De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multigroomer 7-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK5045, Baardtrimmer En Haartrimmer, Detailtrimmer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Bas 04-06-2019

Diverse lengte mogelijkheden

Kortgezegd een mooie en fijne trimmer. Hij doet wat hij behoort te doen. Meegeleverd zijn er verschillende opzet stukken. Eentje voor de langere haren, voor een lange baard, een korte baard en een precisie trimmer opzet stuk. Tevens zitten er in het pakket twee extra scheermessen inclusief Gillettes flexball technologie. Het opladen gaat heel snel. In 5 min kan je weer 100min scheren. Reinigen gaat heel gemakkelijk, je houd hem gewoon onder de kraan. Dit product mocht ik gratis testen en ik ben hier erg tevreden en blij mee.

• Klein en smal
  • Extra scheermesjes Gilette bijgevoegd
  • Verschillende trim lengtes mogelijk

Minpunten

• Geen reisetui

PenTopeenmissie 12-05-2019
Sinds een aantal weken de Braun MGK5045 in gebruik en het mooiste wat ik hiervan vond lees je in het volgende stuk!

De Braun MGK5045 komt binnen in een leuke handige verpakking deze is degelijk maar ook snel open te maken en je komt gelijk het product en de accessoires tegen.

de Braun MGK5045 is sterk in gebruik maar ook in zijn prijs kwaliteit verhouding, heeft een goede degelijke bouwkwaliteit en makkelijk te gebruiken.
Ook werkt de kam van de haarlengte heel fijn, deze kan je namelijk vastzetten op een bepaalde lengte en hierdoor wisselt hij niet als je iets te hard zou drukken, dit is echt een heel groot pluspunt.
Hij is ook zeer makkelijk schoon te maken en te verwisselen, tevens maakt hij voor z'n sterk apparaat heel weinig geluid.
Ook ligt de Braun MGK5045 super fijn in de hand en is hij niet zwaar.

Mijn vorige scheerapparaat was een stuk goedkoper en werd na +/- een halfjaar heel bot waardoor het eigenlijk een miskoop was.
Gelukkig mocht ik deze Braun MGK5045 gratis testen!

Wat ik minder vond is dat het gedeelte waar de haren in komen je regelmatig moet leeghalen en is hierdoor dus ook wat meer geschikt voor gezichtsbeharing i.p.v. hoofdhaar.
En dat hij nogal smal is waardoor je meerdere keren over je haar moet, hij is wel all in one maar net iets meer voor gezichtsbeharing.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Past Perfect
  • Voordelige koop

Bart192019 05-05-2019

Het product werkt super. Door de verschillende opzet stukken die meegeleverd zijn is het zeer eenvoudig om je baard en lichaamshaar te trimmen en/of scheren. Het vervangen van de opzet stukken is zeer eenvoudig. Het apparaat is compact en ligt hierdoor prima in de hand. Het bijgeleverde scheermes werkt prima om alles glad te scheren. Ik heb dit product gratis mogen testen, maar ga deze zeker blijven gebruiken.

Pluspunten

• Compact apparaat
  • Scherpe mesjes
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Geen opbergtasje

Frits 04-05-2019

Goede haartrimmer

De Braun MGK5045 7-in-1 set trimmer doet het erg goed. Met verschillende opzetstukken is elke haargroei makkelijk te trimmen en te modelleren. Het bijgeleverde Gilette fusion scheermesje is een goede aanvulling om een gladde huid te krijgen naast het trimmen. De trimmer gebruikt geen batterijen, dat is handig. Opladen is makkelijk en snel en het apparaat kan dan weer een paar uur gebruikt worden. Ik heb de haartrimmer gratis gekregen om te testen maar zal hem zeker houden om te gebruiken.

Pluspunten

• Geen batterijen nodig
  • Snel en nauwkeurig
  • Oplaadbaar

Minpunten

• geen

jooproo 04-05-2019
  • Product gekregen

Dit apparaat is zeker een aanrader om je baard of haar in mooi model te houden! Door verschillende opzetstukken voor verschillende lengtes kun je dit trimapparaat zeer breed gebruiken! Daarnaast krijg je een scheermes erbij om ongewenst haar weg te scheren. De batterij gaat erg lang mee, tenminste op dit moment nog wel. De toekomst moet nog uitwijzen hoe de batterij zich gaat houden, maar mijn eerdere ervaringen met BRAUN zeggen dat dit wel goed moet komen. Het schoonhouden van dit apparaat is ook een fluitje van een cent, omdat dit gewoon met water kan, zonder dat het apparaat stuk gaat. Ik ontving dit apparaat gratis om uit te proberen, maar ben zeer enthousiast erover, en deze is het geld zeker waard!

