Braun BT5040

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT5040 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jeroen B 26-05-2019

Mooi apparaat.

Geschreven voor: Braun BT5040

De Braun BT 5040 baardtrimmer wordt geleverd met 2 stuks opzetstukjes voor baard en haar. Voor 1-20 mm en 11-20 mm. Ook zit er een scheermes bij met 2 reservemesjes. De trimmer is draadloos, de accu gaat lang mee en laadt snel op. Scheerapparaat is erg licht van gewicht en voelt goed aan qua grip. Aangezien de trimmer waterdicht is, is ie ook goed te reinigen. De meegeleverde Fusion 5 Proglide scheermesjes vind ik niet de beste die ik ken. Ik heb de trimmer een maand getest en Ik ben er erg tevreden over. Dit product heb ik gratis mogen testen, maar ik had deze met deze kwaliteit zelf ook aangeschaft.

Pluspunten

• Licht
  • Goed te reinigen

Minpunten

• Wordt wat warm

WesleyWouden 04-05-2019

Complete scheer en trim set

Geschreven voor: Braun BT5040

De Braun BT 5040 baardtrimmer is verpakt in een stevige doos met daarin meerdere losse onderdelen, o.a. 2 stuks opzetstukjes, scheerapparaat, laadsnoer, scheermes, handleiding, schoonmaakborstel & 2 stuks reserve scheermesjes. Enig minpuntje hieraan, in het kader van milie, is dat elk onderdeel in folie is verpakt. Bij het aansluiten van de oplader is er uit de trimmer een korte pieptoon de horen dat deze goed is aangesloten. Wat erg handig is is dat het groene ledje blijft knipperen totdat de accu vol is. Groot pluspunt is overigens de "5-min quick charge", de normale stand heeft een laadduur van 1 uur. Accu gaat lang mee en ook wanneer deze bijna leeg is blijft de trimmer goed zijn werk doen. Scheerapparaat is erg licht van gewicht en ligt zeer prettig en stevig in de hand. Aan de achterzijde heb je een extra "handgrip", dit is heel erg fijn wanneer je handen nat zijn tijdens het trimmen/scheren. De mesjes zijn goed scherp en de opzetstukken zijn makkelijk te verwijderen/opzetten. Op de meegeleverde Fusion 5 Proglide scheermes heb je een goede stevige grip. Ook hiervan zijn de mesjes vlijmscherp en blijven dat ook voor meerdere scheerbeurten. Voor mij zijn de bt5040 & Gilette Proglide zeker een toegevoegde waarde, al helemaal in de ochtend wanneer ik vergeten ben te scheren de avond vooraf. Dit product heb ik overigens gratis mogen ontvangen om te testen, desondanks moet ik zeggen dat deze box absoluut een aanrader is!

Pluspunten

• 5-min Quick Charge
  • Waterdicht
  • Lange accuduur
  • Meerdere opzetstukken

Minpunten

• Wordt na enige tijd behoorlijk heet

Romeo M 01-05-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Braun BT5040

AL een tijdje heb ik de Braun baardtrimmer BT5040 in gebruik. Het is draadloos en ligt lekker in de hand. Het fijne vind ik dat je dit apparaat onder de kraan kan afspoelen en dat de accu lang mee gaat en snel wordt opgeladen. Ik heb het apparaat ook gebruikt voor het scheren van mijn hoofdhaar. Dit ging prima, maar omdat de scheerkop relatief small is, zorgt dit ervoor dat het meer geschikt is voor baartrimmen. Het trimmen van mijn baard gaat in principe hetzelfde als ander scheerapparaat dat ik hiervoor heb gebruikt. Dit apparaat heb ik gratis ontvangen om deze te kunnen testen. Het fijna aan dit apparaat is dat er 21 trimlengtes kunnen worden ingesteld.

Pluspunten

• Afspoelmogelijkheid
  • Goede accu

Martijn 30-04-2019
  • Product gekregen

Prettig product, erg compleet!

Geschreven voor: Braun BT5040

Ik heb deze geweldige baardtrimmer sinds enkele weken in huis. Het apparaat is zeer gemakkelijk in gebruik. De hulpstukken die erbij zitten zijn voor mij minder relevant, maar met een kam erbij merk ik dat de trimmer soepel scheert en weinig haren vergeet. Ook trim ik de korte hoofdharen van mijn zoon ermee. De trimmer is stil en krachtig. De mogelijkheid om een lengteinstelling vast te zetten ontbreekt helaas, echter is me nog niet overkomen dat de lengteinstelling tijdens gebruik veranderde. Hopelijk blijft dit zo. Ik heb dit product kosteloos ontvangen om het uit te proberen. Dit product bevalt zeker beter dan mijn vorige trimmer, ik zal niet meer teruggaan naar mijn oude trimmer. Super product!

