De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multigroomer 8-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK5060, Baardtrimmer En Tondeuse, Detailtrimmer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Gert godlieb 25-05-2019
Ik heb deze all in one trimmer nu een aantal weken in gebruik. Het apparaat ligt lekker in de hand en is ook aardig stil, hij heeft niet veel gewicht dus dat is ook heel fijn.

Er zitten veel verschillende stukken bij voor de baard, hoofd oren en neus. Voor de baard heb ik hem niet kunnen testen aangezien ik geen baard heb.

De neurtrimmer beviel goed. Ik heb daar normaal een andere voor maar deze verwijderde de haren veel sneller en beter, ook de haartjes in de oren gingen prima wegMijn Hoofdhaar heb ik wel goed kunnen testen aangezien ik altijd kort haar heb, ik heb er echter niet echt een positief gevoel over. Het trimmen deed mij pijn, ik heb stug haar en daar kan het apparaat schijnbaar niet echt goed mee omgaan,.het apparaat had moeite om het haar eraf te krijgen, ik voelde dat er aan het haar getrokken werd. We hebben dit een aantal weken geprobeerd maar er kwam geen verbetering. Ik heb dit apparaat gratis gekregen om te testen. Maar ik ga er geen positieve verhaal over schrijven als ik dat niet zo ervaar. De levensduur van de accu is meer dan prima. Ik heb het apparaat nog niet weer op hoeven laden.

Het apparaat is ook waterdicht dus dat is wel handig aangezien je hem gewoon onder de kraan of onder de douche kunt gebruiken.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Weinig lawaai

Minpunten

• Scheert niet fijn
  • Trekt aan het haar

henk 12-05-2019

1 apparaat met vele gebruiksmogelijkheden

Sinds enkele weken deze Multigroomer in mijn bezit. Tot mijn verrassing gebruik ik dit apparaat meer dan verwacht. De tondeuse is perfect om de achterkant van mijn korte kapsel in model te houden. Ook zijn de trimmers voor neus- en oorharen een perfecte aanvulling. Met 1 apparaat mijn haar in model houden en de "overtollige haren eenvoudig verwijderen. Deze Braun Multigroomer, die ik gratis heb mogen ontvangen om uit te testen, kan ik dus zeker aanbevelen. Ook voor mensen die, zoals mij, niet over een mooie baard beschikken maar zeker wel met een verzorgde haarbos (of juist zonder bepaalde haren, voor de dag willen komen.

Pluspunten

• goede accuduur
  • vele gebruiksmogelijkheden

Minpunten

• geen "zakje" om alles bij elkaar te bewaren

Paul63Rdam 06-05-2019
Wat zit er in de doos wanneer je deze opent
4 kammen, 2 Opzetstukken; Oor- en neustrimmer; Detailtrimmer, Gillette Fusion5 ProGlide-scheermesje met Flex-Ball-technologie voor een gladde scheerbeurt, Reinigingsborsteltje, Gebruikershandleiding, Garantie
Ik heb het apparaat nu 3 weken in gebruik en ben er best tevreden over natuurlijk zijn er minpunten maar deze zijn persoonlijk en hoeven voor anderen niet zo te zijn. Dus hier volgt mijn test aangaande dit apparaat
Het geleverde apparaat direct na ontvangst volledig opgeladen. In ongeveer 50 minuten klaar. Daarna aangezet, het duurde 1 uur en 25 minuten voordat de kracht verminderde en na 1u 37min was deze leeg (conform de bijsluiter)
Na weer opladen een aantal functies getest. Het trimmen van de baard gaat perfect. Ook het opscheren van de nekharen met het bijgeleverde verstelbare hulpstuk werkt minutieus. Klein minpuntje is dat het verwijderen van neus en oor haren niet echt goed lukte. Wat ik wel makkelijk vond is dat er voor iedere gebruikstoepassing wel een hulpstuk aanwezig is. Wat ook heel fijn is dat het apparaat onder de kraan kan worden afgespoeld. Voor de finishing touch is een gratis Gillette scheermeshouder met 2 mesjes meegeleverd dit voor het geval je lekker glad geschoren wilt zijn die dag
Alhoewel ik dit apparaat gratis gekregen heb om te moge testen ben ik zo objectief mogelijk geweest en heb alle voor en nadelen proberen te verwoorden, zo is het de moeite om op internet te kijken daar er best wel wat prijsverschillen zijn

