De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MG5720 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Herman.hndrk 12-07-2022

Onvoldoende kwaliteit

Onvoldoende kwaliteit.

Leuke veelzijdige set.
Helaas zijn de messen niet erg huidvriendelijk.
De levensduur is kort.
Na enige tijd neemt de batterijkracht af totdat de tondeuse nauwelijks nog snijdt.

Kraanmeester 22-05-2022

Zeer compleet

Geschreven voor: Philips MG5720

Bij het uitpakken zie je hoe compleet deze set is. Deze set is niet alleen voor de man maar voor het hele gezin. Door zijn veelzijdigheid aan opzetkammen maar ook de multigroom merk je pas wat je gekocht heb. Wel goed in de gaten hoeden de laadtijd omdat graag een lampje gezien wanneer deze beide tondeuses vol zijn. Ja want de multigroom is er één en die andere ook. Wel zo handig.

mevr peeters 26-11-2021

topper

Geschreven voor: Philips MG5720

wij zijn zeer tevreden van onze philips, mijn vader zijn haren zijn mooi gesneden, ik ben bijna een kapster met dit toestel in mijn handen. dank u wel

Cementman 29-09-2021

Geschikt voor baard en haar op het hoofd

Geschreven voor: Philips MG5720

Het apparaat werkt goed voor mij. de 2mm en 3mm stand voor het hoofd werken soepel. Voor de baard gebruik ik meestal geen opzet stuk enkel de grootste af en toe. Hij is krachtig. De eerste die ik kocht deed het goed voor 1.5 jaar ongeveer, daarna deed hij het niet meer. Via de garantie een nieuwe gekregen en daar ben ik weer heel tevreden mee!

Rob Smit 22-09-2021

Goede trimmer

Geschreven voor: Philips MG5720

Fijn apparaat,ligt lekker in de hand ook erg compleet alleen jammer dat de beloofde
80 minuten draadloos hier hooguit 20 á 30 minuten zijn.

Schutte_J 12-09-2021

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een degelijk apparaat dat ik nu een paar maanden gebruik, met name als tondeuse. Door de verschillende opzetstukken is het makkelijk om een goed resultaat te krijgen. Het heeft een lange accuduur en ligt stevig in de hand. Opladen vind ik wat lang duren maar is het waard. Veel goede en diverse kammen, enkel de verstelbare kam is een beetje wankel. De set is goed verpakt en heeft zelfs een opberg etui.

Niko321 06-09-2021

Veel verschillende opzetstukken!

Geschreven voor: Philips MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het scheerapparaat werkt goed en kent veel verschillende opzetstukken, zodat je voldoende keus hebt in welke lengte je wil scheren. Het meeste gebruik ik de 4mm voor mijn baard, waarmee ik snel en goed kan scheren.

EJAC 05-09-2021

Geweldige precisie en accuduur

Geschreven voor: Philips MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips Multigroom is een veelzijdig apparaat met een super precisie voor het scheren/trimmen en heeft een goede accu. De batterij gaat eenvoudig enkele weken mee voordat je hem weer moet opladen. De meegeleverde accessoires zorgen ervoor dat je alle delen van het lichaam kunt scheren/stylen/trimmen zoals je wilt. Ook de neushaartrimmer is prettig in gebruik, wat bij andere scheerapparaten nog wel eens tegenvalt. Al met al een super apparaat en geschikt voor alle doeleinden.

Christina01 04-09-2021

All in one multigroomer.

Geschreven voor: Philips MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips multigroom 5000 serie is licht van gewicht en ligt lekker in de hand. Door het rubberen handvat is de multigroomer goed onder de douche te gebruiken. De multigroomer heeft 11 opzetbare hulpstukken die je makkelijk kunt verwisselen tijdens het stylen van uw lichaam, hoofd of gezichtshaar. Het mechaniek maakt veel bewegingen en de trimmer heeft scherpe meisjes. Dit zorgt voor een mooi egaal effect en een perfecte haarlijn. De accu is snel opgeladen en gaat maximaal 1,5 uur mee.

Huubbbb 01-09-2021

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De groomer van Philips heeft een strak design met ergonomische handgreep en wordt daarnaast meegeleverd met meerdere opzetstukken, ideaal dus voor elk moment! Opladen heb ik in de afgelopen 2 weken maar 1x hoeven doen en hij is nog steeds niet leeg. De groomer is vrij stil en makkelijk in gebruik, perfect voor als je 's ochtends vroeg vergeten bent om je baard te trimmen!
De verpakking is mooi, maar simpel, meer vraag ik ook niet van een groomer. Ook heeft het een compact formaat, wat het makkelijk maakt om hem mee te nemen in de tas of koffer. Al met al beveel ik dit product zeker aan!

Opzetstuk 31-08-2021

Super

Geschreven voor: Philips MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt perfect, fijne dat er verschillende opzetstukken zijn, kan mijn baard in perfecte vorm trimmen

Ater72 30-08-2021

Hele handige prettige trimmer

Geschreven voor: Philips MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk bedienbaar met goede trim/scheerkwaliteiten, ligt fijn in de hand. Verwisselen hulpstukken gaat gemakkelijk
Voelt prettig

Tester29 30-08-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. De losse onderdelen zijn makkelijk te plaatsen. Het resultaat is zoals verwacht.

Jansen234 30-08-2021

Het product is handig en snel in gebruik

Geschreven voor: Philips MG5720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gelijk de 1e keer merkte ik al dat hij veel sneller is dan mijn vorige daar moest ik de handeling 3 a 4 maal herhalen dus deze Philips is veel sneller. Dank je wel voor het uit proberen ik weet nu wat ik ga kopen.

m.martens 12-05-2021

Philips Multigroom serier 5000 11-in-1

Geschreven voor: Philips MG5720

heb er div. gehad die niet aan mijn wensen was ,, maar deze doet aan alles wat ik wil en doe met deze Philips Multigroom 5000-11-1 gezicht ,haar, lichaam en baard super mooi ben er erg tevreden er mee

Chickengeorge 08-05-2021

Wat een uitgebreide keuze bij deze multigroom!

Geschreven voor: Philips MG5720

Wat je ook wilt schuren of kortwieken: je hoeft maar een ander hulpstuk op te zetten en kunt aan de slag-geweldig!

hermanneke 21-04-2021

apparaat geeft voldoening in gebruik.

Geschreven voor: Philips MG5720

fijn product en handig in gebruik zowel thuis als op reis.
gebruik het voor baard en hoofdhaar, ook alle hulpstukken werken naar wens.

Pirke 26-02-2021

Mooi design. licht en compact

Geschreven voor: Philips MG5720

Handige opzetstukken. Gekocht om mijn haar te knippen/scheren, maar ook het neus/oor opzetstuk en het body opzetstuk zijn super handig.

Watchdog 14-02-2021

Er zijn plus en min punten.

+: hij scheert lekker
Handig met al die opzet stukken
Scheert de body ook aangenaam
- : hij gaat niet zo lang mee dus kan niet bv al mijn kids tegelijk scheren
Het opladen duurt vreselijk lang maar liefst 16 u voor 80 min scheren

Mauritsp 19-01-2021

Degelijk trimapparaat voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Philips MG5720

Genoeg opties, voelt zeer aangenaam en robuust in de hand. Batterij die lekker lang meegaat. Kortom; kwalitatief prima product.