Pluspunten

• Laadt snel op
  • Veel lengtestanden

Minpunten

• Geen lengtevergrendeling mogelijk

Sebstiaang 29-04-2019

Ligt lekker in de hand

Geschreven voor: Braun BT5040

Ik heb de Braun Beard trimmer nu 3 weken in gebruik en ik ben er erg enthousiast over.
Mijn baard is vol maar mij ziet er altijd netjes en verzorgd, zeker nu in de Braun baard trimmer gebruik ziet mijn baard er strakker uit dan ooit.
Ik mocht het product gratis proberen maar ik zou hem zeker ook zelf kopen en iedereen aanraden.
Je kan perfecte strakke lijnen maken met de baart trimmer en je kan de haartjes op de gewenste lengte trimmen.
De baart trimmer kan je zowel gebruiken met batterij alsmede opladen via netstroom.

Edwin vd Rol 29-04-2019

nauwkeurigheid ten top

Geschreven voor: Braun BT5040

Sinds een paar weken heb ik de Braun 5040 gratis mogen ontvangen om hem uit te proberen en ik ben hier heel tevreden over. De verschillende opzetstukken maken het makkelijk om mijn baard of haar bij te werken. De messen zijn heel scherp en glijden over je lichaam heen. De bijgeleverde Gilette proglide zorgt ervoor dat ik mijn nek superglad kan krijgen. Schoonmaken is ook zo gedaan en ondanks dat ik voorheen altijd een mesje gebruikte ga ik voortaan dit apparaat gebruiken. Ik krijg geen irritatie en ben er heel tevreden over.

Pluspunten

• heel nauwkeurig
  • ligt goed in de hand

Kiran VU 28-04-2019

Handige baardtrimmer, zeker met bijgeleverd mesje

Geschreven voor: Braun BT5040

Een tijdje geleden ontving ik de Braun BT5042! Leuk, zo een toestel. Ik heb zelf niet zo een volle baard, dus het bijgeleverd mesje (Gilette Fusion 5 Proglide) is wel handig wanneer je af en toe glad geschoren wil zijn. Het toestel wordt geleverd met twee kopstukken, die ik nog niet heb kunnen gebruiken. Bij het gebruik ligt het goed in de hand en is het lekker wendbaar. Ik heb het toestel gratis gekregen om te testen dus kan niet veel opmerkingen geven over de prijs.

Pluspunten

• Bijgeleverd mesje
  • ligt goed in de hand

Sietse V 25-04-2019

Top kwaliteit scheerapparaat

Geschreven voor: Braun BT5040

Dit is echt een super fijn scheerapparaat. Ik kan al mijn oude apparaten weg gooien ik kan met dit scheerapparaat mijn hoofdhaar, mijn ringbaard bijwerken en lichaamshaar verwijderen. Ik heb dit apparaat gekregen en ben er superblij mee. Dit product is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Scheermes erbij
  • Fijn in gebruik

Steven 25-04-2019

handige trimmer

Geschreven voor: Braun BT5040

Deze trimmer doet wat het moet doen: snel en degelijk trimmen. Het ligt zeer goed in de hand, het is licht en je kan het zeer gemakkelijk gebruiken. Er zijn 2 opzetstukken bij zodat je van 1mm tot 2cm kan trimmen. Het toestel is snel opgeladen, maar je kan ook kiezen om met de elektriciteitskabel te werken tijdens het trimmen. Qua geluid is het zeer aangenaam, een zacht gezoem dat niet storen is. Ik heb dit toestel gratis mogen testen en ben er uiteraard zeer blij mee. Maar ik zou het voor deze prijs zeker ook aanraden.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • geluidsarm

Kevin K 24-04-2019

Erg tevreden

Geschreven voor: Braun BT5040

Sinds enige tijd heb ik de nieuwe Braun BT5040 baardtrimmer in huis. Omdat ik al vele trimmers gebruikt heb was ik erg benieuwd naar de, voor mij, nieuwe functies van dit apparaat. Wat mij direct aansprak is de snelle oplaadtijd (slechts 5 minuten voor een scheerbeurt), de vele mogelijkheden in lengte en de mogelijkheid om de trimmer onder de kraan om te spoelen. Doordat hij nat mag worden is hij toch makkelijker schoon te maken en door de snelle oplaadtijd hoef je hem niet van te voren op te laden of met een snoer te gebruiken wat erg handig is. Met de twee opzetstukken heb je veel keus in lengte en met de draaiknop is dit eenvoudig in te stellen zonder dat je hem per ongeluk verschuift. Hij is klein van formaat en ligt fijn in de hand. Voor mijn baard werkt hij ideaal, voor mijn haar ben ik op zich tevreden al heeft hij ook een nadeel. Door het formaat van de scheerkop duurt het namelijk langer voordat ik klaar ben met scheren dan met mijn reguliere haartrimmer met een grotere scheerkop. Daarentegen heeft dit apparaat mesjes die levenslang scherp zouden blijven, wat zeker een voordeel is. Ik heb deze baardtrimmer ontvangen om gratis te testen en ben zeker tevreden met het resultaat voor, met name, het scheren van mijn baard.