Braun Baardtrimmer BT3021, Baardtrimmer En Tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Baardtrimmer BT3021, Baardtrimmer En Tondeuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Frank 02-06-2019

Strakke looks met veelzijdig apparaat

Sinds een aantal weken heb ik deze Braun BT3021 in mijn bezit. Ik had hiervoor een ander merk baardtrimmer zodat ik een goed vergelijk kon maken.
Het apparaat is een lichtgewicht apparaat. Voelt niet zwaar aan, maar kan perfect gebruikt worden om een baard te trimmen. Ook mijn hoofdhaar milimeteren is geen probleem. Het wisselen tussen verschillende lengtes is niets meer dan aan de instelknop draaien wat met stappen van 0,5mm gebeurd. Iedere gewenste lengte is dus instelbaar tussen 0.5 en 10mm. Er hoeft dus niet met kapjes gewisseld te worden voor de juiste lengte. Het scheren gaat soepel en snel. Al valt het me wel op dat het apparaat het niet altijd makkelijk heeft. De scheermesjes gaan dan langzamer en stroever heen en weer. Afspoelen onder het water of insprayen met olie/WD40 is dan de oplossing. De batterij had iets langer mee mogen gaan, na 4x scheren was de batterij leeg. Ook een indicator van de batterij zou een leuke toevoeging zijn geweest.

Verder is hij niet waterdicht en dus niet onder de douche te gebruiken. Iets wat ik wel gewend was. Wel is hij goed schoon te houden onder de kraan, de kop is namelijk volledig afspoelbaar. Al met al ben ik blij dat ik hem heb mogen testen en doet hij precies wat hij doen moet, namelijk het scheren van een strakke look op de juiste lengte. Prima apparaat.

Pluspunten

• Geen kapjes wisselen
  • Soepel wisselen tussen lengtes
  • Strakke looks

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Soms stroef
  • Batterij snel leeg

Sacha 23-05-2019

Scheren zoals je zelf wilt

Ik heb dit product gratis gekregen voor een review. En ben er echt blij mee. Precies wat ik nodig had. Hij kan alles wat ik zocht. 20 verschillende lengtes dus ik kan mijn baard precies trimmer zoals ik wil voor dat moment. Het knopje om over te schakelen is super handig en opladen gaat ook snel en duidelijk met een lampje. En hij is goed schoon te houden onder de kraan. Hij is niet scherp maar doet wel precies zijn werk wat je op dat moment zoekt

Pluspunten

• 20 standen
  • Led indicator voor opladen

Minpunten

• Geen houder bij opladen.

Jeremy 04-05-2019

Goed in gebruik te hebbende baardtrimmer

Mooi apparaat. Om met lengte te trimmen is het opzetstukje erg makkelijk erop te zetten. Er zit een handige draaiknop op voor de gewenste stand. Erg gemakkelijk. Echter hoef je het niet alleen te gebruiken voor de baard. Op het lichaam scheert hij ook goed. het scheren/trimmen zelf voelt heel relaxed aan. Leuk ontwerp en ligt lekker in de hand. Verpakking legt duidelijk uit wat er in zit en waarvoor het is. Echter lijkt voor mij de contour edging die op de verpakking is afgebeeld niet zulke gladde huid te geven. Overall een fijn ding om te gebruiken en te hebben ook al heb ik deze trimmer gratis heb gekregen om te testen is het zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• makkelijk in de hand
  • scheert goed

Minpunten

• Geen batterij indicatie

Kohnsulting 02-05-2019
  • Product gekregen

Goed balans geld en qualitiet

En fijn product dat werkt snel en gemakkelijk. Trimmen van de baard makkelijk en snel, zonder rode plekken. Door zo veel opties (20 elke van 0.5mm) is de baardlengte naar keuze een kinderspel.

Zelf heb ik dree baardlengten uitgeprobeerd en ik was net teleurgesteeld. Mooi resultaat!

Deze baardtrimmer was een cadeautje van Braun, maar ik ben blij om te zegen dat het doet wat hij moet doen. ( en dat doet hij maar al te goed :-)

Pluspunten

• Veel baardhogte opties
  • Batterij

Minpunten

• Breedte van het scherm

Pim L. 30-04-2019

Ha dig apparaat!

Toen ik het apparaat uit de verpakking haalde werd ik verrast door het mooie design. Daarnaast is het waterdicht voor gebruik onder de douche, of na het douchen. Dat plus het feit dat het draadloos werkt maakt het een erg handig apparaat. Het is direct op de huid te gebruiken zonder kap voor een goed geschoren resultant, het gaat erg snel en ik heb nergens irritate. Het is een fijn apparaat om thuis te hebben, kortom het is mooi en handig ontworpen. Ik ben erg blij dat ik dit apparaat gratis heb gekregen om het te testen.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Snel

Minpunten

• Zonder opzet wordt het warm

Koen 24-04-2019

Simpel apparaat, doet wat 'ie moet doen.

De Braun Base Baardtrimmer is een handig en compact apparaat die doet wat 'ie moet doen; je baard trimmen. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en ben er erg tevreden mee. De batterij gaat goed en lang mee alleen het opladen duurt ietwat lang. Ik heb geen huid-irritatie na het gebruik. Het is fijn dat er een kam op zit en de oor en neustrimmer werkt ook uitstekend. Het apparaat heeft niet veel poespas en daar ben ik persoonlijk erg blij mee.

Pluspunten

• Compact ontwerp
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Goede batterij

Minpunten

• Geen Lithium-Ion batterij

Rutger de Groot 24-04-2019

Snel & Simpel

Uitermate fijn product.
Dit product werkt snel en gemakkelijk.
En ligt erg fijn in de hand tijdens het trimmen van de baard.
Door de precisie knop op het apparaat, is het instellen van de baardlengte naar keuze een kinderspel.
Zelf heb ik baardlengte 2 uitgeprobeerd als eerste.
En dit gaf een super mooi resultaat !
De trimmer geeft een gladde look, zonder rode plekken en/of huid irritatie achter te laten.
Deze baardtrimmer van Braun, doet wat hij moet doen. ( en dat doet hij maar al te goed :-)

Pluspunten

• Snel
  • Geen irritatie
  • Gemakkelijk
  • Precisieknop

Minpunten

• Niks