Philips QP2520/30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QP2520/30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

vandaele.thierry@gmail.com 18-08-2021

on blade miskoop

Geschreven voor: Philips QP2520/30

voldoet niet aan mijn verwachting pijnijk bij het scheren zelfs met scheershuim

Adrie 11-06-2021

Scheert slecht maar ….

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Scheert slecht , maar omdat het overal
Even slecht is dat niet heel erg …….

Pluspunten

• Klein
  • Nat scheren
  • Onder de douche

Minpunten

• Scheert slecht wel overal even slecht
  • En daardoor niet storend
  • Verder geen
  • Niks
  • Niks

Floris 26-04-2021

Goedkoor is duurkoop! Lage kwaliteit en hoge kosten (mesjes)

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Een enorm slecht product en voor mij de miskoop van het jaar. De mesjes zijn binnen een maand niet goed scherp meer, dus je geeft een fortuin uit aan vervangers. De trimfunctie is waardeloos. Je bent een eeuwigheid bezig met het trimmen van je baard. Het opzetstuk om te trimmen is en plastic flutding wat er om de haverklap vanaf valt tijdens het scheren waardoor je een hap uit je baard neemt.
Tip: Geen een paar tientjes meer uit en koop een degelijk scheerapparaat. Verspil hier je tijd en geld niet aan.

Pluspunten

• Goedkope aanchaf

Minpunten

• Enorm duur in gebruik
  • Waardeloos als trimmer
  • Plastic flutding

Jesper 20-09-2020

Prima allround trimmer

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Mijn eerste trimmer en zeer content. Drie verschillende opzetstukjes maar gebruik hem ook regelmatig zonder, om de contouren van m'n baard mee te scheren. Gebruik hem 1 a 2 keer per week en hoef hem maar eens in de 3-4 maanden op te laden. Scheert niet 100% glad maar vind ik persoonlijk niet erg.

Pluspunten

• Meerdere opzetstukjes
  • Accuduur
  • Trimmen en scheren
  • Waterafstotend
  • Design / gebruiksgemak

Minpunten

• Niet 100% glad

Gerwin 03-04-2020

Kan alles, maar niets echt goed.

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Scheren werkt redelijk maar niet echt glad en ook niet snel. Tondeuse is geschikt voor wat fijner werk, maar zeker niet om wekelijks je hoofdhaar mee te kortwieken. Opzetkammen lopen snel vol met haar. Na 4 weken wordt het mesje al merkbaar botter. Gezien de kostprijs, de levensduur van deze mesjes en de matige resultaten heb ik dit apparaat verbannen naar mijn toilettas voor incidenteel gebruik. Voor dagelijks gebruik ben ik weer overgestapt op mijn 15 jaar oude Philips tondeuse en merkloze scheermesjes; beter resultaat voor 1/10 van de prijs. Ik beveel dit product NIET aan.

Pluspunten

• Compact
  • Geschikt voor gevoelige huid.
  • Detail tondeusewerk gaat erg fijn.

Minpunten

• Dure mesjes
  • Snel bot
  • Opzetkammen werken matig
  • Traag scheren. Scheermes gaat sneller en gladder
  • Kan niet overweg met wat dikker haar

Pieter 14-05-2019

Dure mesjes snel bot.

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Apparaat trimt op zich redelijk, maar echt scheren zou ik het niet noemen. er blijven altijd stoppeltjes achter. Trimmen gaat best oke met de opzet stukjes, totdat de mesjes bot raken (na een maand gebruik als je geluk hebt) wat op zich best vreemd is voor een mini tondeuse.
Accu gaat redelijk lang mee. Ik zou voor een ander apparaat gaan waarbij je niet iedere maand nieuwe messen moet kopen. Beetje zonde...

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Waterdicht

Minpunten

• Messen slijten zeer snel
  • scheerresultaat slecht
  • Dure nieuwe messen

stoppel 13-06-2018

valt me zwaar tegen

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Zal best een geweldig apparaat zijn om te trimmen maar scheren valt me zwaar tegen. Ik heb het nu een keer gebruikt en ontzettend spijt van de aankoop!
Scheerde altijd met schuim en mesjes en daar kan deze philips one blade absoluut niet tegen op/ Meest e haartjes krijg je niet weg. scheert bij lange na niet ze glad als de six mesjes die ik gebruikte van Kruidvat.

