Braun Baardtrimmer BT3042, Baardtrimmer En Tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Baardtrimmer BT3042, Baardtrimmer En Tondeuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Jeffrey van D 09-06-2019

Fijne trimmer met veel mogelijkheden

Al enige tijd gebruik ik de Braun bt3042 Beardtrimmer. Een prettig in de hand liggend apparaatje. Het voelt stevig en is heel handig af te spoelen onder de kraan zou blijft hij makkelijk schoon. Het opladen gaat vrij snel, bij aansluiten hoor je een poep de accu gaat zeker zeven dagen mee. Groot nadeel aan het ding is dat hij bij langdurig gebruik warm wordt en je m dan echt niet kan gebruiken.
Fusion 5 proglide was ik al bekend mee, nieuw voor mij is de meebewegende kop, handig omdat ik mijzelf zo minder snel snij. Minder handig is het bewegende kopje om perfecte scherpe rechte lijntjes te maken.
Verder is er helaas veel te veel verpakkingsmateriaal, gebruikt wat gezien het milieu, zeker de hoeveelheid plastic, een groot minpunt is.
Concluderend ben ik gelukkig dat ik het apparaat heb gekregen en ik het dus heb mogen uitproberen. In de toekomst blijf ik dit handige ding zeker gebruiken.

Jorick 15-05-2019

Super handig in gebruik!

Dit is een prima baardtrimmer die ik zelf gebruik voor mijn stoppelbaard, maar ook voor andere lichaamsbeharing. Met dit apparaat kun je op verschillende lengtes trimmen en voor een gladgeschoren resultaat kan ook het Gillette scheermes worden gebruikt. Dit helpt mij huidirritatie voorkomen in tegenstelling tot gebruik van andere methodes.

De lengte is regelbaar middels twee opzetstukken die vervolgens verder ingesteld kunnen worden op lengte met een draaiknop. De accu gaat dusdanig lang mee, dat opladen tijdens een weekje vakantie niet eens nodig is. Daarnaast kan je 'm schoonmaken met water, waarbij de mesjes goed scherp blijven. Wat mij betreft zou ik deze baardtrimmer dus zeker aanbevelen, ook al heb ik 'm in dit geval gratis mogen testen.

Al met al vind ik deze baardtrimmer zeer aan te bevelen in combinatie met de prijs, alhoewel ik deze in dit geval gratis heb mogen ontvangen om te testen.

Nick Beurskens 06-05-2019

Stelt me niet teleur

Deze trimmer, met een goede batterijduur, stelt niet teleur. Het product, dat ik gratis heb gekregen om te testen, geeft een prettige trim-ervaring. Zelf gebruik ik hem vooral voor het trimmen van mijn baard, en soms ook om mijn bakkebaarden netjes bij te werken.
Door de verschillende bijgeleverde opzetstukken zou je er ook je hoofdhaar mee kunnen trimmen, ik durf dit nooit zo goed: hier heb ik dus geen ervaring mee; ik speel liever niet voor kapper.
De batterij gaat, zoals ik al aangaf, lang mee en ik heb me met deze trimmer nog niet mee gesneden, dit in tegenstelling tot andere trim- en scheerapparaten die ik van tevoren heb gebruikt. Een fijne aankoop en de prijs-kwaliteit is meer dan voldoende.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Prijs-kwaliteit

ThomasMS 01-05-2019
  • Product gekregen

Voldoet aan verwachtingen.

Ik heb de Braun BT3042 gratis ontvangen en reeds een aantal weken kunnen uittesten. Voorheen gebruikte ik altijd scheermesjes en dat leverde vaak huidirritatie op. Dat is nu met dit toestel verleden tijd. Soms lukt het niet om alle haartjes in één beweging weg te krijgen en moet je een paar keer over dezelfde plek gaan om een glad resultaat te verkrijgen. Na een volledige oplaadbeurt kun je er wel een week gebruik van maken zonder op te laden.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit verhouding
  • 39 lengte-instellingen

Robin 23-04-2019

Perfect voor mooi resultaat

De Braun bt3042 nu enkele weken in het bezit en wat een goed apparaat, waar ik normaal wekelijks trimde doe ik dit nu om de dag. Door de vele trimstanden is elke gewenste stand mogelijk. Mesje is scherp en een bijgeleverd scheermes voor de randen mooi te maken. De 2 meegeleverde kammen zijn makkelijk erop te zetten en schoon te maken. Voor wen trimmer in deze prijsklasse is dit echt een aanrader. Hiervoor ook een Braun gehad en in een jaar tijd nooit problemen gehad. Dit product gratis ontvangen om te testen. Als ik dit product niet had gekregen HD ik hem zeker aangeschaft.

Pluspunten

• Diverse trimstanden
  • Meegeleverd scheermesje

Minpunten

Erdem.G 23-04-2019

BRAUN heeft met de BT3042 een erg goede baardtrimmer in deze prijsklasse op de markt gebracht. De baardtrimmer biedt erg veel verschillende lengte-standen, namelijk wel 39. Daarnaast zijn de mesjes ook kwalitatief erg goed en gaan ze heel erg lang mee. Bovendien voelt het apparaat zelf solide en sterk aan. De batterij indicator is dan ook een erg fijne toevoeging, net als de Gillette scheermes die er bijzit. Het feit dat je 8 uur moet laden voor slechts 60 minuten gebruik vind ik minder. Ik heb dit product ontvangen om het gratis te mogen testen. Al met al ben ik erg tevreden met de BRAUN BT3042.

Pluspunten

• veel lengte-standen
  • Gillette scheermes
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• batterijduur