Braun Baardtrimmer BT5060, Baardtrimmer En Tondeuse, Precisietrimopzetstuk

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Baardtrimmer BT5060, Baardtrimmer En Tondeuse, Precisietrimopzetstuk op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Joel Smeets 10-05-2019

Krachtig apparaat, goede batterij.

Erg praktisch toestel, je kan hem zowel voor baard als haar gebruiken. De accu gaat door de krachtige Li-Ion batterij zeer lang mee, anderhalf uur ongeveer, mocht hij toch plat zijn, is het toestel op enkele minuten weer bijgeladen voor een volledige scheerbeurt. Handig is ook dat je hem in de douche kunt gebruiken omdat hij waterdicht is.Een Gilette mesje is bijgelverd voor op moeilijke plekken. Kortom een zeer krachtig en praktisch toestel. Ik heb dit toestel ontvangen om te kunnen testen en ben er zeer tevreden over en ga deze zeker gaan blijven gebruiken.

Pluspunten

• batterij

Adriaan F 29-04-2019

Goed apparaat

Dit is een erg goede baardtrimmer. Tot nu toe heb ik enkel maar goede ervaringen met de Braun BT5060. Het is een comfortabel toestel dat snel op te laden is. Het is heel gebruiksvriendelijk en geluidsarm.
Het toestel kan je, na gebruik, afspoelen onder de kraan. Dit is echt heel handig.
Hoewel ik de baardtrimmer gratis kreeg om uit te testen, vind ik de prijs/kwaliteit verhouding correct.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • accu

Bart Dasseville 23-04-2019
  • Product gekregen

Ideale trimmer

Deze trimmer laad erg snel op, en zit goed in de hand (niet te zwaar)
De opzetstukken kan je gemakkelijk en eenvoudig veranderen.
De mesjes snijden goed waardoor mijn baard egaal getrimd is.
Ik in het iedereen aanraden.
Puntje van kritiek: jammer dat er geen laadstation bij aanwezig is.

Pluspunten

• Snel opladen
  • Trimd egaal

Minpunten

• Geen laadstation