Hozelock SUPERHOZE 30 meter uitrekbare slang van hoogwaardige kwaliteit - Reviews

1,5

• Slecht

Joortje 10-08-2018

prima tuinslang tot......

Het was een prima slang lekker licht en prima in gebruik, alleen had de leverancier er niet bij verteld dat als je tuin met een terras van originele sierbestrating hebt , hij na 3 maanden vol met gaatjes zit. Jammer jammer, Had 3 jaar garantie , maar niet op de slang, het stond ook nergens in de beschrijving .

Ik zal zelf voortaan goed de garantievoorwaarden erop nalezen. Anders weggegooid geld. Geen service van Hozelock vind ik.
Geschreven voor: Hozelock SUPERHOZE 30 meter uitrekbare slang van hoogwaardige kwaliteit

Ben 20-05-2018

Waardeloos

Een week in bezit. Slechts 2 keer gebruikt. Maar nIets bijzonders gedaan alleen tuin sproeien en de slang is al lek. Kan voelen dat er in het binnenwerk iets doormidden is gegaan. Dus geen aanrader.

Pluspunten

• Neemt zeer weinig ruimte in beslag

Minpunten

• Is al snel kapot gegaan