Braun MGK3080

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MGK3080 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EdwardR 29-04-2019

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Braun MGK3080

Het is een uitgebreid set met verschillende soorten opzetstukken. Er zitten ook nog twee Gilette scheermesjes en een houder bij. Het scheerapparaat ziet er fraai uit en ligt lekker in de hand. De scheerkop is kleiner dan ik gewend was, maar het resultaat is prima! Ik heb dit product gratis mogen testen.

Ghvg 15-06-2018

Gevaarlijk

Geschreven voor: Braun MGK3080

Helaas heb ik deze bodygroomer aangeschaft waarbij ik een ernstig letsel opliep.Gebruik al jaren een bodygroomer en heb dit nog nooit meegemaakt.Braun customer service toont zich weinig begripvol.Apparaat trekt haren naar binnen en baant zich letterlijk een weg door de huid met alle gevolgen van dien ...

Minpunten

• Gevaarlijk
  • Veroorzaakt letsel

Ivo 04-03-2018

Slechte accuduur

Geschreven voor: Braun MGK3080

'Braun' suggereert dat de oplaadtijd gelijk is aan de gebruiksduur n.l. +/- 60min. Bij nieuw ingebruikname getimed op 94min. tot volledige accu opgeladen was. Nog 60min. extra op de lader laten staan. Bij 23min. gebruik zelfs oplaadtijd getimed opgelopen tot 124min.!!!
Maar weer ingepakt en terug gestuurd.

andre67 21-01-2018
  • Product gekregen

de alles trimmer

Geschreven voor: Braun MGK3080

enkele maanden geleden heb ik de multigroomingkit mgk3080 kado gekregen en ben hier zeer tevreden mee. hij ligt lekker in de hand, makkelijk doordat hij draadloos is en onder de douche te gebruiken. hij scheert glad en door de verwisselbare hulp stukken is mijn baard makkelijk op diverse lengtes te trimmen.ook een neus haren trimmer ontbreekt niet. kortom de perfecte alles kunnen.

Pluspunten

• scheert glad
  • draadloos

RG1981 15-01-2018

Mooi veelzijdig product

Geschreven voor: Braun MGK3080

Ik heb dit product (Braun multiverzorgingsset MGK3080) gratis ontvangen en heb deze enkele weken mogen testen.

Een mooi handzaam en veelzijdig apparaat om je mee te trimmen/scheren. Het lijkt van stevig/duurzaam materiaal te zijn al is dat lastig oordelen na enkele weken.

Aangezien ik soms glad geschoren ben en soms een baardje heb staan was dit voor mij de ideale set om te testen. Onder andere door het bijgeleverde scheermes van Gilette. Het trimmen van mijn baard verloopt soepel en de vele verschillende standen maken het makkelijk om te variëren in lengte. Verder gebruikt voor het scheren van okselhaar onder de douche en dit gaat erg vloeiend. Ook het trimmen van neus- en oorhaar lukt prima, omdat je goed bij de beharing komt

Ik ben erg tevreden met de mogelijkheden die dit product biedt.

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Prijs/kwaliteit

ThijmenK 11-01-2018
  • Product gekregen

Veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Braun MGK3080

Ik heb de Braun MGK 3080 gratis mogen ontvangen en testen.
Bij het ontvangen van de doos was ik al verrast, het eerste wat mij opviel waren de vele opzet stukjes die er bijgeleverd waren. Doormiddel van een foto wordt ieder opzetstukje uitgelegd waarvoor je het moet gebruiken. Bij het uitpakken van het product ligt het lekker in de hand. Het voelt stevig aan maar is niet zwaar. De tondeuse stand scheert heel soepel. Er zijn maar twee kleine minpuntjes aan dit toestel, een daarvan is dat ik de opzetstukjes om je baard te trimmen niet altijd goed vond werken ze trimmen de baard wat minder goed. Het andere minpunt is dat je het scheerapparaat niet kan gebruiken als deze aan het opladen is.
Over het algemeen is het een heel fijn apparaat en kan ik het zeker iedereen aanraden!

