X-Hose XHose 15 meter - Reviews

15 m

3,3

• Slecht

Miranda Bergs 28-09-2015 Product paar weken in bezit

Het idee achter de X Hose is heel goed, fijn en werkt ook.

Alleen is het grote nadeel dat ze m.i. snel stuk gaan; onze eerste slang sprong na 1 seizoen stuk (binnenste gedeelte sprong als een ballon door de buitenvoering heen, waarna deze geheel kapot/openbarstte). Zonder dat daar aanleiding voor was (wij hadden niets "fout" gedaan).

De tweede X Hose deed het vanaf de 2e 3e keer al niet naar behoren; bij het zwarte aanzetstuk lekte het behoorlijk, waardoor de slang geen goede druk op kon bouwen. Dit defect zat in het zwarte aanzetstuk zelf en dus niet bij de aansluiting en had ook niets te maken met merk sproeikop.

Ik hoop voor de 2e slang een vervanger te krijgen en als deze kapot gaat, koop ik zeker geen X Hose meer, maar een "nep" X Hose !

K.J.Prins 05-07-2015 Product kwartaal in bezit

ik raad deze slang af om aan te schaffen. bij tommy teleshopping gekocht. binnen 1 week was het spuitstuk lek en na twee maanden zijde slangen? ook loopt hij gewoon klem onder een autoband, werkt dus niet zoals in de filmpjes. helaas krijg ik geen reactie van de klanten service?

GeejeeZ 22-06-2015 Product jaar of meer in bezit

3,5
Vlak na de koop via Tellsell was ik enthousiast: voor weliswaar negentig euro had ik een slang die na uitzetten inderdaad 22 meter lang was en die inderdaad ideaal snel op te bergen is zonder het gebruikelijke gehannes met gewone tuinslangen van Gardena enzo.
Helaas is de Xhose-slang alleen te combineren met opzetstukken van Xhose: Gardena e.d. past wel, maar de werking van Xhose (uitzetten/ verlengen) gaat alleen met accessoires van Xhose. Aansluiten op een zwenksproeier o.i.d. is niet mogelijk!
Tweede nadeel: de Xhose bestaat, inclusief bevestiging/ monden uit één geheel, dus als er een plastic spuitstuk verweerd raakt en kapot gaat, kun je de hele Xhose weggooien. Dat gebeurde nu bij mij, na twee jaar.

Conclusie: het idee achter de Xhose is werkelijk briljant en zolang hij het doet, is het een verademing voor iedereen die altijd liep te klungelen met die onhandige, ouderwetse rommel van Gardena en consorten. De levensduur is echter zeer beperkt, en dan is de Tellsell- prijs toch wel pittig...

Mirador 12-08-2013 Product maand in bezit

4,5
Het systeem is prachtig en super handig in gebruik. Maar na een paar weken al was de slang ergens halverwege lek. Zelf repareren is bij deze slang niet mogelijk. Helaas hebben wij een zeer onbetrouwbare leverancier gekozen; VanOutlet.nl
Na vele nog steeds onbeantwoorde mail en pogingen hen te bellen hebben wij nog steeds niets van hen vernomen. Ze nemen niet op of zijn in gesprek en ook een huisadres is nergens te vinden.