Minpunten

• scheert niet glad
  • kan niet overal de haartjes aan

GK 08-12-2017

tegenvaller

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Dit apparaat zag er uit als een handig uniek alles in 1 ontwerp.
De eerste indruk van dit apparaat is goed. Het eerste wat opvalt zijn de mesjes met hun unieke patroon. Tot mijn verbazing kun je deze veilig aanraken .

De eerste week in gebruik heb ik enkel de kortste trim stand gebruikt deze werkt droog zeer goed. Nat scheren raad ik niet aan. de haren hopen direct op je blijft aan het spoelen.

een week later wilde ik een wat langere stand proberen. Daarbij viel mij op dat het verschil tussen kapje 2 en kapje 3 best groot is. tijdens het trimmen kwam ik op het probleem dat de batterij leeg raakte. wanneer deze leeg is kan deze niet in de oplader om verder te scheren.
Gewoon een kwartier geduld hebben...

Nadat de baard met kapje 2 of 3 is getrimd dan is het lastig om de rand van de baard scherp te scheren. dit kan zonder kapje en dan met de "tondeuse rand" tegen de baard aan, op deze manier krijg je stoppels aan de rand. wanneer je dit niet wilt moet je langs de baard op scheren, maar dan is de rand moeilijk in te schatten omdat de zijkant 1-2mm van het mes niks doet.

Na nu 3 weken gebruik gebeurde hetgeen wat me besloot om echt een review te gaan schrijven.
Het mesje brak af. het mes zit met stripjes vast zodat het kan bewegen. hiervan was 1 kant afgescheurd waardoor het met niet meer werkt.

ik raad dit product om deze redenen niet aan

Pluspunten

• ziet er goed uit
  • prima voor korte tondeuse stand

Minpunten

• nat scheren werkt niet
  • kan niet gebruikt worden tijdens opladen
  • mesjes kunnen afbreken
  • precisie scheren is lastig

hatseflats97 13-04-2017

Philips OneBlade

Geschreven voor: Philips QP2520/30

De OneBlade ligt prima in de hand en is zeer eenvoudig te gebruiken. Hoewel dit apparaat niet zo glad scheert als een conventioneel scheermesje, zorgt het wel voor een stuk minder irritatie. Waar ik normaal gesproken erg last heb van rode plekken in mijn hals, is dit bij de OneBlade minimaal.

De bijgeleverde opzetkammetjes zijn handig om te trimmen en zijn makkelijk te gebruiken. Wel mis ik een batterij-indicator op het apparaat om te zien of de batterij bijna leeg of volledig opgeladen is.

Tx11 11-04-2017

goed product, makkelijk en veelzijdig te gebruiken

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Dit product is een mooi, degelijk product dat makkelijk te gebruiken is. In eerste instantie wilde ik mijn baard bijhouden door het te trimmen. Dit ging erg makkelijk met de verschillende opzetstukjes. Na een tijdje wilde ik wat nieuws proberen, dus heb ik een deel afgeschoren. Het was erg fijn dat dit kon met één apparaat. Helaas was het resultaat niet helemaal glad.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Veelzijdig door opzetstukjes
  • Waterafstotend

Minpunten

• Scheert niet helemaal glad

rmar 07-04-2017

Philips one blade

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Het toestel heeft mij alvast heel aangenaam verrast .
Het design ligt heel makkelijk in de hand . Batterij gaat lang mee .
Het mesje gaat makkelijk door de haartjes heen , zonder te trekken aan de haren .
Ik heb een zeer gevoelige huid en heb al meedere toestellen gebruikt zowel elektrisch als handmatig . Bij elk toestel heb ik last van uitslag in gezicht na het scheren . Bij dit toestel niet .
Het mooie aan dit toestel is dat je zowel kunt trimmen als glad scheren . Als je een paar dagen geen zin hebt om te scheren en de haartjes al wat langer zijn is dit toestel ideaal om te scheren zonder een pijnlijke ervaring .
Het enige minpuntje aan de Philips one blade is , is dat hij niet zo glad scheert als andere toestellen . Maar dit is ook een zeer klein minpuntje , wat wel niet weegt tegenover de vele voordelen die dit toestel je geeft .
Echt een aanrader voor velen .

