Braun Base Baardtrimmer BT5042, Baardtrimmer En Tondeuse

Braun Base Baardtrimmer BT7020, Baardtrimmer En Tondeuse, Detailtrimmer En Minischeerapparaat

Braun Base Baardtrimmer BT7040, Baardtrimmer En Tondeuse, Detailtrimmer En Minischeerapparaat

Braun Base Baardtrimmer BT5060, Baardtrimmer En Tondeuse, Precisietrimopzetstuk

Braun Base Baardtrimmer BT5060, Baardtrimmer En Tondeuse, Precisietrimopzetstuk
8,5 (2)
Bekijk alle Trimmers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Braun Base Baardtrimmer BT5042, Baardtrimmer En Tondeuse op Kieskeurig.nl.

Dimitri B. 16-04-2019
  • Product gekregen

Het ideale toestel voor de precisie baardtrimmer

Geschreven voor: Braun Base Baardtrimmer BT5042, Baardtrimmer En Tondeuse

Deze nieuwe baardtrimmer van Braun is zeer makkelijk in gebruik, voelt licht aan (wat ikzelf als een persoonlijk nadeel durf omschrijven, maakt het mogelijk om tot op een halve mm. precies te trimmen.
Helaas zit er geen mogelijkheid op het toestel om gladscheren mogelijk te maken.
Hiervoor wordt een apart scheermesje van Gilette meegeleverd.
Het toestel is dus wel enkel geschikt voor baardtrimmen.
Ik heb het toestel gratis mogen ontvangen om deze uitvoerig te testen, en kan het zeker en vast aanraden voor mensen die niet weg zijn van gladscheren.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Korte oplaadtijd
  • Instellen per 0,5 mm.

Minpunten

• Geen kopje voor gladscheren
  • Voelt iets te goedkoop aan