Pluspunten

• veel verschillende opzetstukjes
  • makkelijk om mee te scheren

Minpunten

• niet te gebruiken tijdens opladen

Bartboos 11-01-2018

Hele fijne all-in-one set

Geschreven voor: Braun MGK3080

Ik heb dit product gratis ontvangen en mocht deze testen. Nog niet eerder had ik een scheerapparaat of trimmer gebruikt, maar omdat ik soms glad geschoren ben en soms een weekbaard heb, was het fijn om deze all-in-one groomset te testen.

Door de vele bijgeleverde onderdelen kun je deze echt voor alles gebruiken, ik gebruik alleen de 1/2 mm stand op dit moment. De batterij gaat langer mee dan ik van te voren had gedacht en het resultaat is goed en in een paar minuten gedaan. Als je glad geschoren wilt zijn dan kan dit met hij bijgeleverde fusion apparaat, enige nadeel daarvan is dat dit niet de power variant is wat fijner werkt door de vibratie. Al met al een zeer complete set en op te bergen in de bijgeleverde zak/tas.

Pluspunten

• Compleet
  • Goede batterijduur

jorgr 08-01-2018

veelzijdig product

Geschreven voor: Braun MGK3080

Ik heb het product gratis ontvangen om het te testen en ben tevreden met het product. De pluspunten zijn zeker de vele accesoires en de veelzijdigheid. Ik vind dat de batterij wel erg snel leeg gaat. De toevoeging van het scheermesje vond ik bijzonder goed want dat maakt de set compleet. Absoluut een aanrader.

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • accesoires

Minpunten

• batterij

Rik91 15-12-2017

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Braun MGK3080

Het apparaat gratis ontvangen om te testen.

Prijs kwaliteit verhouding prima, goedkoop scheerapparaat met verschillende opzetstukjes voor het scheren van je baard / lichaam. Het scheerapparaat nu 4 weken in gebruik en heb het nog niet hoeven opladen. Verbeterpunt vind ik het opzetstuk om je baard helemaal kaal te scheren, kost iets meer tijd ik zou willen. Verder is het scheerapparaat eenvoudig in gebruik en doet het wat je mag verwachten.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Accuduur
  • Verschillende opzetstukjes

Minpunten

• Baard kaal scheren niet optimaal

Tomaat1958 04-12-2017

Zeer goede trimmer

Geschreven voor: Braun MGK3080

Hierbij mijn beoordeling van de Braun Multigroomingkit MGK3080 ( 9 in 1) die ik gratis heb gekregen om te mogen testen. De Braun Multigrooming MGK3080 is boven verwachting. Het is een apparaat met 9 trimmers . Een aantal trimmers zijn voorzien van een pijl waar je kunt zien hoe je hem verwijderen moet, heel eenvoudig . De andere trimmers schuif je er zo af. Je kan ook bij sommige trimmers de hoogte instellen, dat zie je aan de zijkant. Ik heb al deze trimmers getest, en ben er heel blij mee. Je kan deze Braun Multigrooming MGK3080 ook onder de douche of in bad gebruiken, erg handig dus. Een echt cadeau dus!!

Pluspunten

• handig in gebruik
  • heel eenvoudig
  • 9 in 1

Holland 06-09-2017

multifuntioneel

Geschreven voor: Braun MGK3080

Afgelopen jaren heb ik meerdere scheerapparaten gehad. Dit werd ik helemaal zat, dus toen heb ik de Braun MGK3080 besteld en deze keuze heeft mij niet teleurgesteld. Met dit apparaat heb je meerdere opzetstukjes om allerlei vervelende haartjes weg te halen. Droog of nat scheren het maakt dit scheerapparaat niks uit.

