Braun BT3020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT3020 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Hans 26-07-2018

Voor zij die varen ....

Geschreven voor: Braun BT3020

Braun baardtrimmer gekocht. Daarvoor ook een braun baardtrimmer die prima was. Deze is voor mannen met lange baarden. De één of twee dagen of zelfs drie dagen baard is niet mogelijk. De "laagste" stand geeft geen goed resultaat. Voor mij de miskoop van dit jaar.

Stijn 21-12-2017

Fijne en wendbare trimmer

Geschreven voor: Braun BT3020

Zeer tevreden met mijn nieuwe Braun die ik gratis heb gekregen om te testen. Ik gebruik hem vooral om mijn baard te trimmen. Door de lange accucapaciteit hoef ik nauwelijks op te laden en gaat die lang mee, ook handig voor op reis. Hij is lekker licht en wendbaar en daardoor fijn om mee te werken, nogal anders dan mijn oude apparaat dat nu ineens groot en lomp aanvoelt.

Pluspunten

• licht en wendbaar
  • lange accuduur

Minpunten

• onhandige opzetstukken

peter123 18-12-2017

accuraat en fijn apparaat

Geschreven voor: Braun BT3020

ik heb dit apparaat gratis ontvangen om te testen en ben er erg tevreden mee.. ik heb er meerdere malen mee kunnen scheren op een batterijlading en het apparaat is handzaam en compact om in de lastige hoekjes ook nog iets moois te kunnen boetseren. enige minpunt vond ik dat als de batterij leeg is je ook echt NIET meer kan trimmen. de adapter is niet sterk genoeg om het apparaat te kunnen voeden

Pluspunten

• handzaam
  • accuraat
  • soepel verstelbare kam

Minpunten

• batterij leeg = niet trimmen

Slallon 10-07-2017

Aanrader

Geschreven voor: Braun BT3020

Doordat ik niet echt tevreden was met mijn oude trimmer, had ik nooit een andere gekocht nadat hij kapot was. Gelukkig heb ik deze Braun Baardtrimmer gekregen, en ik ben er zeer teveden over. Nu kan ik mijn baard laten staan, zonder dat hij te lang wordt. Ik kan de lengte van mijn baard zelf bepalen door de verschillende standen die de trimmer heeft. De kwaliteit is goed, en hij is mooi betaalbaar. Hij is niet heel mooi om te zien.. maar ach.. zolang hij maar goed doet wat hij hoort te doen.
Je kan er denk ik zelfs figuurtjes mee maken als je dat zou willen (en kunnen).
Ik ben er wel blij mee! De prijs kwaliteit verhouding is echt goed! Hij doet wat er van verwacht wordt. De accu gaat best lang mee, heb hem nog niet hoeven opladen.
Dus ben je op zoek een goede en betaalbare trimmer.... twijfel niet!

Pluspunten

• Vele standen
  • Accu gaat lang mee

javabo 08-07-2017

Handig maar te licht voor mij

Geschreven voor: Braun BT3020

¬Ik heb deze baardtrimmer aangeschaft ter vervanging van mijn oude.
Zag er mooi uit en lag lekker in de hand en verwachtte dan ook dat de trimmer goed zou werken.
Bij het gebruik bleek de bediening heel eenvoudig.
De precisiekam is een ideaal hulpstuk om de gewenste baard lengte te krijgen.
Het enige nadeel is dat als je veel haren scheert je dit opzet stuk eraf moet halen anders gaat het scheren niet meer goed.
Daarbij moet je oppassen dat de selectieknop niet verdraaid.
De mesjes zijn scherp en geven geen trekkend gevoel van de haartjes bij het scheren.
Het is licht en ligt lekker in de hand.
Ik ben wel tevreden over het bedieningsgemak maar minder over de afvoer van de baardharen.
Ik zou deze baardtrimmer niet snel aanraden. Denk dat het verstandiger is om eerst verder te kijken.
Voor de prijs is het een eenvoudig en goed apparaat.

