Panasonic ER-GK60-S503 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic ER-GK60-S503 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Edwin 03-10-2020

Beste koop ooit

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Iedere keer als ik deze trimmer gebruik denk ik “wat een super fijn apparaat is dit toch”. Ook voor mijn vader gekocht voor Vaderdag en hij is net zo enthousiast. Mijn zus is kapster en zij vindt het ook een ideaal apparaat. Ideaal voor het uitscheren van nek, borsthaar armen en benen!

Pluspunten

• De gekantelde kop
  • Handgreep
  • Oplader
  • Snoerloos te gebruiken
  • Kans op ‘snijden’ is zeer klein

Edwin 15-06-2020

Beste trimmer ooit!

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Ik heb deze trimmer gekocht voor lichaamsbeharing, niet voor het trimmen van een baard. Als dit het doel is, ben je beperkt door de opzetkammetjes (2 stuks). Maar om borsthaar, nek en rug mee te ontharen is dit echt een ideaal apparaat. Zeker als je nekhaar wilt verwijderen is dat door de stand van de kop heel erg simpel.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • stand van de kop
  • draadloos
  • laad snel op
  • geschikt voor hele lichaam

Minpunten

• weinig opzet stukjes

Reviewert 05-01-2018

Comfortabel in gebruik, scheert prima

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Deze bodytrimmer van Panasonic ligt lekker in de hand, waardoor je er makkelijk mee kunt scheren. Hij scheert alles met weinig moeite weg, en door de opzetkammen te gebruiken kun je ook trimmen. Het enige minpuntje op dat gebied is het opzetstuk voor de gevoelige huid: dit laat nog een hoop zitten, waardoor je er meerdere keren overheen moet voordat alle haartjes geschoren zijn. Verder gaat de batterij lang mee en laadt hij lekker snel op, altijd handig. Schoonmaken is ook simpel, je kunt hem onder de kraan uitspoelen en er zitten geen losse onderdelen op die los kunnen raken of waar rotzooi tussen kan gaan zitten. Al met al een prima apparaat, ziet er strak uit en werkt goed.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Ligt lekker in de hand
  • Scheert zonder opzetstuk goed

Minpunten

• Bij gebruik eerste opzetstuk mist 'ie haartjes

Donkertje 07-12-2017

Prima maar niet helemaal perfect

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Een tijdje mogen testen en het is een redelijk goed apparaat. Hij doet wat hij moet doen alleen de bouw kwaliteit is niet helmaal top.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • model

Minpunten

• materiaal

LucasM 20-11-2017

Stevig en soepele trimmer met mooie extra's

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

De Panasonic Body Trimmer is een mooi apparaat qua vormgeving. Hij ziet er stevig uit (voelt ook zo), en ligt lekker in de hand. De bewegingen gaan erg soepel met dit ontwerp

Qua trim resultaten ben ik erg tevreden. Als je geen extra kop erop doet trimt hij lekker strak, en je hoeft maar 1x over de plek heen te gaan. Perfect voor moeilijk te bereiken plekjes. De beschermende kop is handig voor gevoelige plekjes. Zo is de kans op wondjes echt miniem. Maar zelfs zonder dat stuk vond ik het al prima werken. De trimkoptukken werken prima, maar logischerwijs iets minder makkelijk. Dan moet je wel vaker over een oppervlak, maar het gaat gemakkelijk en toch best snel.

Ik heb het niet onder de douche geprobeerd maar het is voor het afspoelen in ieder geval fijn dat het kan. Ik vind wel dat je te weinig echt trim opties hebt, namelijk alleen glad, 3mm of 6mm. Opzich is 6mm een prima lengte als langste, dus het maakt niet heel veel uit.

Het apparaat is erg hygiënisch, vooral aangezien je hem goed kunt schoonmaken net het borsteltje en het middeltje wat je erbij krijgt. Daarnaast heb je nog een mooi opbergzakje.

Ik ben dus erg tevreden en raad hem zeker aan!

