Philips Multigroom series 5000 MG5720/15 9-in-1, gezicht en haar - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Multigroom series 5000 MG5720/15 9-in-1, gezicht en haar op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RJ 06-11-2022

Binnen anderhalf jaar kapot

Ging na anderhalf jaar al kapot. Had meer verwacht van een Philips apparaat.

Pluspunten

• Aardige vormgeving

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Niet te gebruiken aan oplader
  • Snel kapot gegaan

Herman.hndrk 12-07-2022

Onvoldoende kwaliteit.

Leuke veelzijdige set.
Helaas zijn de messen niet erg huidvriendelijk.
De levensduur is kort.
Na enige tijd neemt de batterijkracht af totdat de tondeuse nauwelijks nog snijdt.

Aldert 18-03-2020

Product viel direct bij aankoop al erg tegen. De mesjes snijden enorm. Zeker geen aanrader voor de schaamstreek en na een aantal maanden in bezit is het apparaat nu kracht kwijt. Kan zo de prullenbak in.

Pluspunten

Minpunten

• Messen snijden
  • Levensduur zeer kort

Ron 04-12-2017

Degelijk en makkelijk te gebruiken

Het product voelt goed en gedegen aan. Haartrimmen mogelijk van 1 t/m 16 mm, plus een neus/oortrimmer. De neus/oortrimmer werkt, maar niet heel makkelijk om precies te richten zodat de haartjes getrimd worden.

Pluspunten

• gedegen
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• oor/neustrimmer niet heel makkelijk in gebruik

tomschalken 25-10-2017

Dit is gewoon een apparaat wat heel goed doet wat het moet doen. Ligt fijn in de hand, is makkelijk schoon te maken en kan op alle manieren alle haren kortwieken.

Pluspunten

• goede ergonomie
  • veelzijdig
  • makkelijk schoon te maken

Sjon89 23-10-2017

Veel functies

Een heel fijn apparaat. Werkt perfect, werkt lang zonder stroom.
Makkelijik schoon te maken en veel functies

Pluspunten

• veel functies
  • irriteert niet

Mike 23-10-2017

Het toestel kent vele accessoires en is dan ook geschikt voor diverse doeleinden. Wanneer je doorhebt welke opzetstukken je moet gebruiken, besef je pas hoeveel mogelijk is.
De opzetstukken klikken goed vast op het apparaat en het geheel voelt solide aan. Er is gebruik gemaakt van kwalitatief goede materialen, die zorgen dat het apparaat niet goedkoop aanvoelt.
Het gebruik van het toestel is dan ook zeer eenvoudig en daarnaast is het goed schoon te maken omdat het waterdicht is. Waar eerdere apparaten bij mij snel kapot gingen, lijkt dit een duurzame aankoop.

Ik gebruik het apparaat om mijn baard te trimmen op 3mm. Er is echter genoeg keus tussen de diverse standen. Na 4 weken is de batterij nog steeds niet leeg. Bij 2 trimbeurten per week dus uitstekend te noemen.
De neustrimmer werkt ook prima, al heb ik die nog niet vaak gebruikt. Vooralsnog heb ik dat ook geen behoefte aan een ander apparaat en kan dit alles wat ik nodig heb.

Een erg goed toestel voor een betaalbare prijs, ik denk dat ik hier nog een hele tijd plezier aan ga beleven.

Reflow 22-10-2017

Geweldig alles bij elkaar groom!

Erg fijn apparaat! Heel erg mooi ook. Is te gebruiken onder de douch (handig bij het schoonmaken ervan!

Pluspunten

• Erg mooi design
  • Snel, krachtig apparaat
  • Veel opzet stukken, dus veelzijdig

Minpunten

• Punten opzetstukken erg scherp

jimbolino 18-10-2017

De trimmer voelt erg robuust aan. De motor is krachtig en geeft het gevoel dat hij ook voor tondeuse werk geschikt is. De trimmer komt compleet met veel verschillende opzetstukjes en kammetjes. Ook een handig opbergzakje zijn ze niet vergeten.
Omdat het apparaat waterdicht is, is schoonmaken ook geen probleem.
Een nadeel vind ik het ontbreken van een oplaad/batterij indicator. Ook is het onhandig dat er een niet standaard stekker gebruikt wordt. Dit maakt het apparaat minder geschikt voor op reis..

