Philips MULTIGROOM Series 5000 MG5720 - Reviews

Beoordeling op basis van 41 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

jurre 28-09-2017

mooi en duurzaam apparaat.

Mooi en degelijk apparaat met een groot aantal mogelijkheden.
Alleen grotere lengtes is even oefenen maar de rest gaat erg soepel.
werkt ook fijn onder de douch.

Pluspunten

• veel opzetstukken
  • duurzaam
  • goede accuduur

Minpunten

• grotere lengtes hebben geen kammetje

Ron 04-12-2017

Degelijk en makkelijk te gebruiken

Het product voelt goed en gedegen aan. Haartrimmen mogelijk van 1 t/m 16 mm, plus een neus/oortrimmer. De neus/oortrimmer werkt, maar niet heel makkelijk om precies te richten zodat de haartjes getrimd worden.

Pluspunten

• gedegen
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• oor/neustrimmer niet heel makkelijk in gebruik

Scoop 25-10-2017

Zeer goede trimmer

Zeer goede trimmer. Ligt goed in de hand, niet te zwaar en vooral, trimt heel goed. Verwisselbare opzetstukken zijn stevig en makkelijk te plaatsen op de trimmer.

Pluspunten

• licht, maar toch krachtig
  • veel opzetstukken

Minpunten

• opbergtasje is niet zo overzichtelijk

tomschalken 25-10-2017

Veelzijdige trimmer

Dit is gewoon een apparaat wat heel goed doet wat het moet doen. Ligt fijn in de hand, is makkelijk schoon te maken en kan op alle manieren alle haren kortwieken.

Pluspunten

• goede ergonomie
  • veelzijdig
  • makkelijk schoon te maken

Sjon89 23-10-2017

Veel functies

Een heel fijn apparaat. Werkt perfect, werkt lang zonder stroom.
Makkelijik schoon te maken en veel functies

Pluspunten

• veel functies
  • irriteert niet

Mugen 23-10-2017

Veelzeidig apparaat met veel functies.

De Philips multigroom gebruik ik nu al een aantal weken.

Mijn eerste indruk van het apparaat is dat het een nette stevige apparaat is.

Het apparaat heeft meerderen opzetstukjes en het mooie is dat de voorkant van het opzet stukje lang is dus je kunt niet perongeluk korter trimmen.

Ik heb verschillende lengtes gebruikt met de variabele opzetstukje kun je meerderen lengtes je baard/bakkenbaard trimmen.

Een nadeel na de eerste dag dat ik het gebruikte, als ik het apparaat onderste boven houd maakt hij meer lawaai. wellicht een probleem met mijn unit, erg storend vind ik het niet en het belemmerd de functie ook niet.

Ik kan dit product aanbevelen om je baard/bakkenbaard bij te houden. Het apparaat is heel makkelijk te bedienen.

Mike 23-10-2017

Uitstekend apparaat

Het toestel kent vele accessoires en is dan ook geschikt voor diverse doeleinden. Wanneer je doorhebt welke opzetstukken je moet gebruiken, besef je pas hoeveel mogelijk is.
De opzetstukken klikken goed vast op het apparaat en het geheel voelt solide aan. Er is gebruik gemaakt van kwalitatief goede materialen, die zorgen dat het apparaat niet goedkoop aanvoelt.
Het gebruik van het toestel is dan ook zeer eenvoudig en daarnaast is het goed schoon te maken omdat het waterdicht is. Waar eerdere apparaten bij mij snel kapot gingen, lijkt dit een duurzame aankoop.

Ik gebruik het apparaat om mijn baard te trimmen op 3mm. Er is echter genoeg keus tussen de diverse standen. Na 4 weken is de batterij nog steeds niet leeg. Bij 2 trimbeurten per week dus uitstekend te noemen.
De neustrimmer werkt ook prima, al heb ik die nog niet vaak gebruikt. Vooralsnog heb ik dat ook geen behoefte aan een ander apparaat en kan dit alles wat ik nodig heb.

Een erg goed toestel voor een betaalbare prijs, ik denk dat ik hier nog een hele tijd plezier aan ga beleven.

Mhuberts86 23-10-2017

Uitstekend!

Reflow 22-10-2017

Geweldig alles bij elkaar groom!

Erg fijn apparaat! Heel erg mooi ook. Is te gebruiken onder de douch (handig bij het schoonmaken ervan!

Pluspunten

• Erg mooi design
  • Snel, krachtig apparaat
  • Veel opzet stukken, dus veelzijdig

Minpunten

• Punten opzetstukken erg scherp

Koenie1980 22-10-2017

krachtige multigroomer

Ik was aangenaam verrast door het uiterlijk van de multigroomer, een stoere combinatie van rubber en metaal. Ook is hij niet te groot en zwaar zodat ik hem gemakkelijk overal kan meenemen op mijn trips. Er zit ook een handige reisetui in, waardoor je gemakkelijk de adapter en eventuele extra groomkoppen kan meenemen. Ikzelf heb een kort baardje en de kop gebruikt waar je handmatig de lengte kan instellen (in mijn geval 4mm) en het ging heel vlot en precies. Zelfs de ruimte vlak onder mijn neus kon ik gemakkelijk bijtrimmen alsook aan de kaaklijnen. Het verwisselen van kop is met een gemakkelijk kliksysteem en deze kan je gewoon afspoelen onder de kraan zodat de multigroomer proper blijft. Normaal zit hier geen kop bij voor je lichaam te trimmen, maar dit werkt ook nog best ok met de andere meegeleverde koppen. Dus een zeer uitgebreide multigroomer, gemakkelijk in gebruik en een leuk design!

