Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7730

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7730 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b*******@g******** 04-03-2024

Apparaat werkt fijn maar na 3 jaar begaf hij het opeens. Geen reparatieservice vanuit philips mogelijk en net buiten de garantie. Ik had heel wat meer jaren verwacht..

Peter 05-03-2019

Prima apparaat

Ik heb 'm inmiddels een jaar en ben er nog steeds erg enthousiast over. Om met de minpuntjes te beginnen:
- er zitten zoveel accessoires bij waarvan ik er maar 5 gebruik (scheerkop, twee trimkoppen, 1 opzetkam en de neushaartrimmer) dat ik de rest elders heb opgeborgen om niet steeds te moeten zoeken in de bijgeleverde niet heel handige opbergzak;
- de scheerkop heeft een opzet-stuk die je moet verwijderen voor een glad scheerresultaat - daar was ik dus pas na twee weken achter...;
- ....en dan nog is het geen "echt" scheerapparaat: je bent wat langer bezig met scheren.

En dan de plussen:
+ de accuduur is ook na een jaar nog steeds geweldig. Eens in de 3 weken opladen is voor mij voldoende;
+ omdat hij waterdicht is, is schoonmaken een fluitje van een cent: even onder de kraan houden is voldoende, ook zonder opzetstukken;
+ het verwisselen van die opzetstukken is erg simpel en hoewel het op het eerste gezicht een fragiel systeem lijkt, is het heel robuust;
+ je kunt er buitengewoon secuur mee scheren en trimmen, dankzij die verschillende trimkoppen;
+ hij is licht van gewicht- veel en veel lichter dan mijn vorige trimmer van hetzelfde merk.

Kortom: aanrader voor wie een alleskunner zoekt.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • lange accuduur
  • prima trimresultaten

Minpunten

• wel erg veel accessoires
  • scheren gaat minder snel dan trimmen

Frank 21-12-2018

Breekt snel

Na 2 maanden 2 keer per week scheren van mijn hoofd en baard heeft 1 van de opzet kammetjes het al begeven. Door het wisselen van het opzet stuk voor het scheren van lichaamshaar en neusharen is het plastic van de opzet kam moe geworden en nu al gebroken!
Mijn vorige philips trimmers gingen 8 jaar mee!
Daar hoefde ik ook niet per trim stand een andere kam te gebruiken wat hier wel moet!

Eisje1984 27-10-2017

Compleet

Dit is echt een klasse appart. Mooi slank design, ligt lekker in hand, niet te zwaar, accu gaat lang mee en compleet.
En het is mogelijk om hem mee te nemen onder de douch...lekker gemakkelijk
Alle kapjes die je zou willen zitten erbij.

• Compleet
  • Accuduur
  • Waterdicht

Mark 21-10-2017

Perfect voor het hoofd

De Philips Multigroom is een mooi gestyled apparaat welke goed op het badkamermeubel van elke man past. Hij is in staat alle haargroei op het hoofd en de hals van de man te temmen. Door middel van de 16 meegeleverde opzetstukjes kun je elk type haargroei de baas worden. Van lichte stoppelbaard tot zware baard groei kan hij tackelen. Persoonlijk is hij voor mij ideaal om mijn volle dikke baard mooi op een en dezelfde lengte te houden. Door de verschillende "tondeuse" kopjes kan ik mooi mijn baard op de gewenste lengte stylen. Daarnaast zijn de verschillende kopjes (small, voor het precisie werk, medium voor de randjes van de baard en large voor de hals) ideaal om met 1 apparaat alles te kunnen behandelen. Daarnaast maken de verschillende kopjes voor de tondeuse ook korte metten met te lange nekharen / wilde plukken ronde de oren en als ze je het zou willen, al het haar op je hoofd. Heb je flossen in je oren (ik gelukkig nog niet) of neus (dat dan weer wel) dan is het opzet stukje daarvoor ook een prima tool om je er weer boven de boord van je blouse er verzorgd uit te laten zien. De enige minpuntjes van het apparaat zijn de manier van het verwisselen van de kopjes. Het punt waar de kopjes in geklikt dienen te worden ziet er iets wat fragiel uit en geeft ook wat mee bij het verwisselen van de kopjes. Daarnaast is het body groom opzetstuk niet het sterkste punt van deze machine. Het kopje is statisch en beweegt niet mee met de contouren van het lichaam en het is daar door dat je geen mooie egaal gladde scheurbeurt krijgt. Tevens dient hetzelfde oppervlak meerdere malen bedient te worden voor dat er echt resultaat zichtbaar is. Al met al een sterke machine voor hoofd en gelaat, maar er vallen nog slagen te maken op het body gedeelte.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Veelzijdig gebruik