Pluspunten

• goed levensduur
  • vele hulpstukken

Minpunten

• neusharen verwijderen geven wat problemen

Melvin van Nes 29-04-2019
  • Product gekregen

Een mooi product met heel wat opties. Ik heb dit product gratis mogen ontvangen in ruil voor een review. Dit product beschikt over 6 verschillende koppen zodat trimmen en stylen altijd zal lukken. Met koppen kan je trimmen van 0,5 tot 21mm. Ook kan je goed scheren doormiddel van een scheermes die mee geleverd is.

Ik raad dit product voor iedereen aan die fan zijn van trimmen. Dit is jouw perfecte apparaat ervoor!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

NigelvanA 28-04-2019

Zeer prettige trimmer

Ik heb het scheerapparaat nu ongeveer voor een week en ik ben zeer tevreden.
Bij het trimmer merk je direct dat de instelbare koppen zeer prettig zijn zodat je gemakkelijk tussen de 3 en 22 mm kan trimmen.
Alle mogelijke opzetstukken zitten in deze set en hij laad ook zeer snel op. Verder is het heel gemakkelijk in gebruik en ook makkelijk schoon te houden. Het enige nadeel is dat er geen zakje bijzit voor alle losse opzetstukken.
Verder een top apparaat! Ik heb dit product gratis mogen testen.

Pluspunten

• goedkoop
  • makkelijk schoon maken

Minpunten

• geen zakje voor opslag kopjes

Ger-S 28-04-2019

Fijn apparaat, erg tevreden

Een fijn apparaat.

Na het volledig opladen, wat ongeveer 50 minuten duurde, het apparaat aangezet. Na 1 u 37 was deze weer leeg. Dat is naar mijn idee zeer acceptabel. Daarna weer opgeladen en gebruikt voor o.a, het trimmen en opscheren van de bakkebaarden, het opscheren van de nekharen en het verwijderen van borsthaar. Dit lukte prima. De vele hulpstukken maken alles wel erg gemakkelijk . Het enige wat mij niet geheel lukte was het verwijderen van neusharen, daar had hij wat moeite mee.
Na gebruik heel makkelijk en veilig onder de kraan af te spoelen
Het meeleveren van een gratis gillette scheermeshouder met 2 mesjes vind ik wel heel netjes
Erg fijn dat ik dit produkt gratis mocht testen

Pluspunten

• prestaties
  • capaciteit
  • mogelijkheden

Ticho van Hoek 28-04-2019

Multifunctionele toptrimmer

Dit product is erg handig en voor iedereen toepasbaar. Door de verschillende opzetstukken is dit product bruikbaar voor hoofd-, baard-, oor-, neus-, en lichaamshaar en daardoor erg multifuntioneel. Deze trimmer is ideaal voor mannen met een baard maar is zeker bruikbaar als je geen baard hebt. Het apparaat zelf is klein, licht, waterdicht en laad snel op. Ook is het makkelijk schoon te maken aangezien je de opzet stukken eraf kan halen. Ik heb dit product gratis gekregen om te testen. Echter heeft het feit dat ik het product gratis heb gekregen de positiviteit van deze review niet beïnvloed. Ik raad dit product zeer zeker aan.

geschu50 26-04-2019
  • Product gekregen

Ik heb vorige week deze Braun mgk5060 trimmer ontvangen, en ben gelijk aan de slag gegaan.
Het resultaat is in een woord geweldig.
Hij is licht en klein van formaat en is erg snel op te laden, om daarna lang te kunnen gebruiken.
Ik heb deze trimmer gratis gekregen om te testen.
De vele extra kammen van 0,1 t/m 21 mm en de neus en oortrimmer werken prima,en zijn makkelijk te verwisselen.
En er zat ook nog een Gilette fusion scheerhouder bij met 2 mesjes.
Super want ik scheer mij al jaren met de fusion.

