Siemens SN45M507EP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN45M507EP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Judith 08-01-2017

Blauwe Voorkant

Geschreven voor: Siemens SN45M507EP

Krachtig mooi apparaat. Acceptabel geluid, wij hebben namelijk een open keuken. Er zit verschillende programma's op, die je qua tijd nog kan aanpassen. Altijd schone vaat tot nu toe. Mooi apparaat. We zijn tevreden!

nathalie 27-12-2016

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens SN45M507EP

Vaatwasser is stil en makkelijk in gebruik. De vaatwasser doet wat hij moet doen, enkel vind ik de duur van de wasprogramma's erg lang, zelfs de eco stand.

Pluspunten

• geruisloos

Minpunten

• lange wasprogramma's

Jan Willem Kramer 17-12-2016

Geluidsarm, eenvoudig en overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens SN45M507EP

Mooie RVS-afwerking, eenvoudige bediening met resttijd en uitgestelde inschakeling waren voor mij doorslaggevend. Het was even lastig om de slangen weer door de kastje te krijgen, maar toch zelf aangesloten. Eenvoudig op hoogte te stellen van de achterste poot door stelschroef aan de voorzijde. Prima! Geen lekkages. ;-)

Pluspunten

• Bediening
  • Resttijd
  • Uitgesteld inschakelen
  • RVS voorkant
  • Stelpoot achterzijde aan voorkant instelbaar

Minpunten

• Plint moeten verlagen, deur komt er tegenaan

Wim Timmerman 19-11-2016

geen

Geschreven voor: Siemens SN45M507EP

Ik weet niet of hij goed werkt, want ik heb hem gekocht voor mijn zoon, die over een paar weken gaat verhuizen. Ik ben afgegaan op de goede naam die Siemens heeft opgebouwd, en heb daar vertrouwen in.

Tevreden gebruiker van zes Siemens producten 17-11-2016

Vaatwasser roestvrijstaal

Geschreven voor: Siemens SN45M507EP

Na langdurig (15 jaar) gebruik vorige Siemens vaatwasser, weer gekozen voor Siemens. Even wennen aan andere indeling. Ook 60cm maar past iets minder in. De vaat is weer blinkend schoon. Duidelijke bediening.
Tip: met de vaatwastabletten van Dreft Platinum All in One hebben we onze oude vaatwasser nog twee jaar aan de praat gehouden.