Inventum VVW6030AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VVW6030AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Pauline 01-04-2023

niet tevreden

Geschreven voor: Inventum VVW6030AW

Maybe I'm doing something wrong but this dishwasher does not clean glasses, cups or cutlery very well at all. Cups are left with stains inside and sometimes grit, glasses are totally ruined with water stains and grit and cutlery has to be washed again by hand. I've had this machine for about 6 months and as we are a household of 2 thrifty pensioners trying to use as little electricity as possible the machine is turned on about every 2 weeks and it's not overloaded, we wash items that are not too greasy by hand. Inside the machine itself, which I never, ever saw on my last machine, it is also dirty and greasy. I have to clean the inside by hand after every use. The inside of my last machine was sparkling clean after being used. I see all the other reviews are very positive but I've never owned such a dreadful dishwasher, it's useless. Could it be faulty? It wasn't the most expensive machine on the market but the reviews were good and it was affordable so I just presumed it would do the job. It's always set on the eco wash, as that's supposed to be the most economical, and the filter is cleaned regularly, more regularly than normal due to the machine not doing a good job. I always make sure the arms are free to turn properly and that the top basket is pushed in properly. I'm sure it isn't my fault. Is it supposed to be used daily for it to function properly? As I said it's a fairly new machine, hardly used but does not wash properly.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• het vaat word niet schoon

Peter gale 02-12-2022

Mooie machine, prima aervice, helaas pech model

Geschreven voor: Inventum VVW6030AW

Mooie uitvorring maar helaas lekkage onder bij de deur. Zelfs na 2x de monteur van het merk. Uiteindelijk omgeruild voor een zelfde merk , andere uitvoering. Die voldoet wel! Prima service dat dus wel, maar helaas pech gehad met de eerste.

Pluspunten

• Stil
  • Snel

Minpunten

• Lekte bij de deur

p*****@h********** 14-08-2022

mooi, snel , stil, handig en voordelig! AANRADER!

Geschreven voor: Inventum VVW6030AW

strak en prachtig design, erg gebruikersvriendelijk door de handige tiptoetsen en indelingsmogelijkheden. Stil, super snel en doet meer dan verwacht, kortom, een top apparaat qua prijs en kwaliteit!

Pluspunten

• snel
  • stil
  • mooi design
  • geeft duidelijk de programma's en tijd weer!

Minpunten

• geen minpunten ontdekt

Gbeek 18-05-2022

Simpel overzichtelijk

Geschreven voor: Inventum VVW6030AW

Een afwasmachine zonder ingewikkeld gedoe. Duidelijk en overzichtelijk en doet prima wat hij doen moet.
Vergeet niet die 3 jaar extra garantie in orde te maken. Dit apparaat raad ik graag bij je aan

Pluspunten

• half gevuld programma aanwezig
  • duidelijke uitleg

v*******@g******** 27-03-2022

Toppertje Inventum Vaatwasser VVW6030AW

Geschreven voor: Inventum VVW6030AW

Goede vaatwasser, mooi design, voldoet aan onze verwachtingen, goede prijs kwaliteit verhouding.

wh koelink 10-03-2022

Hulp bij een lastige klus

Geschreven voor: Inventum VVW6030AW

deze machine hebben we deze week geleverd gekregen, vlotte service via Bol.com en keurig op de plek gezet. Onze bevindingen zijn dat dit een hele fijne machine is voor een redelijke prijs. De vaat is blinkend schoon en het geluidsniveau is niet storend. We denken dat deze een topmachine moet zijn gelet op de garantietermijn van 5 jaar.

Pluspunten

• mooi design
  • schone vaat

a*************@g******** 25-01-2022

Aanrader !

Geschreven voor: Inventum VVW6030AW

Voor deze lage prijs, krijg je een degelijke machine. Fijn aan deze machine is dat er een kort programma op zit (maar 50 minuten) en dan heb je toch een zeer schone en droge vaat. Ook prettig dat je een halve lading kan draaien. Prijs / kwaliteit verhouding is naar onze mening prima. Ook de indeling is prettig, overzichtelijk en goede verdeling voor zowel borden als glazen. In bestekmand ook voldoende ruimte voor alles.

Pluspunten

• Snel programma
  • Eco programma
  • Fijne indeling

Ties 23-01-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Inventum VVW6030AW

Deze vaatwasser heeft een Strak design,
genoeg keuze qua programma's,
En goede prijs kwaliteit verhouding
En de garantietermijn was erg aantrekkelijk naar registratie

Pluspunten

• Prijs
  • Programma

T**************@h********** 12-11-2021

Top Product

Geschreven voor: Inventum VVW6030AW

Hele fijne, en mijn allereerste, vaatwasser. Nou ik kan je vertellen dat ik er heel blij mee ben, en we kunnen echt niet meer zonder in dit huishouden.
Maakt mijn, vaak vuile, vaat elke keer weer uitstekend schoon.
Prijs vond ik prima,
top product

Tamara 25-07-2021

Top Product !

Geschreven voor: Inventum VVW6030AW

Mooi product, goed kwaliteit doet wat het moet doen. Reinigt hardnekkig vuil, van ovenschalen, pannen tot het kleinste bestek. Ik ben er heel tevreden mee!

Linda 01-04-2021

De vaat komt er schoon en droog uit.

Boven verwachting goed.
Genoeg programma's om uit te kiezen. Handige 'halve belading' functie bespaard energie en water.
Fijn dat je kan zien hoe lang het duurt voordat hij klaar is.

tml hellemons 15-03-2021

een aanrader voor een schonen vaat

Geschreven voor: Inventum VVW6030AW

prijs/kwaliteit wat men kan verwachten wel een voor een 2 persoons huishouden daarom is hij zo compact vaat zeer schoon en zuinig in gebruik

Pluspunten

• zo klaar met de vaat
  • komt er droog uit
  • zuinig

Minpunten

• niet voor grootte huishoudens

Vaatwasser 04-02-2021

Inventum vaatwasser VVW6030AW

Geschreven voor: Inventum VVW6030AW

De vaatwasser bevalt boven verwachting. Heel veel waar voor je geld. Het apparaat is stil, snel en de vaat komt er blinkend uit. Zeer makkelijk te bedienen. Veel makkelijk in te stellen programma's.

Pluspunten

• Zeer prijsvriendelijk, veel waar voor het geld.
  • Stil, snel.