Minpunten

• Bodygroomerkopje is statisch
  • Koppelstuk voor scheerkop wat fragiel

Benjaminnn 16-10-2017

Fijne multigroom

Deze Philips multigroom is super handig in gebruik en het resultaat is uitmuntend voor mij. De batterijduur is een groot pluspunt omdat hij zeer lang mee gaat en met de zeer fijne precisietrimmer kan de baard zeer netjes bijgewerkt worden wat voor mij een pluspunt is. Ook de vele mogelijkheden qua gebruik zijn zeer fijn! ik ben dan ook heel erg tevreden over dit product en ik raad hem dan ook zeer zeker aan.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Geluid

Dylanserdo 14-10-2017

Wil geen andere meer

Omdat ik zo tevreden ben met mijn nieuwe multigroom deel ik graag een review. In het begin had ik niet door hoeveel verschil er in een scheer apparaat kan zitten. Sinds ik deze heb kwam ik erachter. Ik ben veel sneller klaar dan normaal en voor mijn gevoel scheert het ook beter. Je hoort je tijdens het scheren dat die veel haartjes meeneemt. Het apparaatje ligt lekker in de hand en in vrijwel geluidloos.(de zoomer) plus de accuduur gaat super lang mee.

Pluspunten

• Scheert vlot en goed
  • Zowat Geluidloos

Minpunten

• Opbergsysteem
  • Opladen via kabel

jtjscholten 13-10-2017

Fantastisch apparaat

Na jaren met scheermesjes om te gaan, is dit mijn eerste baardtrimset. Dit toestel ligt vlot in de hand en laat zich gemakkelijk bedienen. Voor mij was de handleiding iets te beperkt om de mogelijkheden van het toestel duidelijk te maken en uit te leggen welke scheerkop er gebruikt moet worden voor de baard of lichaamshaar. Maar in gebruik word het allemaal wel duidelijk. Eenmaal opgeladen, zijn de minpuntjes snel vergeten en kan je er vlot mee overweg.Het trimmen van de baard is nog nooit zo snel en pijnloos geweest als met een scheermes. De scheerkoppen laten zich vlot vervangen en het toestel is snel gereinigd. Het enige echte jammere aan het toestel is de opbergzak. Dit maakt het niet makkelijk om een opzetstuk te pakken. Ik zal het hiervoor niet laten om dit toestel te kopen. Prachtig apparaat met de complimenten aan Philips.

Pluspunten

• goed resultaat
  • accuduur
  • pijnloos
  • veel accessoires

Minpunten

• opbergzakje

Bregje 11-10-2017

Top apparaat

Bij het openen van de doos viel het mij gelijk op hoeveel accessoires waren bijgeleverd. Het scheerapparaat heeft veel power en doet jet zelfs fantastisch onder de douche. Ik trim mijn baard ermee en ben echt onder de indruk van hoe makkelijk dit apparaat scheert. Het enige wat ik een beetje onduidelijk vind is het feit dat je 14 opzet stukken hebt en het best een onderzoek is om er achter te komen welke voor wat is. Ik zoi dit scheerapparaat zeer aanraden

Pluspunten

• Veel kracht
  • onder de douche te gebruiken

SSDD 11-10-2017

Multigroomer met eindeloze opties

Het eerste wat ik dacht toen de doos opendeed '' WAUW! Zoveel mogelijkheden. ''
Er zijn verschillende scheerbladen, nog meer opzetkammetjes en verschillende kopjes, kortom je kan je hele body en face hiermee stylen.

