Philips Multigroom series 7000 MG7720/15 14-in-1, gezicht, haar en lichaam

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Multigroom series 7000 MG7720/15 14-in-1, gezicht, haar en lichaam op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tom T 24-01-2018

Apparaat werk nog steeds naar behoren

Na enige tijd werkt het apparaat nog steeds naar behoren, de accu heeft op dit moment nog geen kuren en blijft tot nu toe zijn kracht behouden.

Pluspunten

• Goede accu
  • Veelzijdig

Minpunten

• Veel losse onderdelen

CDoest 25-10-2017

Fijne trimmer.

Fijne trimmer, die gemakkelijk in de hand ligt. Door de vele accessoires is er een ruime keuze in wat je wilt. Deze accessoires zijn er gemakkelijk op te klikken. Is snel opgeladen. Alleen jammer genoeg niet te gebruiken tijdens het opladen.

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Goede grip en licht van gewicht
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Niet te gebruiken tijdens het opladen

Woutertje 23-10-2017

Alles in een apparaat

Erg handig apparaat. Heeft heel veel opzet stukjes zodat je echt een alles in een apparaat hebt. Van neus en oor trimmer tot je baard en lichaamshaar. Hij ligt lekker in de hand en de accu gaat echt lang mee. Zonder dat je merkt dat hij zijn kracht verliest. Het bij geleverde zakje voor de hulpstukjes zou van mij wel doorzichtig mogen zijn. Dan kan je zien welke je pakt in plaats van zoeken in een donker zakje.

Pluspunten

• veel opzet stukjes
  • ligt lekker in de hand
  • lange accuduur

Minpunten

• bij geleverde zakjes niet doorzichtig

Lvl31 22-10-2017

Voelt zeer licht aan, handig in gebruik. Mooi, snel voelt goed aan op me gezicht geen uitslag. In 1 woord gezegd Top

sndrr 19-10-2017

Solide en veelzijdig

De verpakking
Philips heeft niet bezuinigd, zo blijkt tijdens het uitpakken. Er zitten naast het scheerapparaat zelf
een heleboel opzetstukjes in de doos. Maarliefst 14 stuks!

Eerste indruk
Een stevig apparaat wat erg lekker in de hand ligt. De opzetstukjes zijn ook erg solide
en klikken gemakkelijk op het apparaat. Een goede eerste indruk dus!

Eerste gebruik
Na het product uitvoerig te hebben bekeken is dan het moment om het apparaat te testen en ik kan zeggen dat het erg goed werkt. Mijn vorige trimmer was
toe aan vervanging en hakte door de baard heen met wat moeite. Het nieuwe apparaat doet dit net even anders en gaat als een mes door boter.
Wat een verademing!

Conclusie
Een solide en veelzijdig apparaat wat goed doet wat het moet doen; kortwieken van de haren. Ik gebruik het zelf voornamelijk voor het bijhouden van mijn baard ( -+ 15mm lang)
en dat werkt perfect! Ben je op zoek naar een kwalitatief en veelzijdig scheerapparaat? Dan raad ik dit apparaat zeker aan!

Pluspunten

• Veel opzetstukjes
  • Waterdicht

Raul87 17-10-2017

Goede Multigroom met een goede accuduur

Deze Multigroom van Philips is aardig stil, voelt degelijk aan en ligt lekker in de hand. Doordat de 7000 serie waterdicht is kan je ‘m ook onder de douche gebruiken en is schoonmaken een fluitje van een cent. De trimmer is voorzien van diverse opzetstukken die gemakkelijk en snel te verwisselen zijn, de opzetstukken voelen degelijk aan. De instelbare baardkam die je kunt instellen van 3 tot 7 millimeter is erg handig.

Ik gebruik de Multigroom voor het trimmen van mijn baard, oksels en de schaamstreek. Het trimresultaat en de accuduur zijn goed, wanneer de accu leeg is kan je de Multigroom helaas niet gebruiken doormiddel van de oplaadkabel en moet je wachten totdat de accu weer (gedeeltelijk) is opgeladen.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Degelijke opzetstukken

Minpunten

• Kan niet worden gebruikt tijdens het opladen

Hub29 17-10-2017

Goeie trimmer!

