Braun MGK3080 - Reviews

60 min.
Kleuren
blauw, zwart
Oplaadindicator

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Bart S 27-12-2017

MGK 3080

Enkele weken geleden mocht ik het product “Braun MGK 3080” ofwel een multigrooming kit testen. Dit product had verschillende mogelijkheden, zo was het best handig dat je in slechts enkele seconden van het scheren van je baard naar het scheren van je lichaam kon. Enig nadeel: door de verschillende mogelijkheden blonk het product ook nergens uit (bijvoorbeeld voor het trimmen van de baard was de minimum lengte 3mm).

Pierre 05-08-2017

Zeer complete (baard)trimmer

Mijn baardtrimmer was aan vervanging toe, dus ging op zoek naar iets vergelijkbaars, danwel beters. Ik kwam al gauw bij deze trimmer van Braun terecht, welke zeer compleet is uitgerust. Daarbij sprak de prijs me aan.
Ik heb een korte baard. Daarvoor maak ik gebruik van de opzetstukjes short beards, precision trimming en contour edging. Maar mocht ik mijn baard wat langer laten staan, dan zou ik gebruik kunnen maken van het opzet stukje Long Beards.
Verder heb ik de oor- en neustrimmer uitgeprobeerd en dit was pijnloos en snel.
Ik ben er zeer tevreden mee en zou het zeker aan andere aanraden.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Krachtige trimmer
  • Batterij lang vol

Frank1963 05-08-2017

goede baardtrimmer

Nu deze baardtrimmer een week in huis mijn vorige was kapot en ik zocht een compleet apparaat. De braun MGK3080 is zeker compleet en de hulpstukken zijn makkelijk te wisselen. Ligt lekker in de hand en trimt perfect. ik heb nog niet alle mogelijkheden geprobeerd maar baard en hoofdhaar zitten weer keurig na gebruik. De braun loopt ook niet snel vast als er teveel haar in komt. De duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen daarom nog geen 10 als beoordeling. De braun ziet er degelijk uit en voelt ook zo dus over de duurzaamheid maak ik mij geen zorgen.

Pluspunten

• compleet
  • trimt prima

DutchyX 05-08-2017

goede handige baardtrimmer

Deze Braun 9 in 1 doet helemaal wat ie belooft. Je haar (niet alleen je baard maar ook je kapsel en als je wilt nog meer) kun je op een vlotte en prettige manier heel precies bijhouden. Ik gebruik hem ook voor mijn hoofd en nekhaar en hoef daardoor eigenlijk nooit meer naar de kapper.
Hij is snoerloos (prettig), handig is gebruik, makkelijk te reinigen (gewoon met water onder de kraan) en je kunt er heel nauwkeurig mee werken.
Er zit ook nog een gratis Gillette scheermesje bij. Die gebruikte ik al om me te scheren maar de preciesietrimmer kende ik nog niet.
Jammer dat er niet een stevige doos bij zit om hem op te bergen, daarvoor hebben ze een stoffen zakje mee geleverd maar dat vind ik niet handig.
Ik heb hem nog niet zo heel lang maar hij oogt heel robuust dus ik vermoed dat ik er lang plezier van zal hebben.
Een aanrader dus: voor een paar tientjes jarenlang scheer- en trimplezier.

Pluspunten

• snoerloos
  • schoonmaken onder de kraan
  • alle standen in mm mogelijk

Minpunten

• geen handige verpakking
  • neus en oortrimmer : een zesje

Ivo 04-03-2018

Slechte accuduur

'Braun' suggereert dat de oplaadtijd gelijk is aan de gebruiksduur n.l. +/- 60min. Bij nieuw ingebruikname getimed op 94min. tot volledige accu opgeladen was. Nog 60min. extra op de lader laten staan. Bij 23min. gebruik zelfs oplaadtijd getimed opgelopen tot 124min.!!!
Maar weer ingepakt en terug gestuurd.

andre67 21-01-2018
  • Product gekregen

de alles trimmer

enkele maanden geleden heb ik de multigroomingkit mgk3080 kado gekregen en ben hier zeer tevreden mee. hij ligt lekker in de hand, makkelijk doordat hij draadloos is en onder de douche te gebruiken. hij scheert glad en door de verwisselbare hulp stukken is mijn baard makkelijk op diverse lengtes te trimmen.ook een neus haren trimmer ontbreekt niet. kortom de perfecte alles kunnen.