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Trimt snel

Minpunten

• Niet veel trimlengtes

Jack 18-11-2017
  • Product gekregen

Super handig in gebruik

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Ik heb deze bodygroomer nu een paar weken en ben zeer enthousiast. Door de speciale vorm is hij gemakkelijk te hanteren. Hij is waterdicht en ik gebruik hem dan ook tijdens het douchen. Voorheen gebruikte ik wegwerp scheermessen voor een superglad resultaat maar daar heb ik me wel eens lelijk mee gesneden en na 2 dagen was de gladheid ook weer verdwenen. Ik gebruik hem zonder opzetstuk waarmee je niet dat supergladde krijgt maar ik hoef niet meer bang te zijn dat ik mezelf snijd op gevoelige plekken 😜

Pluspunten

• Waterdicht
  • Gemakkelijk hanteerbaar
  • Veilig

Minpunten

• Minder glad resultaat dan met een scheermes

Max 17-11-2017

Makkelijk in gebruik, handig design!

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Dit product is een musthave voor mannen met hevige lichaamsbeharing. Doordat de tanden van de scheerkop in het verlengde van het handvat staan, zijn moeilijk bereikbare plekken ineens eenvoudig te scheren of trimmen.

Door de meegeleverde opzetkammen kan je het lichaam trimmen of scheren in diverse lengtes. Daarnaast is het ook mogelijk om het apparaat zonder opzetkam te gebruiken. Om de intieme zone veilig te scheren, zonder de huid te beschadigen is een speciaal kort opzetstuk meegeleverd. Dit is ideaal om delen mee te scheren waarbij je er vervolgens nog een scheermes overheen haalt.

Voorheen gebruikte ik altijd een tondeuse om mijn lichaam te trimmen. Door de stand van de scheerkop is met deze mooie oplossing een terugkerend karwei ineens een stuk sneller en eenvoudiger geworden.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Stand scheertanden
  • Handzaam design

Minpunten

• Acculampje
  • Kwaliteit reishoes

Johan 17-11-2017

Fijne trimmer van Panasonic

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Deze trimmer is echt ideaal voor het verwijderen van haren op de ongewenste plekken.
Wat een enorme plus punt is van deze trimmer, is dat het waterdicht is. Dit is niet alleen prettig met afspoelen, maar ook dat je het kan gebruiken onder de douche.

Door de verschillende opzetstukken is iedere gewenste lengte mogelijk en vanwege de lange accuduur hoeft ie niet zo vaak op de lader.

Werkelijk een aanrader!!!

Pluspunten

• accuduur
  • prettig in de hand
  • waterdicht

Minpunten

• onderhoud

Ramon 16-11-2017

Slecht scheerresultaat

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Ik was opzoek naar een vervanger voor de traditionele tondeuse die ik al jaren gebruik en hoopte die te vinden in de Panasonic

Pluspunten

• Stil
  • Makalijk te reinigen

Minpunten

• Scheerresulaat
  • Gebruikers gemak

Casanova 16-11-2017

trim je kaal!

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Het apparaat is zeer eenvoudig in gebruik.
het apparaat heeft ook een aparte vorm waardoor je makkelijk en precies kunt scheren.
Ik heb nu minimale huidirritatie dit komt doordat de bladen breed en afgerond zijn.

daanvh 16-11-2017

Snel alles getrimt

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Toen ik het product voor de eerste keer gebruikte hoefde ik niet de gebruiksaanwijzing te lezen, de trimmer is gemakkelijk en snel te gebruiken. De verschillende opzetstukken zorgen ervoor dat je zelf de lengte kan bepalen, alleen zorgen deze er ook voor dat je niet alle haartjes gemakkelijk kan meepakken en je dus erg lang bezig bent om deze ook te trimmen.
Zonder opzetstuk werkt de trimmer erg goed en laat deze bijna niets achter, dit heeft echter wel voor lichte irritaties bij mij gezorgd. Daarnaast ligt de trimmer niet zo gemakkelijk in de hand (vergeleken met een scheermesje), ik vond het namelijk erg moeilijk om mijn okselhaar te trimmen en zo niet een stukje te vergeten.

In mijn ogen is een scheermesje nog altijd de beste optie om een gladde huid te krijgen, ondanks de huidirritaties, maar als je alleen maar je lichaamshaar wilt trimmen is dit een prima product vrijwel zonder irritaties. Wel mogen ze van mij een verticale variant maken in plaats van een horizontale zodat de scheerkop aan de bovenkant zit in plaats van aan de zijkant.