Pluspunten

• licht en klein
  • snel laden

Minpunten

• geen

daanfleuren 23-04-2019
Toen ik het product ontving zat het in een nette verpakking . Bijna alles wat in de verpakking zat was te zien door het raampje. Na een korte test op een klein stukje haar zonder opzetstuk leek het goed te werken, maar met opzetstuk werkte het niet erg goed. Het opzetstukje kwam snel verstopt te zitten, waardoor veel haren niet geschoren werden. Ps. Ik heb dit product gratis ontvangen om te reviewen

Pluspunten

• veel opzetstukjes
  • snelle laadtijd

Minpunten

• snel verstopt

Robbert 22-04-2019

Veelzijdige Alleskunner

Mijn zoon van 17 lijkt af en toe wel een lid van de Beatles met zijn ruige volle baard. Tijd om daar iets aan te doen dacht ik zo, vandaar deze multi trimmer.

Met maar liefst zes hulpstukken arriveerde het apparaat. Alles zeer eenvoudig in het gebruik, de weg wijst zich vanzelf en je klikt de opzetstukken er zo in. Zo kun je dus een grote volle baard scheren en zelf bepalen hoeveel milimeter je laat staan. Daarnaast is er een oor en neustrimmer hulpstuk en ook nog een smalle scheerkop voor het precisie werk. Tenslotte wordt er ook een Gilette Fusion 5 Proglide meegeleverd, inclusief twee scheermesjes.

Dat laatste had voor mij niet gehoeven. Bijna iedereen heeft wel een scheermesje of apparaat in huis. Het opladen duurde slechts een uurtje. En dan heb je dus 100 minuten scheer power! De Braun hield zich perfect bij zoveel baardgeweld. Op standje 10 mm was de klus in no time gepiept. En het resultaat mocht er zijn! Na gebruik van de precisie trimmer voor de randjes bleef er een nette volle baard over. Dit apparaat gaan we dus vaker gebruiken hier in huis!

Zelf ook nog even de oor- en neushaar trimmer getest, en hoewel deze zijn werk doet, moet ik eerlijk zeggen dat mijn oude Philips neushaar trimmer van ooit 8 euro prettiger werkt. Helaas is die een paar weken geleden overleden met een soort van ontplofte Ikea batterij :( Dus blij dat ik nu deze Braun heb als vervanger.

Volledigheishalve vermeld ik nog wel even dat ik dit nieuwe apparaat dus gratis heb ontvangen om deze uitvoerig te testen.

Pluspunten

• Alleskunnen
  • Snel opgeladen
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Neushaartrimmer kan beter
  • Extra scheermesje overbodig

EmielO 21-04-2019

een goede trimmer

Ik ben erg tevreden met de Braun all-in-one trimmer. Hij heeft een moderne look en heeft erg veel mogelijkheden. Ook ligt de trimmer lekker in de hand. Verder vind ik het erg fijn dat de trimmer niet warm word als je hem voor een langere tijd gebruikt. Dit komt denk ik ook door de plastic kop, wat erg fijn voelt als het de huid raakt. Ook laad de trimmer snel op. De kopstukken zijn ook erg handig in gebruik. Ze gaan er makkelijk van af als je ze eraf wilt. Deze voelen ook erg stevig aan. Dit had ik niet van plastic verwacht. Het scheermesje dat bijgeleverd wordt vind ik wel onnodig. Het geeft voor mij geen toegevoegde waarde aan de trimmer. Al is het wel fijn dat dit erbij zit. Ook miste ik een opbergzakje voor de trimmer. Dit zou erg handig zijn geweest. Bij de duurdere trimmers krijg je deze er wel bij. Als laatste kijk ik naar de prijs-kwaliteit verhouding van de trimmer, al heb ik deze trimmer gratis gekregen om te testen. Hij heeft een goede prijs voor wat hij kan doen. Daarom zou ik deze trimmer aanraden om aan te schaffen.

Pluspunten

• laad snel op
  • wordt niet warm

Minpunten

• geen opbergzakje