BaByliss E852XE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss E852XE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Barry S. 23-10-2011
Geschreven voor: BaByliss E852XE

De beoordelingen op kieskeurig overtuigden mij destijds deze Babyliss te kopen, maar het apparaat overtuigt geenszins. Knap waardeloos ding.
Zoals bij de anderen bleek ook bij mij de accu enorm snel leeg te gaan, zelfs na 16 uur laden. Gebeld met Babyliss en een nieuw apparaat gekregen.
Maar al snel hetzelfde probleem. Na 16 opladen 3 streepjes, zodra het apparaat aangaat vliegt het naar 1 streep. En de accu is inderdaad zo weer leeg.
Qua comfort vind ik hem ook stukken minder lekker trimmen dan het Philips apparaat dat ik voorheen had. Dat voelde lekker aan aan de huid. Deze Babyliss voelt als hard plastic.

Peter zoveel 01-02-2011
Geschreven voor: BaByliss E852XE

Ook ik heb deze gekocht vanwege de reviews, na zo'n half jaar was het over met de accu's, dus weer met snoer wat ik juist niet wilde vanwege het ontbreken van een stopcontact bij de wastafel.
Nou ben ik wel technisch dus opengemaakt, de 2 accu's zijn van het merk Green Power, op zich goed maar veels te klein qua capaciteit, 400mAh, ter vergelijking een gewoon scheeraaparaat gaat over de 2000, het is eigenlijk hetzelfde principe; een motortje met een scheermechanisme, grote tegenvaller dus.

R.Merza 24-01-2011
Geschreven voor: BaByliss E852XE

Gekozen voor dit apparaat na een aantal positieve beoordelingen op diverse sites. Na een half jaar in m'n bezit te hebben kan ik stellen dat dit apparaat een groete tegen valler is . Ook ik heb na het opladen van zo'n 12 uur hooguit een minuut of 5 om vervolgens maar weer over te gaan op 220V.
Ook dan houden de problemen niet op, maar het apparaat dus wel. Wat al op het eerste gezicht opviel was dat de meegeleverde koffer een miskleun is van de eerste orde. De sluiting namelijk bevindt zich onder het handvat,een ontzettend klunzig ontwerp.
Deze wordt dus snel teruggestuurd, maar afwachten hoe dit afgehandeld wordt.

nacho libre 16-11-2010
Geschreven voor: BaByliss E852XE

Wat een slecht apparaat. Na een half jaar is de batterij er mee gestopt en kan ik alleen nog scheren via het stopcontact. En zelfs dan hapert-ie ontzettend. Lijkt iets mis te zijn met de aansluiting ofzo. De degelijkheid van dit apparaat is ronduit triest. Kan er helaas geen positief advies over geven.

Mookje 14-10-2010
Geschreven voor: BaByliss E852XE

heb babyliss gekocht nav goede beoordelingen op kieskeurig.nl.

Echter, na half jaar werkt ie gewoon niet meer omdat batterij hapert. Ben er netjes mee omgegaan dacht ik zelf dus qua degelijkheid scoort ie bij mij niet hoog. Had voor de prijs toch echt wat meer duurzaamheid verwacht. Batterij opladen duurt ook wel erg lang (16 uur) dus wellicht dat dat ook een indicatie is dat de batterij/accu niet van de hoogste kwaliteit is.

Marsfam 05-08-2010
Geschreven voor: BaByliss E852XE

Nu half jaar in gebruik. Moet zeggen deze doet zijn werk meer dan goed. Ook groot voordeel de vele lengtes instellingen. Aanrader

Ambient 23-06-2010
Geschreven voor: BaByliss E852XE

Net via internet aangeschaft. Werkt prima, goed in te stellen. Eerst wel 16 uur laden voor gebruik.
Wat mij betreft een topper!

mvdenzen 08-02-2010
Geschreven voor: BaByliss E852XE

Nadat mijn Braun exact 6 het na 12 jaar heeft begeven op zoek gegaan naar een andere trimmer.
De opvolger van de Braun komt zo slecht uit de bus dat ik gekozen heb voor de babyliss
Alles zit in een mooie koffer.
Perfecte trimmer die automatisch de lengte instelt vanaf 0,4 mm.

Makkelijk schoonmaken en demonteren. LCD scherm met batterij status en scheerhoogte.

Bij dit type zit een scheerkop die geplaatst kan worden voor gladscheren.

Ik mis alleen de olie om hem te smeren maar volgens mij zit hier een oliesysteem.

Een standaard om op te laden zou helemaal mooi zijn maar is niet echt noodzakelijk.

Ben blij dat ik na het lezen van kieskeurig voor de babyliss gekozen hebt ipv de braun.

3 jaar garantie