Bauknecht GSFP 81312 TR A++ IN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bauknecht GSFP 81312 TR A++ IN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nynia 18-05-2013

Gekocht vanwege de energiezuinige specificatie's en uitstraling. Goed apparaat met prima wasresultaat. Echter het bestek dat bovenin de lade ligt moet je wel vooraf spoelen: er kan bv wat tussen de tanden van de vorken blijen zitten. Ook blijft op de binnenkant van de deur soms vuil achter: in het midden een streep resten die niet met de volgende wasbeurt verdwijnt.
Door de besteklade bovenin, kunnen langere frisdrankglazen niet rechtop in de glas- en bekermand. Deze kan wel omlaag geplaatst worden zodat de glazen wel passen, maar dan komen de grotere borden onderin knel te zitten en kan de sproeier niet meer draaien. Glazen gaan dus onderin.
Doordat er gemiddeld 1 couvert meer in kan is er met de ruimte geëxperimenteerd. M.i. minder efficiënt, maar ok, na enig passen en meten valt er prima mee te leven. Ik zou echter niet nog een keer een vwm kopen met besteklade bovenin.
Ten slotte erg veel stangetjes om de borden en de schoteltjes rechtop te houden. Dit in beiden manden. Je kunt ze omklappen, maar dat zorgt ervoor dat de glazen niet stabiel staan.