De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic ER-GN300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J. de Vries 16-04-2020

Beste neustrimmer op de markt.

Geschreven voor: Panasonic ER-GN300

Na een flink aantal neustrimmer aangeschaft te hebben en die allemaal niet optimaal neus- en oorhaar verwijderen, nu een machine die dat zo gemakkelijk doet. Top resultaat. Daarnaast gingen al die andere apparaten heel snel kapot. Deze voelt heel solide aan. Maar ik heb deze nog te kort (3 maanden) om daar iets zinnigs over te zeggen. Verwacht er veel van.
Daarnaast is dat ding ook zeer gemakkelijk schoon te maken. Hier is echt over nagedacht. Wat mij betreft een blijvertje en een absolute aanrader.

Pluspunten

• Topresultaat
  • Eenvoudig te reinigen
  • Solide constructie

rmar 18-04-2019

Mooie neustrimmer

Geschreven voor: Panasonic ER-GN300

Nu enige tijd de neustrimmer aan het testen via de reviewclub . Het apparaat werkt op enkele batterijen , die niet worden meegeleverd . Batterijduur blijft hierdoor constant . Bij ingebouwde batterij merk je na enige tijd dat de werkingsduur achteruitgaat , dat zal hier niet het geval zijn .
Het design is strak , gestroomlijnd en ligt prima in de hand .
Het is apparaat is gemakkelijk te bedienen , gewoon aan zetten en het apparaat doet zn ding .
Vanwege de inwendige afzuigfunctie heb je geen last van haartjes die overal rondvliegen . Na het gebruik is er een speciaal voorziene opening om de trimmer te spoelen onder de kraan .
De trimmer scheert de haartjes mooi af tot aan de huid, mooi glad , geen enkele irritatie , geen wondjes .
De aanschaf is misschien wat duurder dan andere apparaten , maar je krijgt er wel een top trimmer voor terug .

Pluspunten

• glad resultaat
  • makkelijk in gebruik
  • schoonmaak

Minpunten

• geen

MarcelHoutman74 13-04-2019

Ergonomisch

Geschreven voor: Panasonic ER-GN300

Groot voordeel is de ronde tondeuse. Die maakt het makkelijk om in alle rondingen te komen. Door die ronde vorm ool minder last van het trekken of vast komen te zitten in de haartjes. Zowel neus als oren zijn er goed mee te doen.

Pluspunten

• Ronde tondeuse
  • Gebogen behuizing

Minpunten

• Geen batterijen meegeleverd

A3VERMEER 11-04-2019

Goed resultaat

Geschreven voor: Panasonic ER-GN300

Ben goed te spreken over het resultaat van dit apparaat. Had voorheen een Philips neustrimmer maar mocht deze testen en deze geeft een veel beter resultaat...

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Weinig geluid

Eer 09-04-2019

Fijn!

Geschreven voor: Panasonic ER-GN300

Machine ligt fijn in de hand! Haren weghalen met en pincet behoort tot het verleden. Komt in een mooie verpakking en werkt op 2 batterijen(niet meegeleverd). Apparaat is krachtig en verwijderd pijnloos alle haartjes in neus en oren. Baard is eventueel ook te trimmen, maar werkt minder goed vind ik. Wel blij met dit apparaat, maar er zijn denk ik wel betere nog. Prijs kwaliteit is echter goed!

Pluspunten

• Krachtig
  • Fijn in de hand

Minpunten

• Werkt op batterijen
  • Baard trimmen is lastiger

Bigfoot 09-04-2019

Prima trimmertje

Geschreven voor: Panasonic ER-GN300

Bij het uitpakken van de trimmer merkte ik al een bepaalde degelijkheid. Het apparaat voelt stevig aan. na het lezen van de gebruiksaanwijzing kwam ik al snel tot de conclusie dat dit apparaat simpel te gebruiken was. Zodoende de batterijen erin gedaan en vervolgens aan de trum gegaan. Het is even wennen om een dergelijk apparaat in je neus te steken als je dat nog nooit hebt ervaren, maar ik moet eerlijk bekennen dat het redelijk snel went. Het haalt de neusharen grondig weg en vervolgens is het apparaat goed schoon te maken. Ook in mijn oren deed hij exact waar hij voor bedoeld was. Ik zeg: een aanrader. minpunt is het kleine losse borsteltje om het schoon te maken. Dit zal je snel kwijt raken. Beter was om dit ergens in het apparaat zelf op te bergen.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • efficient