Pluspunten

• scherpe mesjes
  • lichtgewicht

Minpunten

• kapje tegelmatig verwijderen

cor68 06-07-2017

handzaam apparaat

Geschreven voor: Braun BT3020

Ik ben pas begonnen om mijn baard te laten staan, ik heb een wat onregelmatige baardgroei en daarom is het fijn dat je hem in kan stellen in zoveel standen. Ik heb net zolang geprobeerd, tot dat ik de juiste stand had. Je kan met de tondeuze ook scherpe randen maken.
Het apparaat is niet te zwaar en blijft lang opgeladen. Ik vind het een aanrader voor alle baarddragers.
• Welke verwachtingen had ik van de kwaliteit en zijn ze uitgekomen?
• Hoe heb ik het product vooral gebruikt?
• Wat vind ik van het design?
• Is het gemakkelijk in gebruik?
• Over welke features ben ik erg tevreden en over welke wat minder?
• Zou ik dit product aanraden bij vrienden?

Pluspunten

• lichtgewicht

PatrickH88 03-07-2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Braun BT3020

Ik vind het een prima apparaat.
Ik gebruik hem zonder het plastic kapje, mijn baard is namelijk langer dan de langste stand van het opzetstuk.
Hij scheert precies en strak, beter als de vorige trimmer die ik heb gebruikt.
Ondanks dat is het een prima apparaat om mee te trimmen/scheren. zeker voor deze prijs
Het draaiknop systeem is handig, ook al gebruik ik het zelf niet.
Het apparaat is sterk genoeg voor een draadloos scheer/trim apparaat.
Qua design weinig bijzonders, maar dit is voor mij ook geen vereiste.
Wat mij betreft een aanrader. helemaal voor mensen met een korte baard.

Pluspunten

• Scherp
  • Stil
  • Goede accuduur

Minpunten

• niet geschikt voor langere baarden

Othman 01-07-2017

Voldoet aan de verwachting

Geschreven voor: Braun BT3020

Heb deze trimmer van Braun nu een week in bezit en moet zeggen dat ik positief verrast ben over deze kleine trimmer. Ter vervanging van mijn 7 jaar oude Remington heb ik overwogen om een ander merk te kiezen, en ben blij dat ik dat heb gedaan. Een enorme opluchting is het gewicht en hoe de trimmer in de hand valt, goed over nagedacht door Braun. Het mesje is scherp zonder dat je het merkt, geen onverwachte sneetjes. Batterij gaat lang mee, mede omdat het trimmen niet zo lang duurt. Jammer dat er geen scheer opzetstuk bij komt voor een glad resultaat indien gewenst, en een opberg etui. Voor de rest zou ik deze kleine vriend aan iedereen aanraden, vanwege de gebruiksgemak, resultaat en vooral de prijs.

Deze Braun baardtrimmer aangeschaft ter vervanging van mijn oude baardtrimmer van een ander merk. Het eerste wat opvalt is hoe licht de trimmer is wat het gebruiksgemak zoveel aangenamer maakt, daarnaast valt deze goed in de hand zonder al te gladde materialen. In het verleden is mijn trimmer veelvuldig op de badkamervloer gevallen omdat deze niet ergonomisch gevormd was en van gladde materialen was voorzien, hier heeft Braun over nagedacht. De bladen van de trimmer zijn scherp genoeg wat het trimmen een stuk sneller laat verlopen zonder trekkende haartjes, toch voelen deze bladen niet scherp aan op de huid. Ik gebruik de trimmer voornamelijk zonder opzetstuk voor mijn baard, en bij de kaaklijn heb ik geen verloren lange haren meer. De opzetstuk gebruik ik meer voor mijn bakkebaard en borst wat geen problemen veroorzaakt. Batterij duur is prima, niets op aan te merken. Mocht je een baard/body trimmer zoeken die compact, heel licht en vooral zijn werk goed doet voor een zachte prijs, dan raad ik deze aan. Niet nadenken maar doen.

Pluspunten

• Zeer licht in gewicht
  • Ergonomische handgreep

Minpunten

• Geen opbergetui