Met de Philips Multigroom 7720/15 kun je in een mum van tijd je gezichtshaar bijwerken. De trimmer snijdt door het haar als een mes door boter, waardoor het voor mij gewenste resultaat binnen no-time bereikt was. Het apparaat ligt lekker in de hand, is mooi vormgegeven, heeft een goeie accuduur en kan zonder problemen onder de douche gebruikt worden!
Er had wel een opbergsysteem voor alle opzetstukjes bij mogen zitten. Het bijgeleverde zakje geeft wel een luxe uitstraling, maar is onhandig als je een specifiek opzetstukje zoekt.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Scheert/trimt prima

Minpunten

• Mist een opbergsysteem voor de opzetstukjes

Jos 15-10-2017

Handig in gebruik

Deze trimmer is superhandig, heel veel hulpstukken om alles netjes en strak te kunnen trimmen en ontharen. zoals de baard snor en neus.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • scheert egaal
  • multifunctioneel

Suus 15-10-2017

Multifunctioneel

Zeer handige multifunctionele trimmer. Waar ik voordat ik de trimmer van philips had naar de baardshop moest, kan ik het nu makkelijk zelf. Hij is alles in 1 omdat ik kan stylen en trimmen van mijn baard. Maar ik kan ook door simpel te wisselen van opzet stukje mijn neusharen trimmen. waar ik hiervoor een aparte neustrimmer voor nodig had.

Pluspunten

• tijd en geld besparend
  • multifunctioneel
  • lange batterij duur
  • snel opgeladen
  • scheert egaal glas

OlafOtten 13-10-2017

Uitstekend apparaat met oneindig veel mogelijkheden

Op dit moment gebruik ik de Philips multigroom 7720/15 nu ongeveer een week. Wat direct op valt is het strakke design. Een duurzame metalen afwerking met een waterdichte behuizing. Wat een beest! In het begin is het even uitvogelen welk opzet stuk waar precies voor dient. Met name de vele opzet kammen is soms een zoektocht. Hierin had ik eerder gekozen om meerdere opzet stukken te combineren. Het apparaat heb ik nog maar 1x op hoeven laden, en gaat nu al dik een week mee. Doordat ik het apparaat onder de douche kan gebruiken bespaár ik iedere ochtend zo’n 10minuten. Top!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Scheert goed

Minpunten

• Wellicht te veel opzetstukken

Boma 11-10-2017

ik ben zeer tevreden over de philips multigroom

Ik ben zeer tevreden over de perfectie van het scheervermogen van de Philips Multigroom tondeuse/ trimmer.
Met een zeer ruime keuze aan opzetstukken trim je makkelijk en met goed resultaat zo heb ik er verschillende getest ook voor de baard te trimmen, je kunt hier een mooi verzorgend model van maken. Voor hoofd en body shaver is dit ideaal de trimmer ligt goed in de hand en scheert met optimaal resultaat.

Het apparaat is goed schoon te maken, van alle kleine haartjes wat achter blijven.
Een groot plus punt vindt ik je kunt hem makkelijk opbergen, het is geen heel groot apparaat en je kunt hem rechtop zetten. Er zit een handig tasje bij waar je alle opzetstukken in bewaart.

ik vindt het een zeer goed apparaat van Philips en kan het iedereen aanraden die graag een baardje strak en in design wilt houden. En net als ik een millimeter kapsel heb.

Mike 09-10-2017

Zeer compleet apparaat

Commentaar: Zodra ik de doos opende was ik onder de indruk van de mogelijkheden. Je kan er echt veel mee! Nadelig vind ik hoe je de mesjes verwisseld. Dit lijkt niet heel stevig, het is afwachten hoe lang dat dit het volhoudt. Dat is nog iets om aan te kijken. Verder doet hij wat hij moet doen en scheert, trimt erg fijn en snel. Ook het kleine opzetstukje voor de precieze werkjes werkt perfect!

Tomgras 06-10-2017

Handig apparaat en werkt uitstekend

Het apparaat ligt fijn in de hand en werkt naar behoren. Door de vele variaties aan opzetstukken kun je alle plekken van het lichaam trimmen of scheren.
Het apparaat oogt ook kwalitatief goed zoals je van Philips mag verwachten.

Pluspunten

• Multifunctioneel

Minpunten

• Veel losse opzetstukken