Pluspunten

• scheert glad
  • draadloos

RG1981 15-01-2018

Mooi veelzijdig product

Ik heb dit product (Braun multiverzorgingsset MGK3080) gratis ontvangen en heb deze enkele weken mogen testen.

Een mooi handzaam en veelzijdig apparaat om je mee te trimmen/scheren. Het lijkt van stevig/duurzaam materiaal te zijn al is dat lastig oordelen na enkele weken.

Aangezien ik soms glad geschoren ben en soms een baardje heb staan was dit voor mij de ideale set om te testen. Onder andere door het bijgeleverde scheermes van Gilette. Het trimmen van mijn baard verloopt soepel en de vele verschillende standen maken het makkelijk om te variëren in lengte. Verder gebruikt voor het scheren van okselhaar onder de douche en dit gaat erg vloeiend. Ook het trimmen van neus- en oorhaar lukt prima, omdat je goed bij de beharing komt

Ik ben erg tevreden met de mogelijkheden die dit product biedt.

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Prijs/kwaliteit

ThijmenK 11-01-2018
  • Product gekregen

Veelzijdig apparaat

Ik heb de Braun MGK 3080 gratis mogen ontvangen en testen.
Bij het ontvangen van de doos was ik al verrast, het eerste wat mij opviel waren de vele opzet stukjes die er bijgeleverd waren. Doormiddel van een foto wordt ieder opzetstukje uitgelegd waarvoor je het moet gebruiken. Bij het uitpakken van het product ligt het lekker in de hand. Het voelt stevig aan maar is niet zwaar. De tondeuse stand scheert heel soepel. Er zijn maar twee kleine minpuntjes aan dit toestel, een daarvan is dat ik de opzetstukjes om je baard te trimmen niet altijd goed vond werken ze trimmen de baard wat minder goed. Het andere minpunt is dat je het scheerapparaat niet kan gebruiken als deze aan het opladen is.
Over het algemeen is het een heel fijn apparaat en kan ik het zeker iedereen aanraden!

Pluspunten

• veel verschillende opzetstukjes
  • makkelijk om mee te scheren

Minpunten

• niet te gebruiken tijdens opladen

Bartboos 11-01-2018

Hele fijne all-in-one set

Ik heb dit product gratis ontvangen en mocht deze testen. Nog niet eerder had ik een scheerapparaat of trimmer gebruikt, maar omdat ik soms glad geschoren ben en soms een weekbaard heb, was het fijn om deze all-in-one groomset te testen.

Door de vele bijgeleverde onderdelen kun je deze echt voor alles gebruiken, ik gebruik alleen de 1/2 mm stand op dit moment. De batterij gaat langer mee dan ik van te voren had gedacht en het resultaat is goed en in een paar minuten gedaan. Als je glad geschoren wilt zijn dan kan dit met hij bijgeleverde fusion apparaat, enige nadeel daarvan is dat dit niet de power variant is wat fijner werkt door de vibratie. Al met al een zeer complete set en op te bergen in de bijgeleverde zak/tas.

Pluspunten

• Compleet
  • Goede batterijduur

jorgr 08-01-2018

veelzijdig product

Ik heb het product gratis ontvangen om het te testen en ben tevreden met het product. De pluspunten zijn zeker de vele accesoires en de veelzijdigheid. Ik vind dat de batterij wel erg snel leeg gaat. De toevoeging van het scheermesje vond ik bijzonder goed want dat maakt de set compleet. Absoluut een aanrader.