Pluspunten

• snel

Minpunten

• erg groot
  • ligt niet zo makkelijk in de hand

Eduard 15-11-2017

sterke motor en geen snijwondjes

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Zeker, er zijn genoeg bodytrimmers te vinden,vaak met losse batterijen,welke van alles beloven ,maar het niet waar kunnen maken.Geen kracht om de mesjes te bewegen.Dat is niet het geval bij de Panasonic bodytrimmer.Overtollig haargroei wordt effectief verwijderd.Van borstelige wenkbrauwen tot en met pubishaar,de schaamstreek dus.Voldoende opzetkammetjes zijn bijgeleverd.Bedenk wel dat je rechtshandig moet zijn.....een aanrader dus

Pluspunten

• sterke motor,oplaadbaar
  • geen snijwondjes,glad resultaat

Minpunten

• alleen rechtshandig te gebruiken
  • geen neushaartrimmer

Sandrecht 15-11-2017

Degelijke trimmer, fijn in gebruik

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

De Panasonic ER-GK60-S503 is een erg fijn scheersysteem gezien de prijs van dit apparaat had ik hoge verwachtingen. Nu moet ik zeggen dat ik het apparaat in eerste instantie wat groot vond, en met dit lastig leek in gebruik. Maar in gebruik valt me dit allemaal erg mee. Het apparaat werkt erg fijn en levert direct een mooi resultaat. Ook is hij nooit blijven hangen in mijn haren, maar scheert hij altijd fijn en snel. Ook is het apparaat erg gemakkelijk schoon te maken, door middel van een opening waar water door heen kan. Op deze manier hoeft de trimmer alleen even onder de kraan worden gehouden, waardoor alle haren eruit spoelen. Wat jammer is is dat het tasje dat kan worden gebruikt op de trimmer mee te nemen eigenlijk wat klein is, om de trimmer en de twee extra opzetstukken gemakkelijk mee te nemen. Maar over het algemeen ben ik erg tevreden en kan ik dit product zeker aanraden.

Pluspunten

• Mooi scheerresultaat
  • Degelijk design
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Travel bag wat klein

StefanNobel1978 12-11-2017

Trimmer die tegenvalt

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Het apparaat heeft als pluspunt dat het mee onder de douche kan. Daarentegen vind ik het apparaat niet handig in het gebruik, omdat het trimgedeelte aan de zijkant van het apparaat zit.
Bij het apparaat heeft 3 beschermkapjes met verschillende lengtes, echter doet het apparaat het het best wanneer je geen kapje gebruikt. Een ouderwets scheermes werkt beter dan dit apparaat.
Ik zou het apparaat niet aanbevelen

Pluspunten

• Kan mee onder de douche
  • oplaadbaar

Minpunten

• Doet niet wat het moet doen
  • vrij duur

jeroen1704 11-11-2017

Fijne degelijke trimmer voor regelmatig gebruik

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Degelijke trimmer van hoge kwaliteit materialen. Trimmer ligt fijn in de hand en doet wat deze moet doen. Hoewel de body-trimmer er niet voor is gemaakt is zelf het trimmen van de baard een mogelijkheid. De waterbestendigheid van de trimmer maakt het mogelijk hem onder de douche te gebruiken en gemakkelijke in te steken oplader resulteert in een trimmer die altijd geladen klaarstaat voor gebruik. Meerdere opzetstukken voor lichaamsstreken zijn meegeleverd en zelfs aan een reisetui is gedacht.

Pluspunten

• Materiaalkeus
  • Trimresultaat
  • Accessoires

Nick 10-11-2017

Prima bodygroomer en baardtrimmer

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

De bodygroomer is multifunctioneel. Naast het verwijderen van lichaamsharen is de bodygroomer ook te gebruiken als baardtrimmer. De bodygroomer wordt geleverd met een station wat tevens als oplader dient. Daarnaast wordt de bodygroomer geleverd met 3 opzetstukken; 1mm, 3mm en 6mm. Waarbij de 1mm gebruikt kan worden voor de intieme zones. Daarnaast zit er ook een meeneemtasje, olie en gebruiksaanwijzing bij. De gebruiksaanwijzing is erg duidelijk, hierin staat ook hoe de bodygroomer gereinigd dient te worden.

Over het scheerresultaat ben ik er tevreden. Geen ingegroeide haarzakjes of huidirritaties meer. Enige minpunt is het scheren van de intieme zones. Dit duurt wat langer door het opzetstukje van 1mm. Hierdoor worden er nogal eens haren overgeslagen door de bodygroomer.

Conclusie:
Ben je op zoek naar een multifunctionele bodygroomer welke ook gebruikt kan worden als baardtrimmer, dan is deze Panasonic bodygroomer zeker aan te raden!

