Remington MB4200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington MB4200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EP 23-04-2018

Mooi product

Prachtig product!
Batterij gaat lang mee en zeker het snelladen is erg handig, nadeel is dat er helaas alleen een usb kabel voor het opladen is bijgeleverd.
Mooie etui om in op te bergen, mooi design en goede kwaliteit!
Gebruik deze voor het bijwerken en contouren van mijn baard het contouren werkt erg makkelijk door het kleine blad wat uitschieten minder mogelijk maakt. Ik raad dit product zeker aan!

Pluspunten

• Etui

Minpunten

• Geen netadapter

TruckerMike 01-04-2018

Prima groomer voor op reis

Geschreven voor: Remington MB4200

Deze Remington Endurance Groomer MB4200 is een fijne reisgenoot.

Klein, compact, licht en zeer handelbaar met een lithium accu (wat dan ook positief bijdraagt aan het formaat en accuduur).

Deze kleine vriend kan mee onder de douche, en heeft een rubberen handgreep (zodat deze niet gemakkelijk uit je handen glipt).
De opzetkam is instelbaar van 1 tot 15mm, en als je de kam afneemt, dan kun je tot op 0.2mm scheren (dus zo goed als glad) dus je kunt alle kanten op met dit apparaat.

Voor het fijne werk is deze prima geschikt.

Er zit een reisetui bij samen met wat olie voor de scheerkop, en ook een USB kabel voor het opladen (en alles past prima in het etui)
Er zit helaas geen netadapter bij wat wel een gemis kan zijn voor sommige mensen.

Één nadeel dat ik bemerkt heb bij langdurig gebruik is dat het blad heel warm wordt, en daarmee wat oncomfortabel tijdens contouren aanzetten.
Als je eerst de contouren doet en vervolgens trimt dan heb je er minder last van.

Pluspunten

• Kan onder de douche
  • Rubberen handgreep (anti-slip)
  • Reisetui inclusief
  • Licht gewicht dus goed handelbaar

Minpunten

• Geen netadapter (alleen via USB opladen)
  • Blad wordt warm bij langdurig gebruik
  • Relatief klein scheerblad

Peter Boonstra 17-03-2018
  • Product gekregen

Super handig

Geschreven voor: Remington MB4200

Ik zocht een apparaat om de randen van mijn baard goed bij te werken. Ik heb een gevoelige huid, maar het scheren met dit apparaat is pijn loos. Ik gebruik dit apparaat samen met met Durablade van Reminton. Super resultaat. Ook fijn dat je hem onder de douche kunt gebruiken.

Pluspunten

• usb oplader
  • geschikt voor onder de douche

Thomas 16-03-2018

Zeer fijn product

Geschreven voor: Remington MB4200

Deze trimmer werkt echt super fijn. Het is heel compact en maakt weinig lawaai. Bovendien kan je het ook gebruiken onder de douche.
Ik gebruik het product nu bijna twee weken en ik heb het nog niet moeten opladen. De lengte is makkelijk in te stellen en bovendien wordt het toegestuurd met een handig reistasje om het in te steken.

perr 27-12-2017

handig , klein en waterdicht

Geschreven voor: Remington MB4200

gekocht ter vervanging van mijn andere waterdichte Remington baardtrimmer die nu zijn beste tijd heeft gehad na 10 jaar .Het grote voordeel van deze groomer is dat hij mee onder de douche kan en onder de kraan afgespoeld kan worden , de accu gaat lang mee en dmv de leds kan je zien of hij al opgeladen moet worden .Het opzetstuk gaat tot 15mm die per mm zijn in te stellen Hij is handig , klein en degelijk , echt een product om jaren lang plezier van te hebben. Remington staat voor mij voor kwaliteit en zekerheid.

Pluspunten

• compact
  • een acculading gaat lang mee
  • waterdicht
  • opladen via usb
  • niet te duur

Minpunten

• geen standaard

Victor 20-12-2017

Endurance Groomer baardtrimmer.

Geschreven voor: Remington MB4200

Sinds een aantal weken heb ik de Endurance Groomer baardtrimmer in mijn bezit. Het apparaat doet precied wat ik er van verwacht. Heel handig de opzetkam met de verschillende haarlengtes maar ook het mes wat zeer kort scheert. Mijn snor en baard zien er nu dagelijks mooi en verzorgt uit. Het leuke van alles is dat ik nu niet elke maand naar de barbier hoef dus de aanschafkosten heb ik er zo uit.

Orfan 20-12-2017

Fijn trimmen, lange accu duur, en goede handgreep

Geschreven voor: Remington MB4200

Klein, compact, fijne resultaat, lange accu duur, snel op te laden, enige nadeel is dat je af en toe olie moet smeren en dat is iets wat je bij moet houden.

Pluspunten

• Lange accu duur
  • Fijn resultaat

Minpunten

• Olie smeren