Remington Durablade Pro MB070

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington Durablade Pro MB070 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Erik 08-11-2021

Geen scheerirritatie, wel glad uiterlijk

Ik gebruik dit apparaat nu ruim twee jaar naar volle tevredenheid. Geen bultjes meer in de nek vanwege scheerirritatie. Niet spiegelglad, maar dat is juist te bedoeling, wel net zo weinig haar zichtbaar als bij een normaal scheermesje. Echt top! Enige is dat de mesjes wel wat onscherper lijken na deze twee jaar. Maar philips oneblade is veel duurder over een jaar gerekend, dus af en toe vervangen is niet zo'n probleem.
Bovendien kreeg ik van Remington buitengewoon goede service bij mijn eerste Durablade.

Pluspunten

• Geen scheerirritatie
  • Glad genoeg
  • Ook voor bijwerken van baardje

Minpunten

• mesje lijkt wat botter te worden

Dick 31-12-2018

Goeie Groomer

Ik was op zoek naar een goede bodygroomer en deze remington voldoet prima hieraan.
Hij ligt goed in de hand, is waterbestendig, en heeft meerdere opzetstukken.
Opladen gaat via USB kabel (alleen begrijp ik het meegeleverde korte aansluitstukje niet ... ).
Trimmen gaat top, maar voor een glad resultaat blijf je wel een scheermes nodig hebben.

Pluspunten

• waterbestendig
  • meerdere opzetstukken

Minpunten

• voor glad resultaat scheermes nodig

Martien 28-12-2018

Praktisch en compact scheren en trimmen

Deze Remington MB070 DuraBlade Pro is een prettig en modern trimapparaat voor de baard, waarmee je zowel droog als ook nat kunt trimmen en scheren. Het extra precisie hulpstuk zorgt voor strakke lijnen. Handig en fijn apparaat, alleen jammer dat er geen opbergzakje wordt meegeleverd!

Pluspunten

• Handig in gebruik (goede grip)
  • Zowel nat als droog te gebruiken
  • Precisie trimmer voor strakke lijnen

Minpunten

• Geen opbergzakje meegeleverd

Rudie 19-12-2018

Lange accuduur

Scheert goed mesjes blijven goed scherp
Snel opgeladen ligt goed in je hand,ik raad dat product aan
Prima koop

Pluspunten

• Je kan lang scheren

Minpunten

• het op zetten van het lammetje een beetje slap

wfc 08-12-2018

Goede baardtrimmer

Handig-licht-gebruiksvriendelijk-zowel droeg als nat te gebruiken- ben heel tevreden met dit toestel.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • handig

Michael 11-11-2018

Eindelijk een goeie trimmer voor een stoppelbaardje

Ik was al een tijdje aan het twijfelen om een echte trimmer te kopen, en uiteindelijk de Durablade Pro gekocht. Dit werkt echt veel beter als mijn tondeuse die ik voorheen gebruikte. De echte kleine haartjes haal ik nu weg met het kleine opzetstukje en voor de rest gebruik ik het 2mm opzetstuk om een strak resultaat te krijgen. Strekking is eigenlijk gewoon dat ik h'm veel eerder had moeten kopen.

Pluspunten

• Batterijduur
  • 2mm opzetstukje

Valentijn 06-11-2018

Strak, scherp en comfortabel trimmen.

Deze trimmer is een fijn product wanneer je regelmatig je baard wilt trimmen.
De messen zijn scherp maar voel niet vervelend aan op de huid.

Naast de positieve kanten vind ik het jammer dat het product niet duurzaam aanvoelt en de opzetstukken niet in alle maten beschikbaar zijn. Ik mis bijvoorbeeld de 5 mm.

Overall is het een fijne trimmer die doet wat hij moet doen, maar even afwachten hoe lang hij mee gaat.

Pluspunten

• Fijne messen
  • Snel in gebruik
  • Haarfijn resultaat

Minpunten

• Voelt niet degelijk aan
  • Niet alle maten in opzetstukken erbij

DVL 02-11-2018

Handige trimmer

Zeer handige trimmer met een goede batterijduur die ook heel makkelijk schoon te spoelen is! Volledig waterproof wat hem ook bruikbaar maakt onder de douche.

Pluspunten

• Goede batterijduur
  • Makkelijk te onderhouden
  • Oplaadbaar via USB

Minpunten

• verschillende opzetstukken voor andere lengtes

Gerard 29-10-2018

Aangename scheerervaring

Allereerst is de bouwkwaliteit van hoge standaards, het design zorgt voor een fijne handligging en dankzij zijn anti-slip handvat is precies scheren binnen en buiten de douch een makkelijke taak. Het is mij nog niet gelukt om mijn gehele kaaklijn glad te scheren. De opzetkammen en detailtrimmer die ik erbij kreeg zijn makkelijk en snel te gebruiken en zijn verassend handig voor het stijlen van de baard. Al met al een fijne en complete ervaring.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Extra's
  • Accu
  • Anti-Slip handvat
  • Waterdicht

Minpunten

• Scheert niet glad

GJGJ 21-10-2018

Fijne apparaat, aanrader!

