Braun Multigroomer 8-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK5060, Baardtrimmer En Tondeuse, Detailtrimmer - Reviews

tile-gebruikstijd
100 min gebruikstijd
Toepassing
oor, baard, snor, bakkebaard
Voeding
batterij/netstroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multigroomer 8-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK5060, Baardtrimmer En Tondeuse, Detailtrimmer op Kieskeurig.nl.

daanfleuren 23-04-2019

Niet zo tevereden

Geschreven voor: Braun Multigroomer 8-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK5060, Baardtrimmer En Tondeuse, Detailtrimmer

Toen ik het product ontving zat het in een nette verpakking . Bijna alles wat in de verpakking zat was te zien door het raampje. Na een korte test op een klein stukje haar zonder opzetstuk leek het goed te werken, maar met opzetstuk werkte het niet erg goed. Het opzetstukje kwam snel verstopt te zitten, waardoor veel haren niet geschoren werden. Ps. Ik heb dit product gratis ontvangen om te reviewen

Pluspunten

• veel opzetstukjes
  • snelle laadtijd

Minpunten

• snel verstopt

Robbert 22-04-2019
  • Product gekregen

Veelzijdige Alleskunner

Mijn zoon van 17 lijkt af en toe wel een lid van de Beatles met zijn ruige volle baard. Tijd om daar iets aan te doen dacht ik zo, vandaar deze multi trimmer.

Met maar liefst zes hulpstukken arriveerde het apparaat. Alles zeer eenvoudig in het gebruik, de weg wijst zich vanzelf en je klikt de opzetstukken er zo in. Zo kun je dus een grote volle baard scheren en zelf bepalen hoeveel milimeter je laat staan. Daarnaast is er een oor en neustrimmer hulpstuk en ook nog een smalle scheerkop voor het precisie werk. Tenslotte wordt er ook een Gilette Fusion 5 Proglide meegeleverd, inclusief twee scheermesjes.

Dat laatste had voor mij niet gehoeven. Bijna iedereen heeft wel een scheermesje of apparaat in huis. Het opladen duurde slechts een uurtje. En dan heb je dus 100 minuten scheer power! De Braun hield zich perfect bij zoveel baardgeweld. Op standje 10 mm was de klus in no time gepiept. En het resultaat mocht er zijn! Na gebruik van de precisie trimmer voor de randjes bleef er een nette volle baard over. Dit apparaat gaan we dus vaker gebruiken hier in huis!

Zelf ook nog even de oor- en neushaar trimmer getest, en hoewel deze zijn werk doet, moet ik eerlijk zeggen dat mijn oude Philips neushaar trimmer van ooit 8 euro prettiger werkt. Helaas is die een paar weken geleden overleden met een soort van ontplofte Ikea batterij :( Dus blij dat ik nu deze Braun heb als vervanger.

Volledigheishalve vermeld ik nog wel even dat ik dit nieuwe apparaat dus gratis heb ontvangen om deze uitvoerig te testen.

Pluspunten

• Alleskunnen
  • Snel opgeladen
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Neushaartrimmer kan beter
  • Extra scheermesje overbodig

EmielO 21-04-2019

een goede trimmer

Ik ben erg tevreden met de Braun all-in-one trimmer. Hij heeft een moderne look en heeft erg veel mogelijkheden. Ook ligt de trimmer lekker in de hand. Verder vind ik het erg fijn dat de trimmer niet warm word als je hem voor een langere tijd gebruikt. Dit komt denk ik ook door de plastic kop, wat erg fijn voelt als het de huid raakt. Ook laad de trimmer snel op. De kopstukken zijn ook erg handig in gebruik. Ze gaan er makkelijk van af als je ze eraf wilt. Deze voelen ook erg stevig aan. Dit had ik niet van plastic verwacht. Het scheermesje dat bijgeleverd wordt vind ik wel onnodig. Het geeft voor mij geen toegevoegde waarde aan de trimmer. Al is het wel fijn dat dit erbij zit. Ook miste ik een opbergzakje voor de trimmer. Dit zou erg handig zijn geweest. Bij de duurdere trimmers krijg je deze er wel bij. Als laatste kijk ik naar de prijs-kwaliteit verhouding van de trimmer, al heb ik deze trimmer gratis gekregen om te testen. Hij heeft een goede prijs voor wat hij kan doen. Daarom zou ik deze trimmer aanraden om aan te schaffen.

Pluspunten

• laad snel op
  • wordt niet warm

Minpunten

• geen opbergzakje

Youri 10-04-2019

Top product en een perfect cadeau (voor hem)!

Bij het opmaken van de verpakking, was ik aangenaam verrast. De “multi-grooming set” van Braun is zeer uitgebreid. Zo kun je je baar trimmen of scheren van 21 mm tot 0,5 mm. Voor ieder wat wils dus!

Heb je eens geen zin in een baard en wil je deze dus helemaal weg? Geen paniek, want met de bijgeleverde Gilette scheermesjes scheer je je baard eenvoudig glad! Bovendien is het apparaat zeer makkelijk te gebruiken voor het scheren van dikke baarden, omdat deze voldoende kracht heeft en dus zeker niet vast kan lopen. Je zou verwachten dat het apparaat dan veel lawaai maakt, doordat hij dikke baarden aankan, maar dit is zeker niet het geval, want deze maakt een aangenaam geluid! De bouwkwaliteit is goed, geen rotzooi dus! Het leuke aan dit apparaat is dat deze binnen een klein uurtje opgeladen is en dat je dan een batterijcapaciteit hebt van 100 minuten trimmen!
Echt een aanrader dus en door de mooie verpakking kan dit ook nog eens perfect dienen voor een cadeau!
Ik mag mij dan ook een van de gelukkige testers noemen van de “multi-grooming set”, die ik gratis ontving om uitvoerig te testen!

Pluspunten

• korte oplaadtijd
  • Lange batterijduur
  • mooie bouwkwaliteit
  • zeer uitgebreid
  • veel scheer-/trimmogelijkheden