StijnDB 22-10-2017

Topper voor zijn prijs

De trimmer is zeker niet te zwaar waardoor deze zeer goed in de hand licht en je zonder vermoeide handen perfect je baard kan trimmen. Tevens zeer stil toestel. Heb deze ook getest als tondeuse, zelf heb ik zeer veel en dik haar waardoor je met de meeste tondeuses 5 maal over hetzelfde stuk moet gaan. Met deze Philips geen enkel probleem, hij gleed vlotjes door mijn haar en met de extra kopstukjes kan je het perfect op je gewenste lengte instellen. Groot voordeel is ook de accuduur, met deze val je zeker niet halverwege stil. Prijs kwaliteit verhouding is top!

Pluspunten

• Verschillende opzet stukjes
  • Lange batterijduur
  • Lichtgewicht
  • Vlot hanteerbaar
  • Zeer stil

Minpunten

• Toestel volledig uit plastiek
  • Geen batterij indicatie

Reflow 22-10-2017

Geweldig alles bij elkaar groom!

Sjon89 22-10-2017

Super apparaat

Wat een heerlijk apparaat! Veel verschillende functies en makkelijk schoon te maken. De verschillende opzetstukken zijn erg fijn. Het apparaat werkt prima en irriteert niet.

jimbolino 18-10-2017

Goede prijs/kwaliteit

De trimmer voelt erg robuust aan. De motor is krachtig en geeft het gevoel dat hij ook voor tondeuse werk geschikt is. De trimmer komt compleet met veel verschillende opzetstukjes en kammetjes. Ook een handig opbergzakje zijn ze niet vergeten.
Omdat het apparaat waterdicht is, is schoonmaken ook geen probleem.
Een nadeel vind ik het ontbreken van een oplaad/batterij indicator. Ook is het onhandig dat er een niet standaard stekker gebruikt wordt. Dit maakt het apparaat minder geschikt voor op reis..

Pluspunten

• krachtig
  • waterdicht

Minpunten

• proprietaire stekker

jimbolino 18-10-2017

Robuust, krachtig, waterdicht, minder geschikt voor op reis

Omdat het apparaat waterdicht is, is schoonmaken ook geen probleem.

RvanderH 16-10-2017

Lichtgewicht tondeuse

Goede snelle levering van het product. Multigroom ligt fijn in de hand door de "rubbergrip" ( mijn huidige van Philips is een glad apparaat ) Veel losse opzetstukken bij dit model, wat voor sommige handig is. Wel 1 opzet stuk die van 3 tot 7mm gaat wat denk ik de meest voorkomende lengtes zijn. Apparaat alleen nog gebruikt voor mijn ''baard'' en daar werkt deze multigroom perfect voor. Mijn vriendin is kapster en heeft dit weekend de multigroom gebruikt om mij op te kunnen scheren, ze is enorm enthousiast over het apparaat. We hebben gebruik gemaakt van het opzetstuk met verschillende lengtes. De multigroom is gebruiksvriendelijk, ligt fijn in de hand en is een lichtgewicht tondeuse.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Gebruiksvriendelijk
  • Rubbergrip

Minpunten

• Opzetstukjes zitten snel "verstopt"

Shippy 16-10-2017

veelzijdige trimmer

Leuk apparaat door de veschillende opzetstukken, scheerkwaliteit van de mesjes is uitstekend. Het enige nadeel vind ik dat het wisselen van de opzetstukken nogal omslachtig is. De plastieken body voelt iet wat goedkoop aan dat doet een beetje afbreuk aan de kwaliteit van het apparaat

Pluspunten

• mesjes
  • verschillende opzetstukken

Minpunten

• plastieken body
  • wisselen opzetstukken
  • geen oplaad indicatie

Bukkems 15-10-2017

uitstekend apparaat

Erg tevreden mee, had eerst een multigroom van een ander merk maar vaker klachten over gehad.
fijn apparaat en ligt goed in de hand, gaat goed mee met de contouren van het gezicht / lichaam en de scherpe mesjes zorgen voor een goed scheerresultaat zonder dat je het gevoel hebt dat de haren er echt uitgetrokken worden.
tevens veel accesoires mee geleverd gekregen.
accu gaat lang mee, sinds ik heb hem (3 weken) pas 1 keer hoeven op te laden.

Pluspunten

• accu gaat lang mee
  • geen moeite met contouren
  • extra accesoires

bukkems 15-10-2017

uitstekend apparaat

erg fijn apparaat, scherpe scheermesjes zodat je een goed scheerresultaat krijgt.
geen moeite met de contouren van je lichaam / gezicht
mooi en degelijk design !
accu gaat lang mee
extra accesoires