Ik ben blij verrast door de Remington Durablade Pro MB070. Enkele grote voordelen: 100% waterproof, snoerloos en stoppelkammen van 1, 2, 4 of 6 mm. Voor ieder wat wils dus. Zo glad als met een 'echt' scheermesje was het niet, maar toch nog boven verwachting. Ik blijf hem dus zeker gebruiken en zal hem zeker aanraden!

Pluspunten: 100% waterproof; snoerloos
Minpunten: Niet zo glad als met een scheermesje

Bart 20-10-2018

Goede compacte trimmer

Pakt alle haren goed mee, trimmen gaat snel en pijnloos. De trimmer ligt goed in de hand en heeft een mooi design en stoere kleuren combinatie. Opladen gaat snel en beschikt over een redelijke batterijduur. De kammetjes zijn gemakkelijk te verwisselen. Trimmen en stylen gaat erg eenvoudig. Ik gebruik het kammetje van 4 mm het meest voor een wat stoerdere baard. Zonder kam scheer je snel en pijnloos glad. Schoonmaken van de trimmer is eenvoudig. Omdat het klein en licht is is deze trimmer ideaal voor zakenreis. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Pluspunten

• Goede ergonomie
  • Goede gebruiksgemaak
  • Geweldige trim-resultaat

Minpunten

• Kammetje van 6 mm valt tegen

Niek Diphoorn 18-10-2018
  • Product gekregen

Trimt goed maar scheert niet glad

Ongeveer 3 weken geleden deze trimmer van mijn vriendin gekregen omdat ze vond dat ik een baard moest laten staan. het apparaat trimt uitstekend om 4 verschillende lengtes, 1,2,4 en 6 mm. de detailtrimmer gebruik ik niet omdat er weinig detail aan mijn baard zit. Een fijne feature is het feit dat het apparaat waterdicht is!
Ook ligt het goed in de hand en glijd het niet uit mijn hand bijvoorbeeld onder de douche.
Accuduur is ook een plus. In de 3 weken dat ik hem gebruik heb ik alleen de eerste keer volledig volgeladen, daarna niet meer hoeven te laden.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • waterdicht
  • ergonomisch en glijd niet uit de hand

Minpunten

• scheert niet glad

Tim1989 18-10-2018

Doet zijn taak goed

Prima product! Ligt fijn in de hand en werkt precies. Onder de douche is ie minder prettig, of dat is nog even een kwestie van wennen

Pluspunten

• Fijn in de hand

Minpunten

• Niet fijn onder de douche

Fam Brees 18-10-2018

Compact en ligt goed in de hand

Handig toestel, zelfs voor een leek is dit heel gebruiksvriendelijk. Het maakt geen lawaai en je kan er tot in de hoekjes en kantjes met werken en draaien.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Je kan tot in detail gaan

Verbesselt Freddy 17-10-2018

Gemakkelijk en economisch

De trimmer Durablade Pro is gemakkelijk in onderhoud en praktisch om mee te nemen op vakantie want men kan die opladen met een USB kabel die erbij zit en dat hij toch lang meegaat. Hij scheert heel soepel en glad en het voordeel is dat het waterproof is. Nog een voordeel is dat men nooit meer de scheermesjes moet vervangen, dus echt economisch. Kleine minpuntjes zijn dat er misschien toch een staander en een opbergzakje ontbreekt om alles in op te bergen.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • voordelig koop
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• staander
  • opbergtasje

Marcel den Braber 14-10-2018

Goede baardtrimmer gevonden!

Op zoek naar een nieuwe baardtrimmer kwam ik deze Durablade tegen. Door de diverse opzetkammen kun je de lengte van je baard bepalen en dat werkt prettig. Zonder de opzetkammen kun je mooie controurlijnen maken. De mesjes zijn scherp en je kunt elke richting op scheren zonder huidirritaties. Ook onder de douche werkt deze baardtrimmer prima! De batterij hoeft niet vaak opgeladen te worden en hij ligt prettig in de hand. Een aanrader voor mannen die graag vanuit precieze hun baard trimmen en stylen.

Pluspunten

• Diverse opzetkammen
  • Beide richtingen zonder huidirritatie
  • Langdurige batterij

Douwe Sikma 12-10-2018

Een prima baardtrimmer voor een goede prijs

Ik zocht een degelijke en goede baardtrimmer. Die heb ik gevonden in deze Remington Durablade Pro MB070. Ik vind het een uitkomst dat ik hem onder de douche kan gebruiken, want hij is waterproof en snoerloos. En hij heeft een anti-slip handgreep.
Ook de prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • goede kwaliteit

Minpunten

• batterijduur

rob 12-10-2018

ligt fijn in de hand

heb dit product inmiddels twee weken in mijn bezit. Fijn is dat na het opladen je er lang mee kan doen alvorens hij opnieuw opgeladen moet worden. Zitten verschillende passtukjes bij die het mogelijk maken om je baard op verschillende lengtes te scheren. Ligt lekker in de hand en scheert fijn. Ook is het makkelijk om een ander opzetstuk te plaatsen om in detail te scheren.