Pluspunten

• design
  • zowel nat als droog
  • weinig tot geen irritatie
  • trimmen , stylen , scheren

Minpunten

• niet zo glad als ander toestel

Mhuberts 05-04-2017

Prima product!

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Ik heb diverse apparaten geprobeerd in het verleden. De meeste waren niet waterbestendig, wat heel erg lastig is met schoonmaken. De Philips OneBlade is een simpel product, dat doet wat het moet doen. Trimmen van de baard is erg gemakkelijk en ik krijg een goed resultaat. De trimmer ligt prima in de hand en is fijn in in gebruik. Het trimmen duurt niet lang en irriteert de huid niet. Iets meer keuze in lengtes en opzetstukjes is wel gewenst.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Waterbestendig
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Meer opzetstukjes gewenst

RoyCapitein 04-04-2017

To Shave or not to Shave....

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Ik heb de Philips Oneblade nu een aantal weken in gebruik en moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben over het resultaat. Op het eerste gezicht is het een een compact apparaatje als je het vergelijkt met andere elektrische scheerapparaten zoals de veelvoorkomende met 3 scheerkoppen. Dergelijke heb ik ook gebruikt, maar zijn minder effectief voor wat ik met mijn gezichtsbeharing wil.

Scheer jij je alleen maar glad? Dan zou ik aanraden om lekker met je oude scheermesje en wat scheerschuim te blijven scheren en nu te stoppen met lezen. Maar probeer je zo nu en dan ook wat nieuws en vind je het leuk om ook wat gezichtsbeharing te hebben. Lees dan verder.

Het apparaat is heerlijk compact en ligt goed in de hand. Het is ook heel makkelijk in gebruik waardoor het eenvoudig is om even snel je baard bij te werken zodat je weer verzorgd de deur uitgaat.
Wat ik zelf altijd neem als gezichtsbeharing is een lichte stoppelbaard waarbij mn wangen glad zijn; dus een focus op mn snor en kinbaard. Het fijne aan dit apparaat is hoe precies het is. Het scheermes is klein genoeg om je baardgrens goed af te snijden maar groot genoeg zodat je niet al te lang bezig bent met scheren, mocht je toch een keer weer glad de deur uit willen.

Een vraag die velen waarschijnlijk in hun hoofd hebben, heeft waarschijnlijk te maken met huidirritaties na het scheren. Ik had met elektrisch scheren vaker last van huidirritaties, mede doordat de 3-kops apparaten moeilijker schoon te houden zijn. Maar met de Oneblade heb ik daar nagenoeg geen last van. De Oneblade spoel je gewoon af onder de kraan en dat is dat.

Qua batterijduur ben ik gewoon tevreden. Hij gaat nou eenmaal leeg als je het veel gebruikt, dat houd je niet tegen en het is niet dat de duur buitengewoon lang is. Voor glad scheren tussendoor gebruik ik zelf nog na het scheren met de Oneblade een normaal scheermes om mn wangetjes babyglad te krijgen. Dat vindt mijn vriendin ook fijn af en toe.
Voor het trimmen zijn de verschillende bijgeleverde kammetjes ideaal en onmisbaar om het perfecte resultaat te krijgen.

Pluspunten

• Compactheid
  • Trimmogelijkheden
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Niet volledig Glad

Rick Goossens 04-04-2017

Veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Dit scheerapparaat van Philips is een heel fijn apparaat dat met gemak stugge baardharen afscheert met een glad resultaat. Ook de opzetstukken zijn goed bruikbaar. Na verschillende scheerapparaten te hebben gebruikt is deze toch wel de beste tot nu toe. De accu gaat behoorlijk lang mee, enige minpunt is dat de accu geen indicator heeft om aan te geven of die opgeladen dient te worden of vol is.