Pluspunten

• prijs
  • accuduur
  • vele opzetstukjes

BeN 10-08-2017

top trimmer

Geschreven voor: Braun MGK3080

Na in de afgelopen jaren meerdere trimmers van meerdere merken gebruikt te hebben, denk ik nu een blijvertje gevonden te hebben :). Wat mij direct blij verrast heeft is de eenvoud van het apparaat, de gebruiksaanwijzing heb ik eigenlijk niet of nauwelijks hoeven gebruiken. Ik gebruik de Braun voornamelijk voor het trimmen van mijn baard, snor en hoofd. Omdat ik verschillende haarlengtes wil hebben is het fijn dat de "tools" heel eenvoudig te wisselen zijn, zonder ingewikkelde fragiele of onlogische kliksystemen wat je bij andere merken nog wel eens tegenkomt. Ook de tool voor het trimmen van neus- en oorharen werkt pijnloos en snel, hier heb ik overigens nog geen ervaring mee met andere merken. Al met al een aanrader voor iemand die op zoek is naar een all in one oplossing voor het verzorgd houden van je haar.

Pluspunten

• eenvoudig
  • veelzijdig

Robertorishi 10-08-2017

compact,elegant en vol mogelijkheden.

Geschreven voor: Braun MGK3080

Ik heb gekozen voor dit product omdat ik een alles in 1 oplossing wilde voor zowel het bijhouden van mijn baard als mijn lichaam en soms ook mijn haar. Het design is elegant en modern te noemen met een mooi LED lampje om de status van het batterijniveau te zien. Doordat er veel stappen zijn om de lengte in te stellen is een goed verzorgde baard trimmen hiermee behoorlijk makkelijk te doen in een paar minuten. Ik gebruik dit product nu dagelijks en vind ook dat het nog behoorlijk lang mee kan qua batterijvermogen. Daarnaast word er ook een mooie travel etui geleverd en een gratis Gillette Fusion ProGlide scheermesje als extra cadeautje.

De trimmer is ook nog eens waterdicht zodat je het prima kan gebruiken onder de douche wat behoorlijk handig is, vooral als je in de ochtend weinig tijd hebt maar toch een goed verzorgde indruk wil maken. Deze trimmer heeft mijn verwachtingen overtroffen qua mogelijkheden en hoe makkelijk het is te gebruiken en ik zou het zonder enige moeite aanraden aan iedereen.

Pluspunten

• waterdicht
  • led scherm
  • veel opzetstukken voor precisie

Koen75 09-08-2017

Fijne trimmer, body groomer niet mijn ding

Geschreven voor: Braun MGK3080

Dit is de beste trimmer die ik heb gehad. Secuur, netjes, robuust, helemaal top!!!
Het is eerst even wennen als je de doos uitpakt met alle losse opzetstukken, probeer ze maar kwijt te raken, maar al snel merk je de voordelen van deze opzetstukken.

Mijn vorige baardtrimmer had een instelbare afstand maar bij iets teveel druk kon de afstand zomaar aangepast worden, met een bijzonder resultaat.

Deze opzetstukken voelen goed aan, glijden goed langs de huid en door de baard en zorgen dat alle stukken netjes bijgewerkt worden.
Ook de bijgeleverde neus/oortrimmer werkt perfect.

Als ik toch één minpunt moet aangeven is dat de bijgeleverde bodygroomer, dit is echt niet mijn ding, behalve dat ik niet alle haartjes weg krijg doet het pijn en zit ik onder de schrammen, kleine wondjes en rode plekken. Gelukkig zit er ook een goed scheermes bij, dat werkt toch nog steeds het beste.

Pluspunten

• Stevige opzetstukken
  • Alle wenselijke opzetstukken aanwezig
  • Robuust
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Body groomer

Pierre 05-08-2017

Zeer complete (baard)trimmer

Geschreven voor: Braun MGK3080

Mijn baardtrimmer was aan vervanging toe, dus ging op zoek naar iets vergelijkbaars, danwel beters. Ik kwam al gauw bij deze trimmer van Braun terecht, welke zeer compleet is uitgerust. Daarbij sprak de prijs me aan.
Ik heb een korte baard. Daarvoor maak ik gebruik van de opzetstukjes short beards, precision trimming en contour edging. Maar mocht ik mijn baard wat langer laten staan, dan zou ik gebruik kunnen maken van het opzet stukje Long Beards.
Verder heb ik de oor- en neustrimmer uitgeprobeerd en dit was pijnloos en snel.
Ik ben er zeer tevreden mee en zou het zeker aan andere aanraden.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Krachtige trimmer
  • Batterij lang vol

