Philips Bodygroom Series 7000 BG7025/15 Douchebestendige lies- en lichaamstrimmer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Bodygroom Series 7000 BG7025/15 Douchebestendige lies- en lichaamstrimmer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

RT60 04-09-2020

Goeie bodygroomer

Al met al een fijne groomer om je lichaamshaar makkelijk te trimmen of scheren. Door de verschillende standen kun je alle kanten op voor een zacht prijsje.

Pluspunten

• Buigt mee met de rondingen van het lichaam
  • Lange accuduur (18 uur)
  • Trimmen op verschillende lengtes
  • Waterbestendig dus te gebruiken onder de douche

Minpunten

• Geen opzetstuk om haartjes te stylen

Huis77 01-09-2020

Fijn apparaat, makkelijk schoon te maken

Ik vind dit echt een fantastisch apparaat. Het is erg handig dat je hem onder de douche en droog kunt gebruiken. Ook het schoonmaken gaat erg makkelijk omdat je de onderdelen makkelijk kunt verwijderen en onder de kraan kunt afspoelen. Ik vind het ook erg handig dat het eigenlijk een 2-in-1 apparaat is, zowel een tondeuse en een scheerapparaat.
Eindelijk een product wat mijn stugge en volle haargroei met gemak aan kan. Ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • 2-in-1 apparaat
  • glad scheerresultaat

Jens 28-08-2020

Zeer goed product

Fijn apparaat werkt goed door de twee scheer kanten zo kreeg ik het perfecte scheer resultaat ook was het fijn dat je hem onder de douche kunt gebruiken door dat die op accu werkt overal goedde ervaring en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Uniek design
  • Goede accuduur

Bromic0416 25-08-2020

Zeer gebruiksvriendelijk!

Mijn eerste bodygroomer en geen spijt van deze aanschaf! Het is handig in gebruik, licht van gewicht, water bestendig en door beide scheerkanten te gebruiken krijg je een optimaal scheerresultaat. E

Pluspunten

• Waterbesteding
  • Licht van gewicht
  • Gebruiksvriendelijk

Jac 22-08-2020

Hoogwaardig en multifunctionele bodygroomer

Hoogwaardige en multifunctionele bodygroomer en trimmer. Gebruiksvriendelijk, makkelijk schoon te maken en geeft een goed resultaat (zonder snijwondjes!) Trimmer werkt ook erg goed en heeft verstelbare kop, de bodygroomer zelf heeft ook een beweegbare kop.
Met een strak design en lange batterijduur zeker een aanrader.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Bodygroomer en trimmer in één
  • Hoogwaardige kwaliteit

Ttjomme 20-08-2020

Geweldig in gebruik — snel schoon — fast charging!

Geweldige body groomer die niet aan je haren "trekt". Scheert gemakkelijk glad en is omdat hij volledig waterbestendig is makkelijk onder de douche te gebruiken! Het ontwerp is prettig om te zien en aan twee zijde te gebruiken! Ook ligt het makkelijk in de hand met 2 zijdes die je kan gebruiken

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel opgeladen
  • Waterproof
  • makkelijk schoongemaakt
  • dubbelzijdig

Spijkers 20-08-2020

Geweldige bodygroomer van uitstekende kwaliteit!

Ik ervaar de Philips BG7025/15 als een erg fijn apparaat! Het scheer/trimapparaat ligt erg lekker in de hand en scheert perfect. De multifunctionaliteit van het apparaat is top dankzij het dubbelzijdige ontwerp, zowel de ronde scheerkop die in meerdere richtingen scheert als de andere kant waarin je maar liefst 5 verschillende lengtestanden kunt kiezen. Verder een strak design, gaat lange tijd mee met een korte oplaadtijd en het scheer- en/of trimresultaat is erg strak. Ten slotte ook ideaal dat het apparaat waterbestendig is en erg makkelijk schoon is te maken en dus erg onderhoudsvriendlelijk is. Een echte aanrader!

Pluspunten

• glad scheerresultaat
  • Mooi en functioneel dubbelzijdig design
  • multifunctionaliteit van scheren en trimmen
  • accuduur en oplaadtijd
  • waterbestendig en gemakkelijk in onderhoud

Gravenburg 19-08-2020

Makkelijk scheren

Trimfunctie werkt prima, de scheerkop scheert helaas niet meteen glad, na een paar keer wel. Het ligt goed in de hand en is makkelijk te gebruiken onder de douche. De scheerkop is minder beweeglijk dan verwacht. De accu is prima voor een trim/scheerbeurt en laadt gelukkig snel op.

Pluspunten

• Makkelijk in de hand
  • Glad
  • Douchebestendig

Minpunten

• Accu
  • Beweeglijke scheerkop

Gert12F 19-08-2020

Degelijke, praktische trimmer én scheeraparaat

Bij het uitpakken positief verrast over hoe degelijk het apparaat aanvoelt. Ligt hierdoor ook prettig in de hand.
Dat er twee functies in één apparaat gecombineerd worden is erg handig.
Trimmen waar gewenst van 11 mm tot 3mm, daarna evt scheren voor gladste resultaat.
Dat het onder de douche gebruikt kan worden is natuurlijk ook een groot voordeel: het is meteen afgespoeld voor het volgende gebruik.

Pluspunten

• praktisch
  • onder de douche te gebruiken
  • lange accuduur
  • degelijk, fijne materialen

Minpunten

• accessoires voegen voor mij weinig toe
  • is niet heel stil