Nadeel: er is geen duidelijke uitleg over deze opties en het is even puzzelen (ook niet uitgelegd) hoe de koppen correct verwisseld moeten worden.

MAAAR het apparaat doet wat ik in al die jaren heb gemist bij scheer- en trim apparaten: trimmen en scheren gebeurt zonder irritaties en nog belangrijker, ongelooflijk precies door de unieke kopjes; smalle kleine kopjes die zorgen voor een getrimd gezicht tot in detail.

Conclusie: worth every penny!

Pluspunten

• Ongekende precisie door unieke kopjes
  • Hyienisch: verschillende kopjes voor body en face
  • Scherp: scheert zonder irritaties

Minpunten

• Geen duidelijke uitleg: eerste keer goed puzzelen

Jouke 11-10-2017

Ik ben onder de indruk!

Was is dit een super mooi, stil en fijn apparaat. Ik verbaasde me al over de talloze mogelijkheden die het apparaat biedt door alle opzetstukjes.
Ik had mijn baard expres wat langer laten groeien om hem goed te kunnen testen de eerste keer en het resultaat en het gemak verbaasde me echt.
Kortom heel tevreden met dit apparaat en ik blijf hem zeker gebruiken.

Pluspunten

• Stil
  • Veel opzetstukken

Minpunten

• vervangen van de opzetstukken gaat wel wat lastig

PhilippeP2 04-10-2017

Goede prestaties

De Philips multigroom is een kleine krachtpatser die doet wat hij moet doen. Naast de vele opzetstukken valt mij erg op dat dit apparaat ook bij lang haar snel glad scheert.

• Accessoires
  • Bodygroom, scheerapparaat, tondeuse
  • Accu

dnalor 03-10-2017

mooi klein premium feeling

Dit is echt een mooi apparaat..
Slank sterk...gaat lang mee
En het is mogelijk om hem mee te nemen onder de douch...lekker gemakkelijk

En alle kapjes die je zou willen zitten erbij.

Pluspunten

• kwaliteit
  • sterk
  • waterproof

Minpunten

• geen

Napolitana 03-10-2017

Prima apparaat

Apparaat Is snel opgeladen en na het eerste gebruik valt het mij niet tegen top apparaat doet zijn werk goed vooral het stylen van de baard gaat top.
Ook de vele extra opzet stukken die er bij zitten zijn top vooral het opzetstuk om neusharen te verwijderen doet het prima.
Enige min punt is dat het steeds verwisselen van de bijgeleverde hulpstukken soms lastig gaat.

Pluspunten

• Lange accuduur

Minpunten

• Soms lastig om de hulpstukken te vervangen

Timt96 02-10-2017

Echte aanrader!

De Philips MG7730/15 Multigroom is een zeer uitgebreide multigroom met vele opzetstukken. Door al deze opzetstukken is deze multigroom eenvoudig te gebruiken.

De multigroom komt in een simpele doos, zodra je de doos opent zijn het allemaal opzetstukjes. Helaas is het vrij onduidelijk in eerste instantie welke waar voor is. De handleiding zelf is ook niet erg duidelijk.

Het verwisselen van de stukjes vind ik een minpunt, aangezien deze niet erg duurzaam en stevig aanvoelen. Ik vraag mij dan ook af hoe lang deze mee gaan, voor de eerste stuk gaat.

Inmiddels meerdere keren mijn baard hiermee getrimd en ben zeer tevreden over de kwaliteit van het apparaat. De andere opzetstukken voor bijv. het lichaam werken ook perfect.

Al met al is dit een zeer uitgebreid product met vele mogelijkheden en absoluut een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een uitgebreide multigroom.

Pluspunten

• Accuduur
  • Vele mogelijkheden
  • Prijs

Minpunten

• Handleiding
  • Duuzaamheid opzetstukjes