Philips QP6510/30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QP6510/30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

JamesHetfield 06-04-2017

OneBlade doet wat het moet

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Ideaal handzaam apparaat wat precies doet wat het moet doen.
Je styled makkelijk je baard of snor.
Gauw even je baard trimmen? Zo gedaan.
Eventjes het opzet stukje instellen op de juiste lengte door aan het wieltje te draaien en trimmen maar.

Nog gauw even scheren voor je de deur uitgaat? Done!
Het gebruiksgemak is groot.
Ligt makkelijk in hand en is goed hanteerbaar.
Schoonmaken zonder gedoe en ook onder de douche nog te gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Goed hanteerbaar
  • Te gebruiker onder de douche

HenkJ 28-03-2017

Erg handig apparaat

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Fijn apparaat, ligt goed in de hand, accuduur prima. Erg makkelijk om scheerlengte in te stellen, bovendien te gebruiken onder de douche.

Rowin 26-03-2017

Handig in gebruik, ook op reis

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Sinds een aantal weken beschik ik over de Philips OneBlade. Het apparaat is een degelijk ontwerpen apparaat, lichtgewicht- en functioneert zeer prettige. Ook voor de droge huid, zonder dat je huid geïrriteerd raakt. Makkelijk op te bergen- en ook makkelijk mee te nemen voor op reis (ik neem geen lader mee, want de accu gaat lang genoeg mee).

Normaalgesproken maak ik gebruik van scheermes maar op het moment dat ik een aantal dagen mijn baard wil laten staan en netjes wil bijwerken gebruik ik de Philips OneBlade. Op het moment dat je je baardje een paar dagen wilt laten staan en netjes wilt bijwerken is dat met de OneBlade in een handomdraai gedaan.

Op het moment dat je volledig glad geschoren wil zijn doe ik dat vooralsnog met mijn scheermes. Gewoon omdat ik dat zelf toch net wat fijner vindt. Wel gebruik ik voor onder andere mijn bakkebaarden en het bijwerken van mijn baardje de Philips OneBlade, dat vind ik vele malen fijner dan mijn traditionele scheermes.

Ja, ik ben zeer tevreden over de OneBlade en nadelen heb ik niet kunnen ontdekken aan het apparaat.

Pluspunten

• Gewicht
  • Gebruiksvriendelijke
  • Laadt snel op

Tinusje 21-03-2017

Oneblade perfect om te trimmen en te stylen

Geschreven voor: Philips QP6510/30

De one blade heeft een mooi design. Voorheen had ik altijd problemen met het op de juiste lengte houden van mijn baard. Sinds ik de one blade gebruik is dit verleden tijd. Ik stel de juiste lengte in en de one blade doet precies wat het met doen. Als finishing touch gebruik ik het dubbelzijdige mes om de perfecte contouren te creëeren.

Pluspunten

• trapsgewijs in te stellen voor de juiste lengte
  • gewicht

Benjioe 20-03-2017

Stijl of glad

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Philips OneBlade. Het strak ontworpen apparaat licht goed in de hand, laad snel op en de accu blijft lang vol. Het neemt niet veel plek in beslag, dus de artikelen van de vrouwen houden de meerderheid in de badkamer. Ik heb als eerste test mijn gezicht met de OneBlade en een Gillette fusion geschoren. de linkerhelft van mij gezicht was oud en vertrouwd glad, deze was dan ook nat geschoren met het Gillette mesje. de rechterhelft de OneBlade helft was acceptabel maar zeker niet zo glad als de linker. Meerdere mensen laten voelen en ze kozen allemaal voor product X. Ok dat is dus eigenlijk vrij duidelijk, ik wil graag glad geschoren zijn en dat kan dit apparaat mij niet bieden, slecht apparaat dus de prullenbak in ermee. . . nou niet zo snel, de OneBlade heeft de weken erna zijn functie gevonden. Hij is perfect om snel nog wat stukjes bij te trimmen. de bakkebaarden nog een beetje bijhouden. Dagen dat je ongeschoren op pad gaat gebruik ik de OneBlade om snel er iets strakker uit te zien door het hier en daar erg snel te stylen. geen enkele keer het gevoel gehad dat je jezelf kunt snijden met de OneBlade dus ook daarin scoort hij ook punten. Kortom de Oneblade kan mij niet het gladde resultaat bieden wat ik wens bij een scheerbeurt maar hij heeft toch zijn plek verdient in de badkamer. Hij staat er braaf op mij te wachten om alles net wat beter af te werken. Door de OneBlade te combineren ben ik glad met stijl.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • fijn in gebruik

Minpunten

• kan gladder

Grooviee 06-03-2017

Leuk apparaat, maar niet voor mij...

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Ik heb het apparaat nu een aantal keer gebruikt, maar het is voor mij geen succes. Zowel het stylen als het gladscheren geeft geen goed resultaat. Het geeft geen goed resultaat en bezorgt mij vooral een geïrriteerde huid. Ook indien ik het opzetstukje gebruik geeft het vooral geen gelijkmatig resultaat, waardoor ik het opzetstuk je nu werkeloos in de la heb liggen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Irritatie aan de huid
  • Opzetstuk werkt slecht

Remco 27-02-2017

Harde baard is moeilijk

Geschreven voor: Philips QP6510/30

Ik heb al veel verschillende apparaten gebruikt, maar elke keer komt toch naar voren dat het scheren niet goed gaat en ga ik weer terug naar het mes. Tot ik nu de OneBlade geprobeerd heb. Het is een handige draadloze baardtrimmer. Ok hij scheert niet zo glad als een mes. Maar heeft wel de souplesse en mogelijkheid om je baard makkelijk in model te brengen. Buiten dat je alles in een model of weg kan scheren kan je je baard er ook gemakkelijk in een bepaalde lengte meer scheren dankzij het opzet stuk. Ik heb dat zelf gebruikt voor mijn bakkebaarden. Zo zien ze er nu niet plukkerig uit en hoef ik ze niet met een schaar bij te werken. Of zoals ik soms deed, helemaal afscheren om dan opnieuw te laten groeien. Ik moet nog wel wennen aan het scheren de OneBlade. Maar de kans is groot dat zit een blijver is. Dus heb je ook een harde baard of zoek je gemak om je baard in model te brengen dan raad ik het zeker aan. En voor de kustest is hij ook geslaagd volgens mijn vrouw

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • ideaal om model aan te brengen

Minpunten

• scheert niet glad