De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Baardtrimmer BT5065, Baardtrimmer En Tondeuse, Opzetstuk Minischeerapparaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Braun Baardtrimmer 23-05-2019
  • Product gekregen

De Braun baardtrimmer 5065 is zeer makkelijk in gebruik. Het scheren en of trimmen kan je met de baardtrimmer zeer verfijnd doen. In tegen stelling met eerdere scheerapparaten scheert het de haartjes netjes in 1 keer flexibel af. Heb het product gratis gekregen om deze uit te proberen en dit is mij zeer goed bevallen. Ik gebruik hem wekelijks om mijn baard te trimmen, en kan er heel makkelijk contouren mee bijwerken. Persoonlijk vind ik de prijs kwaliteit verhouding dan ook zeer schappelijk, zeker als je kijkt naar de opzetstukjes, Gillette scheermes , en goede accuduur in de baardtrimmer set.

Pluspunten

• Zeer verfijnd trimmen
  • Zeer makkelijk in gebruik
  • Goede accu

Andy Tellier 03-05-2019
  • Product gekregen
Ik heb het toestel kunnen testen en het is fantastisch.
Vroeger had ik een goedkoop scheerapparaat.
Maar nu wil ik niet meer terug.
De batterij gaat lang mee en is snel opgeladen.
Het scheermesje dat erbij zit is zeer handig en van goede kwaliteit.
Zeker een aanrader.
Ik heb het toestel gratis gekregen om te testen en ben hier enorm dankbaar voor.

Nolan 02-05-2019

Nice to have!

Goede set met de twee verschillende opzet stukken en instelbare hoogte. Handig om je baard te trimmen in verschillende lengtes of je haar op te scheren . De gillete mesjes is Nice to have om je af en toe helemaal glad te kunnen scheren. Grootste pluspunt is de batterij, die in 5 minuten opgeladen is. Als je deze apparaat gaat aanschaffen vergeet niet de opberg tasje erbij te bestellen handig om al je opzet stukken en oplader op te bergen. Ik heb deze baardtrimmer gratis gekregen om het uit te proberen.

Pluspunten

• Snel opladen
  • Ook te gebruiken terwijl die oplaadt
  • Instelbare hoogte
  • Verschillende opzet stukken

Minpunten

• Opberg tasje niet inbegrepen

Kevin Janssen 29-04-2019

Prima apparaat

De Braun BT5065 baardtrimmer vind ik een zeer fijn apparaat.. de resultaten zijn erg goed en doordat je de scheerlengte kan instellen is het gemakkelijk afwisselen tussen een korte of wat langere baard. Het bijgeleverde scheermes scheert goed glad zonder jezelf te snijden. Ik heb het geluk gehad het product gratis te krijgen en te mogen testen en raad het zeker aan!

Pluspunten

• Prima resultaat
  • Lengte in te stellen
  • Snoerloos scheren

Minpunten

• Tot nu toe geen minpunt kunnen ontdekken

Nolan S.G. 29-04-2019

Nice to have!

Ik heb deze baardtrimmer gratis gekregen om het uit te proberen. Goede set met de twee verschillende opzet stukken en instelbare hoogte. Handig om je baard te trimmen in verschillende lengtes of je haar op te scheren . De gillete mesjes is Nice to have om je af en toe helemaal glad te kunnen scheren. Grootste pluspunt is de batterij, die in 5 minuten opgeladen is. Als je deze apparaat gaat aanschaffen vergeet niet de opberg tasje erbij te bestellen handig om al je opzet stukken en oplader op te bergen

Pluspunten

• Snel opladen
  • Ook te gebruiken terwijl die oplaadt
  • Instelbare hoogte
  • Verschillende opzet stukken

Minpunten

• Opberg tasje niet inbegrepen