Braun Baardtrimmer BT7020, Baardtrimmer En Tondeuse, Detailtrimmer En Minischeerapparaat - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Baardtrimmer BT7020, Baardtrimmer En Tondeuse, Detailtrimmer En Minischeerapparaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Thijme A 10-08-2019

prima trimmer

Lange tijd geleden (ongeveer 10 jaar geleden) had ik een baardtrimmer aangeschaft vergelijkbaar met deze. Nu ik deze Braun BT7020 een paar weken gebruik merk dat deze prettiger in gebruik is en scherper scheert. Eerder had ik een trimmer die uitsluitend met de grote kappen kon trimmen (heeft deze ook). Echter heeft deze trimmer ook precisiestukken waarmee ik nu ook kan scheren en trimmen. Fijn om kleine stukjes bij te werken waar je anders met een scheermesje moet komen. Over het trim en scheerresultaat ben ik tevreden. Het gaat erg soepel en vooralsnog heb ik geen tot weinig irritatie. Batterijduur is prima! Fijn dat er nog een scheermes van Gilette bij zit, handig voor de te scheren delen :). De trimmer ligt prettig in de hand en voelt deze stevig maar toch licht aan. Ook een belangrijk voordeel is dat de trimmer onder de kraan afgespoeld mag worden. Dit maakt het schoonmaken wel erg gemakkelijk! Echter zit er geen flesje (naaimachine) olie bij om de bewegende delen te kunnen smeren. Tip: koop deze erbij en hiermee houd je de trimmer langer goed! Ik ben erg tevreden over deze trimmer die ik gratis heb mogen ontvangen om te kunnen testen. Ik beveel dit product zeker aan.

Pluspunten

• draadloos
  • gebruiksgemak
  • vorm

DennisD 05-06-2019
  • Product gekregen

Goed product, met leuke en nuttige accessoires!

De afgelopen maand ben ik overgestapt naar dit nieuwe (gratis verkregen) scheerapparaat van Braun. Direct wat mij op viel is dat deze een hoop nuttige accessoires mee levert. Zo heb je er bijvoorbeeld direct al een handig tasje bij, een hoop kopstukken maar ook een compleet scheermes met een aantal mesjes. Concluderen, heeft dit alles een hoge kwaliteit want de producten voelen heel solide aan. Ook is het fijn dat de accu het een stuk langer volhoudt dan ik was gewend, deels ook waarschijnlijk omdat dit apparaat compleet nieuw is.

Pluspunten

• Veel kopstukken
  • Compleet scheermes
  • Extra mesjes voor het scheermes
  • Kwaliteit
  • Accuduur

Minpunten

• Prijs

Tim3255 23-05-2019
  • Product gekregen

Uitstekend apparaat

Ik heb de Braun BT7020 nu een aantal weken in bezit en in gebruik. Wat mij als eerste op viel was dat er verschillende koppen bij de trimmer meegeleverd worden. Deze geven de machine meer mogelijkheden en zijn bovendien ook gemakkelijk te verwisselen en schoon te houden aangezien deze onder de kraan mogen.
Het scheer en trim resultaat mag er wat mij betreft wezen. Tot nu toe heb ik geen last van irritatie en is verloopt het trimmer soepel.
De accu is inderdaad in ongeveer een uurtje vol en gaat daarna ook lang mee. Ik trim echter niet heel lang dus het voelt alsof de machine heel lang mee kan. Per gebruik kan dit verschillen denk ik.
Ondanks dat de trimmer stevig en toch licht aanvoelt ben ik iets minder te spreken over de plastic afwerking. Deze behuizing voelt aan alsof deze bij 1x onbedoeld laten vallen onherstelbaar kapot zal gaan.
In de gebruiksaanwijzing staat vermeld dat het regelmatig smeren met naaimachineolie de levensduur verlengt. Echter wordt deze niet meegeleverd in de doos en is dus iets om rekening mee te houden om de trimmer in goede conditie te houden.
Ik ben zeer te spreken over dit product wat ik gratis heb mogen ontvangen om te kunnen testen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goed resultaat
  • Extra scheermes

Minpunten

• Geen naaimachine olie
  • Geen neustrimmer opzetstuk