Pluspunten

• Mooi resultaat
  • batterij
  • laadsnelheid
  • gebruiksgemak

Minpunten

• scheermes met de hand

remonp 01-05-2019
Ik heb deze MGK 5045 nu een aantal keren gebruikt en ben er super blij mee. Het formaat is lekker klein en ligt daardoor goed in de hand. De bediening is eenvoudig en het opladen gaat snel. De vele opzetstukken zijn makkelijk verwisselbaar. Bij het gebruik merkte ik dat ik weinig tot geen huid irritatie heb en de mesjes goed scherm zijn. Wat wel nog opvalt is dat niet alle opzetstukken geschikt zijn voor dikke haren en de mes gedeelte erg warm kan worden. Ik heb dit product gratis mogen proberen en ben er overall gezien echt heel blij en tevreden mee. Het is meer dan de moeite waard.

jeroen appeldoorn 01-05-2019

Simpele, maar goede trimmer.

De Braun MGK5045 is een licht gewicht trimmer met erbij geleverd een Gillette Fusion5 ProGlide scheermes (2 mesjes bijgeleverd).
Er zitten 4 opzet kapjes bij om te kunnen variëren in haar lengte. De trimmer trekt niet en gaat lekker lang mee op de accu meer dan anderhalf uur!
opladen is gepiept in net iets meer dan een uur.
Ik mocht deze set gratis testen en kan deze van harte aanbevelen gezien de gunstige prijs en accessoires. Afspoelen onder de kraan of gebuik onder de douche is geen probleem, de trimmer is waterproof!
Enigste min punt aan deze set is dat je goed de powerbutton moet indrukken alvorens de trimmer inschakelt, daarna zoemt deze rustig door lichaamshaar zonder te trekken.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • lange accu duur
  • waterproof!

Minpunten

• aan uit knop moet je stevig indrukken

Madkat 30-04-2019
In de 7 in 1 set zit de Braun MGK5045 met de verschillende opzetstukken, en een Gilette Fusion mesje. Met de trimmer kan je makkelijk en snel je baard bijwerken en met het Gilette mesje is het mogelijk om strakke contouren te maken. Als set perfect voor elk type baard, vanaf 2mm. Het apparaat laad snel op en is dat lang te gebruiken. Ik heb de set gekregen om te testen, maar zal hem zeker blijven gebruiken.

Pluspunten

• Laad snel op
  • Precies te gebruiken

PIeter Ton 28-04-2019

een fijn en precies apparaat

De MGK5045 voldoet meer dan mijn behoeften met 2 afzonderlijke kammen van 1 en 2 mm, een verstelbare kam van 3-11 mm, een andere verstelbare kam van 13-21, een precisietrimmer en een Gilette Fusion 5 Progilde-scheermes. De kammen geven je 13 verschillende lengtes met slechts 4 kammen. Ik heb het apparaat gratis ontvangen om te mogen testen en ik ben er heel blij mee. Een krachtige batterij die goed aangeeft wanneer hij bijna leeg is. Helaas zit er niet een beschermhoes bij maar alles kan je goed in de doos bewaren.

Pluspunten

• fijne en precieze afwerking
  • lekker in de hand

RvH 27-04-2019

Door de verschillende opzetstukken kun je baarden van elke lengte scheren. Van glad met de scheermesjes, tot de je hoofdhaar met de trimmer. Er zit ook een precisietrimmer bij voor het stylen van je baard. De scheermesjes zijn voorzien van de flexballtechnologie en volgt de contouren van je gezicht uitstekend. Wat ik verder ideaal vind is dat de trimmer ook werkt als hij aan de oplader hangt, dus je komt nooit meer zonder stroom te zitten zodat je niet kunt scheren. De trimmer is gemakkelijk schoon te houden doordat je deze helemaal onder de kraan kunt afspoelen. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en ben er blij mee!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden
  • verschillende opzetkapjes