Al met al zeker een aanrader van Philips!

Pluspunten

• Scheert met gemak door stug baardhaar
  • Trimmen en scheren in één apparaat

Minpunten

• Geen batterij indicator

Thijoys 04-04-2017

One Blade doet het allemaal

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Scheerapparaat en trimmer oftewel alles-in-één, dankzij de handige opzetstukjes. De OneBlade heeft een hip design en zorgt met de vele functies dat je hip voor de dag kan komen. Ook voor een glad resultaat kan je de OneBlade gebruiken.

De OneBlade heeft een solide handgreep wat erg prettig is. Het compacte formaat zorgt ervoor dat de OneBlade ook perfect mee te nemen is op reis. De gebruiksduur is 45 minuten wat bij mij betekend dat opladen slechts wekelijks nodig is na ongeveer 3-4 scheerbeurten. De mesjes zijn iets duurder in vervangen, maar het vervangt dan ook gelijk de navulling die je anders nodig had voor twee andere apparaten.

Pluspunten

• Alles-in-een
  • Goede kwaliteit
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Navulling prijzig

Weezy 03-04-2017

OneBlade

Geschreven voor: Philips QP2520/30

De OneBlade is qua uiterlijk top.
Daarbij ook nog eens waterdicht. Schoonmaken is daarom zo gedaan.
Je kan relatief goed de contouren van je gezicht volgen, maar het is wel even wennen in het begin.
Je kan nat- en droogscheren. Nat voor een gladder resultaat dan droog, maar droogscheren wanneer je niet zoveel tijd hebt, maar wel met een verzorgd gezicht de deur uit wil. Het grootste voordeel van droogscheren met de OneBlade is dat de huid niet geïrriteerd raakt.
Trimmen vd baard met de opzetkammen valt wat tegen. Krijg niet of nauwelijks het gewenste resultaat.
De batterij gaat niet heel lang mee, maar die moet je dan maar tijdig opladen.

Pluspunten

• Droogscheren zonder geirriteerde huid

Minpunten

• Trimmen met meegeleverde kammen voldoet niet

LiDelf 29-03-2017

The One Blade

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Heb de oneblade nu tweemaal getest. een keer droog en een keer nat.
Hoewel hij de gladheid van de scheermes niet haalt laat hij prima resultaat zien dat alle haartjes gelijk zijn.
Omdat ik vrijwel snel een geïrriteerde huid heb tijdens en na het scheren valt het mee met de oneblade.
Het is enkel lichtelijk gevoelig als ik droog scheer maar bij nat totaal niet.
De oneblade wordt netjes en verzorgd geleverd en heeft een goeie grip tijdens het scheren.

Pluspunten

• Mooi werkend
  • Goed in onderhoud

Minpunten

• niet helemaal glad

HugoVo 29-03-2017

Wat is dit een fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Wat is dit een fijn apparaat! De mogelijkheden om met diverse lengte's door middel van opzetkapjes te kunnen scheren is een leuke extra. De oplaadtijd van 8 uur is gebruikelijk en niet storend. Het apparaat ligt lekker in de hand en volgt mooi de contouren van het gezicht. Als je de OneBlade zonder opzetkapje gebruikt scheert hij de haartjes tot ong. 0,5mm. wat te vergelijken is met een 1 dags baartje. Ook is het apparaat makkelijk schoon te spoelen onder de kraan en is het scheermesje makkelijk los te klikken mocht daar wat haartjes tussen komen.

Pluspunten

• Makkelijk en zeer snel resultaat
  • Geen irritaties
  • Fijn in gebruik

Morrison 28-03-2017

One Blade to rule them all

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Zeer veelzijdig apparaat, voelt aan als scheren maar is toch echt een soort trimmen. In het begin wat gek, maar snel aan gewend.
Scheert glad en gaat erg gemakkelijk. Nat of droog.
Mocht je de OneBlade voornamelijk gebruiken voor trimmen is de duurdere variant met verstelbare kam wel aan te raden. Hier zitten maar drie vaste lengtes bij. Dit werkt niet altijd even goed.