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • accesoires

Minpunten

• batterij

RoelVDV 02-01-2018

Leuk toestel en zeer uitgebreid

Ik heb dit product mogen gratis testen voor een paar weken en het uitgebreid kunnen gebruiken. Het scheerapparaat is zeer compact dus kan gemakkelijk meegenomen worden op reis of op verplaatsing. In de doos zitten de verschillende tussenstukken mooi verpakt en op de doos staat al duidelijk op waarvoor deze dienen. Zelf is het toestel ook waterdicht dus kan ook gebruikt worden in bad of douche. Toestel zelf is degelijk van kwaliteit en tussenstukken klikken dan ook stevig vast.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Prijs/kwaliteit uitstekend
  • Veel toebehoren

Radoslaw O 30-12-2017

Onmisbaar

Het gevoel dat je alle toestellen in je hand hebt. scheren, trimmen, grommen, tondeuse,... Baardje effe bijwerken en plots overschakelen op je lichaam of tondeuse gebruiken. Het kan allemaal. Compact in de hand. SUUUPEReenvoudig in gebruik. Klik een opzetstuk erop of eraf en voilà. Batterij gaat voldoende lang mee en je ziet een indicator wanneer deze bijna leeg is. Wel op tijd opladen, want je kan het niet gebruiken tijdens het opladen. Maar geen zorgen, er zit een gewoon scheermesje bij, in geval van nood :-)

Pluspunten

• top top top

Minpunten

• kan niet gebruiken tijdens opladen.

JeroenMEG 23-12-2017

Top Products

De Braun MGK 3080 heb ik nu al enkele weken kunnen testen en het is echt een toestel dat makkelijk in de hand ligt en dusdanig handig te gebruiken is. Mijn snelheid van handelen ten opzichte van mijn vorige multigroomer is uitermate verbeterd. Hij heeft alles wat ik nodig heb in 1 pak en dat voor een zeer voordelige prijs. Het enige minpuntje is dat ik bij het eerste gebruik, tijdens het opladen, het toestel meteen wou testen, maar dat lukte blijkbaar niet tijdens het opladen. Als het 's morgens snel moet gaan en de batterij is net leeg is dat wel jammer. Maar ik neem aan dat dit een technische uitleg heeft dat mijn petje te boven gaat.

Pluspunten

• handig
  • prijst kwaliteit

Minpunten

• gebruikt tijdens opladen onmogelijk

kevinb 21-12-2017

Goed product

Ik heb de Braun MGK 3080 al enkele weken kunnen testen en het eerste dat opvalt is de bouwkwaliteit. Dit is iets dat heel prettig aanvoelt en een grote upgrade is over mijn oude scheermachine. Het is ook handig dat je de hele machine kan schoonmaken door ze simpelweg onder de lopende kraan te houden, dat spaart tijd. Als negatief puntje: het is soms vervelend dat je de machine niet kan gebruiken als ze aan het opladen is, dat zal waarschijnlijk uit veiligheidsoverwegingen zijn. Ook zijn de opzetstukjes vastgelegd op enkele vaste mm’s, dat geeft wat minder flexibiliteit. Over het algemeen tevreden over dit toestel. Ik heb het product gratis ontvangen om te testen.

nico DP 17-12-2017

Veelzijdigheid

Ik heb dit product gratis gekregen om te gebruiken en te evalueren. Het doet wat het moet doen. Genoeg keuze in hulpstukken en heel handig om die dan ook te wisselen. Veel gebruiksvriendelijker kan het bijna niet. Deze trimmer is ook onder de douche of in bad te gebruiken. Moest ik op zoek zijn naar een groomingkit zou ik deze dan ook kopen. Echt een aanrader

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • gebruiksvriendelijkheid

Rik91 15-12-2017

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Het apparaat gratis ontvangen om te testen.