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken
  • Te gebruiken onder de Douch
  • Multifunctioneel
  • Geen irritatie van de huid

Minpunten

• Geen opvangeenheid voor haartjes
  • Geen Precisietrimmer

Vrediens 08-11-2017

Fijne trimmer met goede accu

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Ik zocht naar een trimmer welke ik onder de douche kon gebruiken. Zodoende kwam ik op Panasonic uit. Na het opladen heb ik meteen geprobeerd onder de douche mijn baard bij te werken met een opzet stuk van 6 mm. Het wisselen van de kop ging vrij makkelijk. Bij eerste keer scheren was het resultaat prima. Geen haartjes die uitsteken. Het schoonmaken ging ook makkelijk even afspoelen en je bent klaar. Panasonic geeft nog een schoonmaakkwastje en flesje olie. In de handleiding stond vermeld dat je na iedere beurt het apparaat moet smeren. Helaas kon ik nergens achterhalen waar je olie kan kopen zodra het kleine flesje op was.
Voor de rest een prima apparaat om je haren op ongewenste plekken te trimmen.
Ook heb ik geprobeerd om droog te scheren en dat ging gelukkig ook goed, geen snijwondjes of mesjes die blijven steken. Trimmer ligt goed in de hand. Voor diegenen die een gemakkelijke trimmer zoeken zou ik dit product aanbevelen.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • makkelijk schoon te maken
  • waterproof

Minpunten

• olie kopen

Rick Marcelissen 07-11-2017

Mooi apparaat, erg handig!

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Laat ik beginnen met dat ik het een ontzettend mooi apparaat vind. Ik heb eigenlijk nog nooit een trimmer gezien die zo is gemaakt zoals deze. De houvast bij deze trimmer is zo handig en je hoeft jezelf niet in rare bochten te wringen om jezelf om moeilijke plekken te kunnen scheren. Ook heb ik deze timmer getest onder de douche en ik moet zeggen dat hij toen minder goed bleek te werken dan niet onder de douche. Dit vind ik oprecht echt jammer want wanneer je even snel en goed wilt scheren kan dit dus niet onder de douche en moet je er apart de tijd voor nemen. Verder is het een prima trimapparaat en kun je er, als je goed je best doet, echt iets mooi van maken. Wanneer je voor helemaal kaal wilt gaan raad ik dit trimapparaat niet aan maar wanneer je gewoon voor een wat kleinere lengte wil dan zeker wel!

Igor Schut 06-11-2017

Bodygroom voor alle plekjes

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Deze bodygroom komt met gemak op alle plekken op je lichaam! Met de verschillende opzetstukken kan je werkelijkwaar overal de boel kort en klein scheren/trimmer. Het mesje kan al het haar met gemak aan en doordat het een tweedelig scheerblad heeft maakt het uit hoe je deze bodygroom vast pakt. Hij is waterproof en dat scheelt een hoop opruim werk wat ik bij mijn vorige bodytrimmer wel had. Schoonmaken is hierdoor ook super gemakkelijk, je spoelt de boel namelijk even schoon onder de kraan en je bent klaar. Je kunt met gemak je hele lichaam trimmen, je hoeft niet bang te zijn dat je halverwege met een leeg apparaat zit.

Pluspunten

• Waterproof
  • Overal scheren

Dennis 05-11-2017

Makkelijke en handige Bodygroom

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Met de Panasonic ER-GK60-S503 scheer je makelijk en op een veilige manier je lichaamsbeharing. Met speciale kam, kan je zelfs veilig je schaamstreek scheren.
Er zij meerdere kammen meegeleverd, helaas zonder opberghouder.

Je kan de bodygroom zowel droog als nat gebruiken. Er is een handige oplaadstation meegeleverd. Verder voelt de bodygroom door de vorm en zijn gewicht lekker in de hand.

Pluspunten

• Meerdere kammen meegeleverd
  • Oplaadstation
  • Zowel droog als nat te gebruiken
  • Erg goede scheer resultaat

Minpunten

• Geen opbergmogelijkheid voor extra kammen

Terence 05-11-2017

prima als toevoeging van het scheren

Geschreven voor: Panasonic ER-GK60-S503

Prima trim apparaat. erg precies en ligt fijn in de hand. wel wat groot maar prima om te gebruiken. de opzet kopjes kan je makkelijk verwisselen en geven een prima resultaat. Opladen is wel wat minder fijn.

Pluspunten

• Erg precies
  • fijn in de hand

Minpunten

• oplaadstukje
  • Maakt de haren niet zo kort als met scheren