Pluspunten

• krachtig
  • waterdicht

Minpunten

• proprietaire stekker

RvanderH 16-10-2017

Lichtgewicht tondeuse

Goede snelle levering van het product. Multigroom ligt fijn in de hand door de "rubbergrip" ( mijn huidige van Philips is een glad apparaat ) Veel losse opzetstukken bij dit model, wat voor sommige handig is. Wel 1 opzet stuk die van 3 tot 7mm gaat wat denk ik de meest voorkomende lengtes zijn. Apparaat alleen nog gebruikt voor mijn ''baard'' en daar werkt deze multigroom perfect voor. Mijn vriendin is kapster en heeft dit weekend de multigroom gebruikt om mij op te kunnen scheren, ze is enorm enthousiast over het apparaat. We hebben gebruik gemaakt van het opzetstuk met verschillende lengtes. De multigroom is gebruiksvriendelijk, ligt fijn in de hand en is een lichtgewicht tondeuse.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Gebruiksvriendelijk
  • Rubbergrip

Minpunten

• Opzetstukjes zitten snel "verstopt"

Bukkems 15-10-2017

uitstekend apparaat

Erg tevreden mee, had eerst een multigroom van een ander merk maar vaker klachten over gehad.
fijn apparaat en ligt goed in de hand, gaat goed mee met de contouren van het gezicht / lichaam en de scherpe mesjes zorgen voor een goed scheerresultaat zonder dat je het gevoel hebt dat de haren er echt uitgetrokken worden.
tevens veel accesoires mee geleverd gekregen.
accu gaat lang mee, sinds ik heb hem (3 weken) pas 1 keer hoeven op te laden.

Pluspunten

• accu gaat lang mee
  • geen moeite met contouren
  • extra accesoires

Voelderust 14-10-2017

Goed en zeer multi functioneel

Ik wil beginnen met zeggen dat het apparaat erg fijn in de hand ligt. Het voelt aan als een degelijk product wat niet kwetsbaar is. Daarbij komt dat het voor mijn hele lichaam te gebruiken is. Waar ik voorheen een bodygroom en scheerapparaat had, heb ik nu alles in 1. Ik vind het daardoor super handig en prettig in gebruik. Het is waterproof, waardoor ik het ook onder de douche goed kan gebruiken! Een goed product voor een goede prijs.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Waterproof
  • Multi functioneel

koen777 13-10-2017

Veelzijdig apparaat

Ik gebruik de Philips MG5720 Multi-groomer nu anderhalve week. Het is een veelzijdig, redelijk stil, solide apparaat met een goede accuduur die vlot scheert. De vele opzetstukjes maken dat je het voor van alles kan gebruiken. Ik doe meestal een stoppelbaardje (1mm) met de randjes netjes recht afgeschoren en de zijkanten van mijn hoofdhaar trim ik bij tot een paar milimeter. Hij kan het allemaal. Helemaal kaal zoals met mesjes scheert hij niet. Goed schoon te maken onder de kraan. Makkelijk mee te nemen op vakantie. Echt een degelijk apparaat dat zijn geld waard is.

mjgremme 11-10-2017

fijn apparaat

Een scheerapparaat dat zeer fijn in de hand ligt en wat een goed scheerresultaat levert, zonder verder irritatie o.i.d. Daarnaast worden er erg veel opzetstukken meegeleverd, wat zeer handig is. Natuurlijk gebruik ik het ene opzetstuk vaker dan een ander, maar desalniettemin handig om te hebben.

Pluspunten

• ligt fijn in de hand
  • veel mogelijkheden

HarryL 10-10-2017

Een prima multigroom apparaat

Een fijn apparaat, zo noem ik de Philips Multigroom, een tondeuse voor hoofd- én gezichtshaar. Een combinatie waar ik in eerste instantie toch wat vraagtekens bij had... Kan dit wel? Maar Philips heeft bewezen dat het kan!

Het is een fijn in de hand liggend apparaat welke doet waar hij voor is, het scheren van hoofd- en gezichtshaar. Bijkomend voordeeltje, er zit ook een neustrimmer bij, om even snel je neushaar te scheren!

Hoofdhaar scheert het apparaat prima, mijn ervaring is, met baardhaar heeft het apparaat wat meer moeite, maar dit is wel begrijpelijk omdat het wat dikker en stugger is.

Bij het apparaat zitten verschillende kammetjes om het haar op verschillende lengtes te kunnen scheren. Het is dus een goed (Multi)functioneel apparaat. Philips heeft wederom een apparaat ontwikkeld welke doet waar hij voor bedoeld is.

Pluspunten

• Handig
  • Goede kwaliteit
  • Goede prijs

vincent567 03-10-2017

Goede accu duur en waterdicht!

dit scheerapparaat ligt fijn in de hand, wat wel belangrijk is bij het scheren.
Bij het openen van de doos vond ik de inhoud er een beetje rommelig in gestopt maar alles alles zit er bij wat je nodig hebt.

Het apparaat is van te voren opgeladen wat wel fijn is.
Verder vind ik het ontwerp met het rubber wel goed aanvoelen alleen de plastic onderkant voelt voor mij een beetje goedkoop aan.

Pluspunten

• veel opzet stukjes
  • makkelijk schoon te maken
  • schoonmaak borsteltje
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• voelt een beetje goedkoop aan

Samvs 27-09-2017

Fantastisch scheerresultaat

Mooi vormgegeven apparaat. Ligt goed in de hand en heeft een prettig gewicht. Soms wel een heel lichte ratel, maar dat is niet storend. Goed scheerresultaat en slaat nauwelijks haartjes over. Heb helemaal geen last van huidirritatie dankzij de goed afgewerkte scheerkop van roestvrijstaal.

Pluspunten

• Scheerresultaat
  • Vormgeving
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Kwaliteit accessoires