Prijs kwaliteit verhouding prima, goedkoop scheerapparaat met verschillende opzetstukjes voor het scheren van je baard / lichaam. Het scheerapparaat nu 4 weken in gebruik en heb het nog niet hoeven opladen. Verbeterpunt vind ik het opzetstuk om je baard helemaal kaal te scheren, kost iets meer tijd ik zou willen. Verder is het scheerapparaat eenvoudig in gebruik en doet het wat je mag verwachten.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Accuduur
  • Verschillende opzetstukjes

Minpunten

• Baard kaal scheren niet optimaal

Tomaat1958 04-12-2017

Zeer goede trimmer

Hierbij mijn beoordeling van de Braun Multigroomingkit MGK3080 ( 9 in 1) die ik gratis heb gekregen om te mogen testen. De Braun Multigrooming MGK3080 is boven verwachting. Het is een apparaat met 9 trimmers . Een aantal trimmers zijn voorzien van een pijl waar je kunt zien hoe je hem verwijderen moet, heel eenvoudig . De andere trimmers schuif je er zo af. Je kan ook bij sommige trimmers de hoogte instellen, dat zie je aan de zijkant. Ik heb al deze trimmers getest, en ben er heel blij mee. Je kan deze Braun Multigrooming MGK3080 ook onder de douche of in bad gebruiken, erg handig dus. Een echt cadeau dus!!

Pluspunten

• handig in gebruik
  • heel eenvoudig
  • 9 in 1

Holland 06-09-2017

multifuntioneel

Afgelopen jaren heb ik meerdere scheerapparaten gehad. Dit werd ik helemaal zat, dus toen heb ik de Braun MGK3080 besteld en deze keuze heeft mij niet teleurgesteld. Met dit apparaat heb je meerdere opzetstukjes om allerlei vervelende haartjes weg te halen. Droog of nat scheren het maakt dit scheerapparaat niks uit.

Pluspunten

• prijs
  • accuduur
  • vele opzetstukjes

BeN 10-08-2017

top trimmer

Na in de afgelopen jaren meerdere trimmers van meerdere merken gebruikt te hebben, denk ik nu een blijvertje gevonden te hebben :). Wat mij direct blij verrast heeft is de eenvoud van het apparaat, de gebruiksaanwijzing heb ik eigenlijk niet of nauwelijks hoeven gebruiken. Ik gebruik de Braun voornamelijk voor het trimmen van mijn baard, snor en hoofd. Omdat ik verschillende haarlengtes wil hebben is het fijn dat de "tools" heel eenvoudig te wisselen zijn, zonder ingewikkelde fragiele of onlogische kliksystemen wat je bij andere merken nog wel eens tegenkomt. Ook de tool voor het trimmen van neus- en oorharen werkt pijnloos en snel, hier heb ik overigens nog geen ervaring mee met andere merken. Al met al een aanrader voor iemand die op zoek is naar een all in one oplossing voor het verzorgd houden van je haar.

Pluspunten

• eenvoudig
  • veelzijdig

Robertorishi 10-08-2017

compact,elegant en vol mogelijkheden.

Ik heb gekozen voor dit product omdat ik een alles in 1 oplossing wilde voor zowel het bijhouden van mijn baard als mijn lichaam en soms ook mijn haar. Het design is elegant en modern te noemen met een mooi LED lampje om de status van het batterijniveau te zien. Doordat er veel stappen zijn om de lengte in te stellen is een goed verzorgde baard trimmen hiermee behoorlijk makkelijk te doen in een paar minuten. Ik gebruik dit product nu dagelijks en vind ook dat het nog behoorlijk lang mee kan qua batterijvermogen. Daarnaast word er ook een mooie travel etui geleverd en een gratis Gillette Fusion ProGlide scheermesje als extra cadeautje.

De trimmer is ook nog eens waterdicht zodat je het prima kan gebruiken onder de douche wat behoorlijk handig is, vooral als je in de ochtend weinig tijd hebt maar toch een goed verzorgde indruk wil maken. Deze trimmer heeft mijn verwachtingen overtroffen qua mogelijkheden en hoe makkelijk het is te gebruiken en ik zou het zonder enige moeite aanraden aan iedereen.

Pluspunten

• waterdicht
  • led scherm
  • veel opzetstukken voor precisie