BaByliss For Men E971E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E971E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Niels 01-02-2018

Zeer fijne tondeuse

Geschreven voor: BaByliss For Men E971E

Sinds een paar weken in het bezit van dit apparaat en tot nu toe erg tevreden. Zeer nauwkeurige tondeuse en ideaal voor het hoofd. Voor de baard werkt het ook goed, al is het wel even wennen vanwege de grootte van de tondeuse.

Pluspunten

• Scherpe messen
  • accuduur

Paul Woertman 22-01-2018

Handzaam en fijn in gebruik

Geschreven voor: BaByliss For Men E971E

Ik heb nu een aantal weken de tondeuse in gebruik . Heb inmidddels door de jaren heen verschillende modellen geprobeerd en deze bevalt goed . Erg handzaam en en goed bedienbaar. Ik doe zowel mijn haar als baard en dit bevalt uitstekend , en doet wat ik er van verwacht.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Scherp

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Elon 21-01-2018

Scheert in vloeiende beweging over het hoofd.

Geschreven voor: BaByliss For Men E971E

Handzame tondeuse. Scheert prettig en is makkelijk te onderhouden. Daarnaast ligt hij goed in de hand en verricht, in vergelijking met anderen, precisie werk.

Pluspunten

• 2 in 1
  • makkelijk te onderhouden
  • vloeiend scheren
  • weinig geluid
  • makkelijk in gebruik

SDWasabi 16-01-2018

Zeer goede opvolger van het vorige model

Geschreven voor: BaByliss For Men E971E

Ik mocht de Pro 41 Tondeuse E971E testen. Inmiddels heb ik mijn haar weer kort geschoren. Handleiding is duidelijk, apparaat handig in gebruik, instellen van de lengte om te scheren is ook heel vanzelfsprekend. Duidelijker dan bij het vorige model (Pro 40) dat ik in bezit had en veel minder risico dat je tijdens het scheren de lengte aanpast, daar zat de regellengte aan de zijkant. Wordt compleet geleverd (tondeuse en baardtrimmer opzetstuk, etc.)

Laadtijd is erg lang, lampje blijft rood branden, dus kon na 16 uur (1e keer) ook niet zien of deze vol zat of niet. Misschien een tip dat deze groen wordt. Misschien ook een idee om een USB aansluiting te maken met QuickCharge bij het volgende model. Scheelt weer stroomadapters meenemen, aangezien je met USB vele andere apparaten met een goede oplader kan laden. ;)

Pluspunten

• gemak
  • onderhoud
  • gebruikstijd

Minpunten

• laadtijd

Mjl 12-01-2018

Goed apparaat

Geschreven voor: BaByliss For Men E971E

Ik heb de E970E nu een week in gebruik en ben er tevreden over. Ik vind hem vooral erg gemakkelijk in gebruik en een plus vind ik dat hij afspoelbaar is.

De opzetstukken laten zich gemakkelijk vereijderen en opzetten en ook de instelbare gewenste hoogte/mm is erg gemakkelijk door het draagsysteem.

Het apparaat scheert/ trimt zeer fijn en nauwkeurig, wat weer tijd scheelt!

Bovendien laat het apparaat snel op, wat ook erg fijn is als je in tijdsnood zit.