Pluspunten

• ligt fijn in de hand
  • na opladen gaat hij lang mee
  • heeft ook een detailtrimmer

Minpunten

• soms moet je meerdere keren de zelfde plek scheren

Alexis 07-10-2018

Perfect voor het hebben van een 1-daagse baard

Tond erg dichtbij, baardstijl van 1 dag (0,2 mm).
Uitstekende autonomie: ik ben nog steeds niet opgeladen sinds ik het heb ontvangen (3 keer gebruikt)

Het minste: niet mogelijk om het op netspanning te gebruiken

Baarddrager 30-09-2018

Een echte aanrader

In combinatie met mijn Remington tondeuse HC-363C is deze Durablade Pro MB070 een welkome aanvulling. De tondeuse voor het "zwaardere" werk en de Durablade voor de styling. Beide apparaten zijn draadloos te gebruiken en hebben een voldoende lange werktijd. Behalve voor trimmen van de baard ook geschikt voor ontharen nek en oksels. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Ook USB aansluiting
  • Handzaam formaat
  • Waterdicht en afspoelbaar
  • Licht gewicht en handig in gebruik

Minpunten

• Opbergtasje ontbreekt
  • Minder gecschikt voor lange baard
  • Hoek aansluiting oplaadsnoer

WDijksma 29-09-2018

Handige en nauwkeurige trimmer

De trimmer is handig, ligt lekker in de hand. Is nat en droog te gebruiken.
Gemakkelijk schoon te maken.
Is ideaal voor trimmen van de kleinere baard of stoppelbaard. Gaat ook gemakkelijk door de dikkere haren. Genoeg hulpstukjes worden bijgeleverd
Vond het jammer, dat er geen opbergzakje of zo bij is.

Pluspunten

• Goede Prijs/Kwaliteit
  • Scheert nat en droog
  • Eenvoudig in gebuik
  • Makkelijk te reinigen
  • Zeer geschikt voor stoppelbaard

Minpunten

• Geen vervanger van scheermes (scheert niet glad)

Melvin 27-09-2018

Licht en handzaam

Toen de trimmer uitgepakt was, viel het gelijk op dat het een licht apparaatje was. Gelijk aan het opladen gezet (met een USB-kabel, dus gewoon op te laden met je telefoonlader!). Voor het scheren hoef je alleen maar te checken welk opzetstukje je wilt gebruiken voor de gewenste trimafstand en je kunt scheren. Het scheren ging heel soepel. Het ligt zeer licht in je hand en volgt de contouren van je gezicht goed. De scheerkop pakt alle haartjes goed mee. Aan het geluid te horen ondervindt het scheerapparaat weinig weerstand wanneer de haartjes geschoren worden.

Pluspunten

• Licht
  • Klein
  • USB-kabel

Andy 23-09-2018

De alleskunner

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe trimmer voor m'n baard. Al wat ik verlang van dergelijk toestel kon ik terug vinden in deze Remington. Het toestel ligt zeer goed in de hand en geeft een goede indruk. Laden doe je via een USB lader waardoor je een klein beetje ruimte kan uitsparen als je op reis gaat. De kabel is echter uniek voor het toestel. Ik heb het liefst een verzorgde stoppelbaard. Met het opzetstukje van 2mm bekom ik voor mezelf de ideale look. De opzetstukjes zijn vlot in gebruik maar mss een beetje fragiel, dat zal de tijd uitwijzen. Het scheren gaat zeer vlot. Doordat de kop zeer slank is en dus overal goed komt bekom je een strak resultaat. Afwerken zonder opzetstukje geeft een zo goed als glad resultaat en dat had ik niet verwacht, top dus !! Let echter zonder een opzetstukje op voor de scherpe tanden, mooi vlak houden dus. Even afspoelen onder de kraan en laten drogen en klaar voor een volgend gebruik.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Slanke vlotte scheerkop
  • Waterdicht
  • Overal te gebruiken

fransgouw 23-09-2018

trimmer

Heerlijk klein apparaat , Geen scheermesjes meer te kopen. TOP . Makkelijk in gebruik oplaad baar
Even wennen welke lengte blad nodig had. maar ook dat gelukt.
fransgouwnieuwegein

Jop 20-09-2018

Ligt super in de hand!

Sinds ik mijn baard laat groeien, gaat het nog niet helemaal gelijk. Ik moet het dus steeds bij trimmen en scheren om het een klein beetje netjes te maken. De Remington durablade werkt echt heel fijn met alle verschillende opzetstukken. Fijn dat hij waterproof is!