Minpunten

• klein los borsteltje

edwin1967 05-04-2019

degelijk apparaat

Geschreven voor: Panasonic ER-GN300

Ik heb neustrimmer nu 2 weken in mijn bezit en ben tevreden over het resultaat. Tijdens het uitpakken bleek dat er geen batterijen LR03 bij zaten. Er moeten er twee in. beschermkap is ook aanwezig. Het apparaat zelf ligt goed in de hand en maakt weinig geluid. De haartjes worden snel en pijnloos binnenin opgevangen en het schoonmaken kan door de ring een kwartslag te draaien zodat daar een opening in komt waar je water doorheen kan laten lopen zodat de haartjes worden weggespoeld. Ook is het mogelijk de kop te verwijderen om de mesjes dan goed schoon te maken. Al met al een goed product, degelijk maar had voor mij wel iets kleiner gemogen.

Pluspunten

• robuust
  • weinig geluid
  • licht goed in de hand

Minpunten

• wel groot

Mike 04-04-2019

Neustrimmer

Geschreven voor: Panasonic ER-GN300

Aangezien in meestal de haren met een pincet verwijderde en nogal pijnlijk was, en ik dit nieuwe apparaat mocht testen snap ik niet dat ik ooit zo moeilijk deed. Dit apparaat is heel simpel en pijnloos, doet wat het moet doen en wat je verwacht niets meer en niets minder gewoon top. Alles pijnloos verwijderen dat is wat hij doet.

Pluspunten

• Pijnloos
  • Compact
  • Simpel in gebruik

Eric van den Hout 03-04-2019

Mooi design en trimt glad!

Geschreven voor: Panasonic ER-GN300

Deze trimmer heb ik nu een aantal dagen in huis, de kwaliteit straalt er van af, dit viel me meteen op. Er zit een duidelijke handleiding bij, hij ziet er echt degelijk uit, ligt goed in de hand en bovendien trimt ie mijn neushaar ook nog eens glad. Dit is de eerste neushaartrimmer die ik heb die het ook daadwerkelijk doet! De neusharen zijn ook echt weg, ook bovenin want hij scheert ook bovenop!
Zelfs de randen van mijn baard trimt ie strak en ook de donsharen op mijn oor zijn na het trimmen weg tot op de huid.
Na het scheren heb je ook geen haren in de wasbak liggen want die worden weg gefilterd door het afzuigsysteempje wat er in zit. Je kan hem na gebruik makkelijk schoonmaken met water, hiervoor zit er een speciale instelling op. Ik heb de gebruiksaanwijzing even aandachtig door moeten lezen voordat het duidelijk was hoe dit ik zijn werk gaat.
Een minpunt vind ik wel dat de trimmer op batterijen werkt en niet op een accu. De batterijen zitten er ook niet bijgeleverd helaas. Maar het apparaat zelf is echt helemaal top!
Aanrader.

Pluspunten

• Trimt echt glad

Minpunten

• Geen accu
  • Ook geen batterijen meegeleverd

RICGI 03-04-2019

Goed en doeltreffend

Geschreven voor: Panasonic ER-GN300

Een aantal dagen in bezit om te testen gelijk al tevreden over het resultaat en gebruiksgemak. Ligt goed in de hand en voelt degelijk aan. De trimmer heeft een ronde kop en komt gemakkelijk op alle plekken waar de kleinste haartjes groeien. Verwijderd de haartjes snel en doeltreffend. Zeker een aanrader alhoewel een ingebouwde accu wel makkelijk zou zijn geweest

Pluspunten

• degelijk
  • makkelijk in de hand
  • verwijderd de kleinste haartjes

Minpunten

• geen ingebouwde accu

Anthon67 03-04-2019

Top neus trimmer

Geschreven voor: Panasonic ER-GN300

Na een aantal malen een neustrimmer te hebben aangeschaft, was ik nogal sceptisch geworden. Pijnlijk, en werkte niet goed. Maar nu deze neustrimmer en ik ben echt verkocht! Wat een fijn produkt! Stil, makkelijk schoonmaken, pijnloos. Echt een wereld van verschil!

Pluspunten

• schoonmaken
  • werking
  • neus en oor

Minpunten

• geen