Pluspunten

• een apparaat voor alles
  • stil
  • zowel nat als droog te gebruiken
  • werkt goed

Minpunten

• trimmen met kam werkt niet altijd even goed.

Wilbert 27-03-2017

Fijn apparaat met verbeterpunten

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Ik wist niet zo goed wat ik van de Philips OneBlade moest verwachten. Zou het mijn Gillette baardtrimsysteem kunnen vervangen? Spoiler alert: ja, maar ik heb wel wat opmerkingen. Mijn relatieve korte baard (iets langer dan een driedagenbaardje) was nodig aan een trim- en bijwerkbeurt toe. Ik begon met de lijnen van mijn baard. Dat ging aardig, al twijfelde ik over het effect en de kracht van de OneBlade. Het resultaat was toch goed: strak en glad. De Philips OneBlade kun je recht op je gezicht zetten of met de zijkanten wat preciezer scheren. En dan het trimmen. Er zitten drie bijgeleverde opzetstukken bij: 1 mm, 3 mm en 5 mm. Doordat ik voor het eerste opzetstuk koos, werd mijn baard flink korter. Iets te kort. Ik mis een beetje de verfijning bij de OneBlade. Bij mijn Gillette-systeem zit ook een 2mm-stand bijgeleverd, maar daar mis je weer de mogelijkheden om 5mm+ baarden te trimmen. Ook zijn de opzetstukken nogal groot, wat het trimmen van je snor nogal lastig maakt.

Pluspunten

• Handig en simpel in gebruik
  • Compleet

Minpunten

• Weinig keus in 5mm+ opzetborstels

bramnz 22-03-2017

compact en irritatieloos

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Dit is een mooi, compact apparaat. Niet te groot, dus makkelijk mee te nemen. De accuduur is acceptabel, maar had van mij nog wel iets beter gemogen. ik scheer hier irritatieloos mee, wat een groot pluspunt is. Maar in vergelijking met mesjes scheer ik met de OneBlade minder glad. Voor het trimmen van een baard of snor is het geschikt, maar wil je echt glad dan moet je nog bijscheren. Al met al een mooi compact apparaat, ligt goed in de hand, doet wat het moet doen maar mist dan wel net de extra gladheid factor.

Pluspunten

• irritatieloos
  • compact

Minpunten

• batterij

Alex81 17-03-2017

Super Trimmer

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Wat een fijne trimmer. Hij ligt lekker in de hand en irriteert niet bij het gebruik als scheermes.
Ik zou hem echter alleen als trimmer gaan gebruiken, gezien de grote van het mesje duurt het nogal lang voor dat alles glad geschoren is. Hij doet het prima alleen duurt het veel langer dan ik normaal gewend ben bij het scheren. Als trimmer daarin tegen wat een geweldenaar zeker ook met de extra opzet stukken en ook het gebruik onder de douche is zeker een plusplunt.

Pluspunten

• onder de douche te gebruiken
  • ligt fijn in de hand

Minpunten

• glad scheren niet ideaal

Coatan 10-03-2017

OneBlade to rule them all?

Verpakking en inhoud
Keurig Philips! Het is de moeite waard te melden dat de verpakking aantrekkelijk, solide en ook goed te scheiden is. Je bent niet vrachtwagenladingen met folders, stickers aan het verwijderen en aan het scheuren en trekken om het plastic van karton te scheiden. In de verpakking zit het zeer compacte apparaat met de reeds geplaatste OneBlade, drie losse opzetstukjes (‘stoppelkammen’), een scheermesbeschermopzetstukje en een oplader. Daarnaast nog een garantieboekje en een (zeer) kleine handleiding. Ik heb nog even gekeken of er hiervoor een leesbrilletje bij zat, maar helaas.

Eerste indruk
Ik denk dat ik niet de enige ben die niet gelooft dat dit mes zo glad als een normaal scheermes scheert. In het promotiefilmpje zie je een man zijn baard gewoon eraf ‘vegen’ met de OneBlade. Zelfs, zonder het mes te draaien, in de tegenovergestelde richting scheren. Dit lijkt me sterk, maar goed we gaan het zien. Het apparaat is licht en voelt goed in de hand. De scheerkop/-mes is slank en oogt wat klein. Het formaat ligt tussen een normaal scheermes en een elektrisch scheerapparaat in.