Frank1963 05-08-2017

goede baardtrimmer

Geschreven voor: Braun MGK3080

Nu deze baardtrimmer een week in huis mijn vorige was kapot en ik zocht een compleet apparaat. De braun MGK3080 is zeker compleet en de hulpstukken zijn makkelijk te wisselen. Ligt lekker in de hand en trimt perfect. ik heb nog niet alle mogelijkheden geprobeerd maar baard en hoofdhaar zitten weer keurig na gebruik. De braun loopt ook niet snel vast als er teveel haar in komt. De duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen daarom nog geen 10 als beoordeling. De braun ziet er degelijk uit en voelt ook zo dus over de duurzaamheid maak ik mij geen zorgen.

Pluspunten

• compleet
  • trimt prima

DutchyX 05-08-2017

goede handige baardtrimmer

Geschreven voor: Braun MGK3080

Deze Braun 9 in 1 doet helemaal wat ie belooft. Je haar (niet alleen je baard maar ook je kapsel en als je wilt nog meer) kun je op een vlotte en prettige manier heel precies bijhouden. Ik gebruik hem ook voor mijn hoofd en nekhaar en hoef daardoor eigenlijk nooit meer naar de kapper.
Hij is snoerloos (prettig), handig is gebruik, makkelijk te reinigen (gewoon met water onder de kraan) en je kunt er heel nauwkeurig mee werken.
Er zit ook nog een gratis Gillette scheermesje bij. Die gebruikte ik al om me te scheren maar de preciesietrimmer kende ik nog niet.
Jammer dat er niet een stevige doos bij zit om hem op te bergen, daarvoor hebben ze een stoffen zakje mee geleverd maar dat vind ik niet handig.
Ik heb hem nog niet zo heel lang maar hij oogt heel robuust dus ik vermoed dat ik er lang plezier van zal hebben.
Een aanrader dus: voor een paar tientjes jarenlang scheer- en trimplezier.

Pluspunten

• snoerloos
  • schoonmaken onder de kraan
  • alle standen in mm mogelijk

Minpunten

• geen handige verpakking
  • neus en oortrimmer : een zesje

SpritneyBears 02-08-2017

Goed, degelijk trimapparaat.

Geschreven voor: Braun MGK3080

Voorheen gebruikte ik een trimapparaat van een ander merk. Ik zocht nu iets wat iets meer kwaliteit uitstraalde en nog belangrijker, meer kwaliteit uitte in de vorm van betere resultaten. Toen ik het product uitpakte en aanzette viel het mij direct positief op dat de accu vol was en ik het apparaat direct kon gebruiken. Het apparaat lag lekker in de hand, het voelde robuust en degelijk aan. Het is makkelijk in gebruik en het heeft een vlot design. Het apparaat heeft een grote knop welke je indrukt om het apparaat te activeren, simpel. Ik gebruik het apparaat bijna dagelijks om mijn hoofd te scheren, ik heb niet veel haar meer voor op dus een gemillimeterde coupe vind ik persoonlijk een betere keuze. Zoals ik aan het begin zei gebruikte ik voorheen een apparaat van een ander merk welke beduidend mindere kwaliteit was. Wat voor mij inhoud dat ik langer bezig ben met scheren en het resultaat minder is. Tevens gebruik ik het apparaat om mijn baard te trimmen. Hier merk ik weinig verschil met mijn vorige apparaat. Het ging mij persoonlijk meer om het resultaat van het millimeteren. Bij het apparaat zit een opzetstuk welke je kan instellen met drie, vijf, zeven en negen millimeter. Dit vind ik persoonlijk erg irritant omdat dit de enige afmetingen zijn. Mocht je een pietje precies zijn met de lengte van je baard, snor of bakken baarden dan kan dit als vrij irritant worden ervaren. Verder zitten er de gebruikelijke neushaartrimmer en fijn trimmer bij. Ik zou dit product zeker aanraden, al moet ik er wel bij zeggen: mocht je een pietje precies zijn zou ik toch voor iets anders kijken.