De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington MB 4700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Stefaandewinter 24-06-2018

knap staaltje technologie en praktisch in gebruik

Geschreven voor: Remington MB 4700

Al langer fan van de brand Remington. Ik vind dit een erg gebruiksvriendelijk product. De touchscreen die men laatste keuzes onthoudt vind ik echt praktisch. Je kan het gebruiken met snoer maar kan evengoed zonder snoer gebruikt worden! FIJN! Het is ook nog is erg ergonomisch door de antisliphandgreep! Een aanradertje!

Pluspunten

• touchscreen
  • geheugenfunctie
  • onderhoudsvriendelijk
  • zowel met als zonder snoer te gebruiken

Minpunten

• geen

Baard forever 24-06-2018

Gebruiksgemak van deze baardtrimmer is uitstekend!

Geschreven voor: Remington MB 4700

Dit is een uitstekend apparaat. Het is beter dan mijn vorige trimmer, die minder nauwkeurig is. Het is fijn dat je de trimmer digitaal kunt instellen. Het apparaat is makkelijk schoon te maken, onder de kraan, het vergt weinig onderhoud. Display is duidelijk en ziet er cool uit. Kortom ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Digitaal in te stellen
  • Scheert nauwkeurig
  • Batterijduur is goed te noemen
  • Makkelijk schoon te houden
  • Apparaat ziet er mooi uit én is ook functioneel

Minpunten

• onduidelijkheid over verwijderen messenblad

Claxon070 21-06-2018

Precisiescheren doe je met een Remington

Geschreven voor: Remington MB 4700

Ligt fijn in de hand en prima en exact instelbaar. Mooi display met geheugen. Geweldig dat hij onderweg ook via USB kan worden opgeladen. Helemaal mooi dat je na registratie een jaar extra garantie krijgt, waarbij ik natuurlijk hoop hier geen aanspraak op te hoeven maken.

Kevin Breedt 20-06-2018

Remington MB4700

Geschreven voor: Remington MB 4700

Een dure baardtrimmer en daar krijg je zeker wat voor terug. Diverse standen en handig te besturen via het touchscreen.

Pluspunten

• Diverse standen
  • Tot 180mm
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Maakt veel geluid
  • Erg groot model

W. Hiemstra 16-06-2018

Mooie en fijne baardtrimmer

Geschreven voor: Remington MB 4700

De Remington MB4700 ligt lekker in de hand dankzij de rubberen achterkant en voelt degelijk. De elektrisch verstelbare kop werkt ook op de millimeter precies en er kunnen 4 standen bewaard worden. Ook is de trimmer snel opgeladen en kan hij vrij lang mee.

3 jaar garantie is natuurlijk ook erg netjes, mits je hem registreert op de website van Remington.

Het enige minpuntje is de plastic kam die erop moet, die is niet heel sterk naar mijn idee. Daar zul je voorzichtig mee om moeten gaan.

Pluspunten

• Maar 1 opzetkam nodig
  • Ligt lekker in de hand
  • Precies op de mm in te stellen (175 standen)
  • 3 jaar garantie

Minpunten

• Plastic kam niet zo sterk

Bernard 06-05-2018

Super baardtrimmer

Geschreven voor: Remington MB 4700

Eigenlijk kan ik de baardtrimmer in 1 woord samenvatten : TOP. De Remington MB4700 voldoet aan alle verwachtingen.Met de verlichte digitaal touchscherm kan je de lengte instellen per 0.1 mm.Bovendien onthoudt hij de laatste 4 lengte instellingen . Hij ligt heel goed in de hand door de anti slip. Je kan trimmen met snoer of snoerloos.Een aanrader!

Pluspunten

• Met snoer of snoerloos
  • Digitaal touchscreen
  • Volledig afwasbaar
  • 175 lengte instellingen
  • Opbergetui

Japporaiden 02-05-2018

Fijne baardtrimmer

Geschreven voor: Remington MB 4700

Ik heb recent de Remington 4700 aangeschaft. Mijn oude was al een tijdje kapot en functioneerde niet echt. Een vriend vertelde dat hij deze had en tevreden was. Nou ik moet zeggen ik ben ook erg tevreden over deze baardtrimmer. Heb hem nu zo'n 2 maanden en heb nog geen moment spijt gehad. Het is een krachtig apparaat dat nooit pijn doet bij gebruik. Tenminste niet bij mij. Het aanwezige Touch screen is niet allen mooi om te zien maar werkt ook super fijn. Je ziet precies de instellingen en wat je doet. Mijn vorige baardtrimmer gleed altijd uit mijn hand. Deze heeft een soort extra grip laagje waardoor dat niet meer kan gebeuren. Eigenlijk kan ik weinig vinden wat niet goed is aan de 4700. Dus ik zou zeggen kopen, de prijs is die zeker waard

Pluspunten

• lekker krachtig
  • Ligt fijn in de hand
  • Anti slip laagje
  • touch screen

Minpunten

• haartje blijven er soms in hangen