Braun Baardtrimmer BT7040, Baardtrimmer En Tondeuse, Detailtrimmer En Minischeerapparaat - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Baardtrimmer BT7040, Baardtrimmer En Tondeuse, Detailtrimmer En Minischeerapparaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Younes 27-05-2019

Mijn ervaring met de Braun BT7040

Ik heb de Braun BT7040 nu een aantal weken in gebruik. Ik gebruik het apparaat voornamelijk voor het trimmen en contouren van mijn baard en snor. Daar vind ik het apparaat uitermate geschikt voor. Voor het scheren kun je de meegeleverde gillette scheermesje gebruiken. Wat mij vooral aanspreekt zijn de diverse in te stellen snijlengtes op het apparaat. De meeste apparaten zijn beperkt tot een paar standen. Bij de Braun BT7040 kun je kiezen uit maar liefst 39 lengtes. Dit is voor mij een behoorlijke pluspunt geweest. De batterijduur is voor mij ook een goede pluspunt geweest. De batterij gaat ongeveer 1,5 uur mee en is binnen een uur weer opgeladen. Ik was één van de uitverkorenen om het apparaat gratis te mogen testen. De prijs van het apparaat ligt nu (27-05-2019) ongeveer rond de 80 euro. De hoge aanschafprijs is voor mij wel een klein minpuntje. Er zijn goedkopere opties beschikbaar, alleen je bent dan vaak wel beperkt qua opties (snijlengtes). Als je iets meer geld wilt besteden aan een goede baardtrimmer/tondeuse dan is de Braun BT7040 zeker een goede optie.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Diverse snijlengtes
  • Gillette scheermesje

Minpunten

• Hoge aanschafprijs

Tette 20-05-2019

Uitgebreid en gebruiksvriendelijk apparaat

De baardtrimmer van Braun vind ik super handig! Door de verschillende opzetstukken, en het stelmechanisme is het een zeer uitgebreid apparaat. Zo kun je op elke gewenste lengte de ideale baardlijn creëren! Omdat langere baardharen niet in de mesjes vastbijten, heb ik helemaal geen last van irritaties gehad. Het apparaat gaat makkelijk door je baard heen. Het product heb ik gratis gekregen om te testen, en ik zou het zeker aanraden!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Functionaliteit

kelly AI 18-05-2019

Het product ziet er compleet uit, het is compact en het kan op 7 verschillende manieren gebruik worden, onder andere, je stoppelbaard en korte baard van 1-10mm, lange baard, afwerking contouren, precisiescheren enz.
Het toestel heb ik gratis gekregen en ik kan wel zeggen na mijn eerste gebruik dat het een mooie en efficiënte product is. Ik hoef niet meer elke keer naar de kapper te passeren. Wat nog verrassend is, is dat Braun een compleet set van Gillette fusion 5 proglide razor daarbij meegeeft. Braun heeft een gloednieuwe technologie in het product ingestoken, 'de regulator', met een schaal van 1-10. Wanneer je de regulator op 1 zet, dan wil je je baard kort houden.
Dankzij deze baardtrimmer kan ik nu veel meer experimenteren met stijlen en lengtes. Het is een voordeel dat je het toestel met en zonder (met batterij) kan gebruiken. Bovendien kun je de trimmer gemakkelijk afwassen.

Braun baardtrimmer is een aanrader, ik ben erg weg van. Het toestel is geschikt voor alle mannen, lange of korte baard.

Pluspunten

• multi-function
  • autonome
  • waterbestendig
  • flexibiliteit

Jarick van der K 15-05-2019

Mooie en handzame baardtrimmer

Ik vind dit product een 9.0 waard omdat dit een unieke lichtgewicht baardtrimmer is. De set is een complete set voor het trimmen van je baard. Het bijgeleverde tasje is een ideale opslag voor deze opzetstukken. Het bijgeleverde scheermes van Gilette is een geweldig scheermes. Ik heb dit product gratis mogen testen maar zou hem zeker aanschaffen als ik hem niet had gekregen.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • scheermes
  • opberg tasje
  • opzetstukken

Minpunten

• oplaadpunt ziet er goedkoop uit

Shesny D 12-05-2019

leuke trimmer

Super product om te testen! De Baun BT7040 is een veelzijdige trimmer die niet alleen je baard, maar ook je haar onder handen kan nemen. Deze trimmer is zeer gebruiksvriendelijk dankzij de ijzeren kop die erop zit. Deze kom zorgt ervoor dat elk haartje even lang wordt getrimd. De bijbehorende stukken zijn makkelijk te plaatsen en werken zeer goed. ik kan deze trimmer alleen maar aanraden!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • onderhoud

Thijs NB 11-05-2019
  • Product gekregen

Mooi volledig apparaat

Mooi apparaat met een compacte lader. Scheert goed alle haren op dezelfde lengte. De reisstsnd is ideaal. Mijn oude ging nogal eens aan tijdens het rijden. Veel accesoires. Ik miste de olie die aanbevolen wordt maar omdat ik het apparaat gekregen heb ga ik daar niet over zeuren.

Pluspunten

• Compact, ook de lader
  • Reisstand is ideaal
  • Scheert alle haren goed op dezelfde lengte

Minpunten

• Geen aanbevolen olie meegeleverd

Emile B 10-05-2019

Gebruiksvriendelijk apparaat

Super trim apparaat!
Erg fijn te bedienen met de knop om verschillende standen uit te zoeken. Daar naast is het scheer apparaat is erg snel opgeladen! Tevens dat er een Gillet mes bij geleverd wordt met een extra mesje is ook handig. Alle spullen die je er bij mee geleverd krijgt is makkelijk in het bij behorende tasje weg te stoppen!

Minpunten

• Geen neushaar trimmer