Philips QP2520/20 OneBlade

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QP2520/20 OneBlade op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

SCW 19-01-2018

makkelijk in gebruik, lekker compact

Geschreven voor: Philips QP2520/20 OneBlade

Eerste trimmer die ik ooit gebruikt heb. lekker compact en makkelijk/snel in gebruik. uiteraard niet zo glad als mes.

Pluspunten

• snel
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Je kan je er niet aan snijden al is het wel gelukt

OneBlade 29-06-2017

Toch last van huidirritatie en ingegroeide haren!

Geschreven voor: Philips QP2520/20 OneBlade

Bij gebruik (nieuw product) last van huidirritatie en ingegroeide haren in de hals, onder de kin. Alle mogelijke manieren geprobeerd, maar helaas helpt niet. Droog, nat, met scheerschuim; het biedt allemaal hetzelfde resultaat. Ook contact met de klantenservice helpt niet: zij geven aan de de huid een langere nodig heeft om te wennen aan de OneBlade. Waarom zou dat nodig zijn met de beloofde geen huidirritatie?!

Heel veel spijt van mijn aankoop!

Minpunten

• Huidirritatie
  • Ingegroeide haren

Johan 07-05-2017

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips QP2520/20 OneBlade

Het apparaat is lichtgewicht en scheert vrijwel geheel glad. Na het scheren slechts zeer geringe irritatie welke na een kwartier reeds weg trekt. Zeer precies wanneer dit apparaat gebruikt wordt om de contouren van de baard bij te werken. Helaas kan het apparaat niet gebruikt worden terwijl deze aan de lader hangt, maar gelukkig kan hij geruime tijd gebruikt worden alvorens hij opgeladen dient te worden,

Pluspunten

• Vrijwel geen irritatie na scheren
  • Zeer precies bij bijwerken baard contouren
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Kan niet gebruikt worden tijdens opladen
  • Scheert niet volledig glad, was ook niet verwacht.

Jvdun89 04-04-2017

Doet wat het beloofd

Ik Gebruik Dit Product:Minder dan een maand
5 / 5
Doet wat het beloofd
5 maart 2017
Ik heb de one blad nu enige tijd in gebruik en ben er zeer tevreden over. Ik scheer normaal altijd met scheemesjes en krijg hier bijna altijd irritaties van. Elektrisch had ik niet omdat ik dat te duur vind. Nu is dit dus de uitkomst. Het is geen duur apparaat en ik heb geen irritaties meer naar het scheren. Ik gebruik hem vooral voor de gladde scheerbeurt i.c.m. Scheerschuim. Maar ook zonder schuim gaat het perfect. Langere haren scheert hij zonder dat je hier ook maar iets van voelt af. Er word niet aan de haren getrokken en dat is prettig. Ik ben blij dat ik het apparaat in mijn bezit heb, zo wordt scheren toch weer wat leuker.

Pluspunten

• opzetstukken voor meerdere baardlengte
  • lithion batterij
  • compact
  • nat en droog scheren
  • af te spoelen met water

Minpunten

• dure vervang mesjes maar gaan wel lang mee.

Henk 28-03-2017

Prima om te trimmen, zowel nat als droog

Geschreven voor: Philips QP2520/20 OneBlade

Ik heb het apparaat nu enkele weken in gebruik en mijn ervaring is overwegend positief. Het grote voordeel vind ik dat het apparaat zowel nat als droog kan scheren. Het trimmen gaat ook prima, maar glad scheren en daarmee dan ook contouren aanbrengen in de gezichtsbeharing vind ik helaas wat minder kwalitatief hoogwaardig. Wellicht dat de duurdere versies hierin nauwkeuriger zijn. Het trimmen is wel echt erg fijn en de accuduur stemt mij ook zeer positief.

Pluspunten

• Trimmen gaat erg goed
  • Accuduur is prima
  • Zowel nat als droog scheren

Minpunten

• Niet glad scheren