vidaXL Tuinbank 145,5x49x74 cm kunststof antraciet - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de vidaXL Tuinbank 145,5x49x74 cm kunststof antraciet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Linda 24-04-2019

Groene tuinbank

Wij hebben bij deze webshop via blokker een groene tuinbank gekocht om kado te geven. Wat een aanfluiting! De kleur is vaal groen alsof ie al jaren in de zon heeft gestaan. Zeker niet zoals op de foto. En de kwalitteit is slecht. Zeker geen aanrader, echt zonde van t geld.

Minpunten

• Kleur vaal
  • Slechte kwaliteit

Sabine 28-02-2019

Top!

Superstevige bank, we hebben hem voor ons huis gezet. Vinden het fijn dat het geen rottend en nat hout wordt. Ik heb hem in mijn eentje in 15 min in elkaar gezet. Kunstof bankonderdelen die je met grote kunststof schroeven in elkaar zet, echt te makkelijk. Soms gaat een schroef er lastig in en met een zacht tikje van de hamer is dat opgelost. Echt fijne bank voor een mooie prijs!