Trimmen
De vijf-dagen-baard staat. Na enig zoeken klik het opzetstukje met nummer drie erop en zet het apparaat aan. Het was wellicht handiger geweest om de cijfers op de stoppelkammen in een andere kleur te doen. Een geluid vergelijkbaar met een elektrische tandenborstel vult de badkamer. Het trimmen gaat voorspoedig en je voelt er niks van. Ik kan rustig allerlei kanten op bewegen zonder dat het apparaatje hapert. Met het mesje zonder opzetstukje kan je eenvoudig de randen en verdwaalde haartjes weghalen. Ik ben verbaasd over hoe soepel en makkelijk dit gaat! Het apparaat is voor trimmen en stylen alvast super geschikt!

Scheren
“Door de speciale coating en afgeronde uiteinden wordt de huid beschermd” wordt als producteigenschap gemeld. Dit klinkt als marketing, maar het mesje is echt glad en aan te raken met de vinger. Pas als je het aanzet kan je ermee scheren. Dus ook met kinderen in de buurt hoef je je geen zorgen te maken. Het scheren gaat verrassend goed en ik ben verbaasd dat het zo soepel gaat. De potentiële snijplekken (kin, mondhoeken etc.) scheert ie super. De langere haren pakt ie pijnloos, met normaal scheermes kost dit zeker veel meer moeite en pleisters. Nat scheren gaat gek genoeg minder soepel dan droog, dit heeft waarschijnlijk met de coating in combinatie met water te maken. Droog scheren levert bij mij een licht rode huid op en nat dan weer niet. Helaas scheert het niet spiegelglad. Je voelt nadien nog wel een stoppels, maar de huid is volgens mijn vrouw wel ‘zoenproof’.

Vervangen
Één los mesje heeft de adviesprijs van 14,99 (slik..) en een setje van twee mesjes kost 24.99. Er wordt op de verpakking gemeld dat bij twee scheerbeurten per week het mesje vier maanden meegaat. Dat is 3,75 per maand. Je kan voor jezelf uitrekenen of je dit het waard vindt of niet.

Conclusie
Alle voor- en nadelen tegen elkaar afgewogen ben ik zeker positief. Je kan je dan niet spiegelglad scheren, maar het comfort, snelheid en gemak wint het bij mij zeker. Ik zweer het normale scheermes niet af, maar dit apparaat voor erbij is zeker een aanrader. De vervangingsprijs voor een mes kan een drempel zijn en zou naar mijn idee zeker door de helft moeten.

Pluspunten

• Veilig
  • Trimt en stylet super
  • Scheert in alle richtingen
  • Mooi formaat en design
  • Scheert goed, maar niet perfect glad

Minpunten

• Scheert niet superglad
  • Losse mesjes zijn duur

Dwal 06-03-2017

De Oneblade doet wat er beloofd wordt!

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Pluspunten

• Volgt gemakkelijk de contouren van het gezicht
  • Makkelijk te reinigen

MikeS1985 04-03-2017

Bijzonder goed voor weinig

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Paar weken in gebruik. Heb een redelijk stugge baardgroei en gevoelige huid waardoor elektrische scheerapparaten meestal bij wat langere baardgroei de juist aan de haren trekken en bij een stoppelbaardje huidirritatie in de nek veroorzaken.

Moet zeggen dat het in deze weken totaal niet voor is gekomen! Scheert in beide situaties erg goed en zonder huidproblemen bij zowel droog als nat scheren. De handleiding gaf aan dat je in lange halen eenmaal over de huid heen moet gaan maar dat had bij mij niet het gewenste effect. Neemt niet weg dat met een paar keer halen je alsnog geen huidirritatie hebt.

Apparaat verbaast mij dus wel voor zo'n laag bedrag. Het doet zijn werk perfect!

Pluspunten

• Geen huidirritati
  • Trekt niet aan de haren
  • Makkelijk als je op reis bent

Minpunten

• Mesjes zijn wat duur