Philips OneBlade Pro QP6510/20 - Reviews

Bedrijfstijd
60 min.
Kleuren
zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

achi80 28-03-2017

geweldige scheerapparaat voor n gevoelige huid

ik vind de blade one heel handig, het is makkelijk te gebruiken, lekker licht en bovendien heb ik geen last van buitjes en rode vlekken na een scheerbeurt. Voor mijn gevoelige huidig het echt een uitkomst. Wel moest ik eraan wennen in het begin, maar na een aantal scheerbeurten was ik echt om.

Arnietest 29-03-2017

Echt niet om te scheren

Heb hem nu alleen getest om mijn baard mee te scheren, maar na vele malen over de baard heen gaan, zijn er nog steeds grove stoppels aanwezig.

Pluspunten

• niet al te groot, dus makkelijk mee te nemen

Minpunten

• niet geschikt om mee te scheren

mmarkvoort 29-03-2017

Prima all-in-one

Tot op heden 2 maal de OneBlade gebruikt, 1 maal als scheerapparaat, en 1 maal als tondeuse.
Ik vind hem als apparaat voor de baardgroei qua resultaat tussen mijn (Philips) scheerapparaat en mijn (Gillette) scheermes in zitten.
Hij scheert niet zo glad als mijn mes, maar ik krijg er wel overal een zelfde resultaat mee. Met mijn normale scheerapparaat heb ik moeite mijn hals goed te scheren, en daar heeft de OneBlade geen probleem mee.

Gisteren heb ik hem ook getest als tondeuse. ik heb mijn haar altijd lekker kort, en normaal gebruik ik daarvoor een gewone tondeuse. De OneBlade doet dit ook prima. Echter deed ik er wat langer over omdat de tondeuse iets breder is. Maar het resultaat is goed.

Ik kan dus tot nu toe concluderen dat het apparaat doet wat Philips zegt dat hij doet. Het is een echte Hybrid.

Pluspunten

• Accuduur
  • Goed scheerresultaat
  • Handzaam formaat

Minpunten

• Niet erg stil

Tinusje81 27-03-2017

Wat een super

De one blade heeft een mooi design. Voorheen had ik altijd problemen met het op de juiste lengte houden van mijn baard. Sinds ik de one blade gebruik is dit verleden tijd. Ik stel de juiste lengte in en de one blade doet precies wat het met doen. Als finishing touch gebruik ik het dubbelzijdige mes om de perfecte contouren te creëeren.

Rowinn 26-03-2017

Handig in gebruik, ook op reis

Sinds een aantal weken beschik ik over de Philips OneBlade. Het apparaat is een degelijk ontwerpen apparaat, lichtgewicht- en functioneert zeer prettige. Ook voor de droge huid, zonder dat je huid geïrriteerd raakt. Makkelijk op te bergen- en ook makkelijk mee te nemen voor op reis (ik neem geen lader mee, want de accu gaat lang genoeg mee).

Normaalgesproken maak ik gebruik van scheermes maar op het moment dat ik een aantal dagen mijn baard wil laten staan en netjes wil bijwerken gebruik ik de Philips OneBlade. Op het moment dat je je baardje een paar dagen wilt laten staan en netjes wilt bijwerken is dat met de OneBlade in een handomdraai gedaan.

Op het moment dat je volledig glad geschoren wil zijn doe ik dat vooralsnog met mijn scheermes. Gewoon omdat ik dat zelf toch net wat fijner vindt. Wel gebruik ik voor onder andere mijn bakkebaarden en het bijwerken van mijn baardje de Philips OneBlade, dat vind ik vele malen fijner dan mijn traditionele scheermes.

Ja, ik ben zeer tevreden over de OneBlade en nadelen heb ik niet kunnen ontdekken aan het apparaat.

armandvanderwaal 13-03-2017

Een schot in de roos met deze slimme alleskunner

Met de OneBlade heeft Philips een schot in de roos. Zowel trimmen, als scheren gaat soepel en makkelijk. Hij neemt alle haren goed mee, of je nu jezelf gewoon glad scheert of dat je de baard aan het trimmen bent. Zeer tevreden over dit product. Hij ligt lekker in de hand en ook de batterij gaat lang mee. Dit apparaat vervangt mijn vorige 3 apparaten in 1x.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • goed scheerresultaat
  • 1 apparaat voor veel toepassingen

JestervanKaertte 07-03-2017

De Philips OneBlade

Mijn baardgroei is behoorlijk. Ik heb de OneBlade nu een aantal dagen gebruikt als trimmer en scheermes.
De trimmer om te stylen werkt vrij goed en precies zoals je mag verwachten. De OneBlade ligt lekker in
de hand en heeft een mooi net design en compact formaat wat prettig is.
De accu gaat best lang mee ik heb de OneBlade intensief gebruikt voor een totaal van ongeveer 60 min.
Andere voordelen, de set is compleet en droog en nat te gebruiken.

Maar de OneBlade gebruiken als scheermes is bij mij niet effectief genoeg want er blijft nog aanzienlijk wat baardhaar achter waardoor ik meerdere malen over dezelde plek moet scheren met name bij de keel en dit genereert toch een wat geïrriteerde
en droge huid op. Hierbij moet ik wel melden dat ik een erg gevoelige huid heb.

Al met al een redelijk apparaat.

Pluspunten

• Nat en droog scheren
  • Trimmen/Stylen
  • Compact formaat
  • Accuduur

Minpunten

• Effectief (glad) scheren

Grooviee 06-03-2017

Leuk apparaat, maar niet voor mij...

Ik heb het apparaat nu een aantal keer gebruikt, maar het is voor mij geen succes. Zowel het stylen als het gladscheren geeft geen goed resultaat. Het geeft geen goed resultaat en bezorgt mij vooral een geïrriteerde huid. Ook indien ik het opzetstukje gebruik geeft het vooral geen gelijkmatig resultaat, waardoor ik het opzetstuk je nu werkeloos in de la heb liggen.

daan 03-03-2017

goede trimmer

als scheerapparaat is de oneblade niet geschikt voor de man met een stugge baard groei, hij komt er slecht door heen en loopt soms zelfs vast in de baard groei. ook scheert hij niet glad er blijven stoppeltjes op de huid achter. Maar de trim stand voor strakke lijnen werkt wel goed maar dat is ook het enige pluspunt

Pluspunten

• trimstand

Minpunten

• scheert niet glad
  • prijs verhouding
  • loopt vast bij stugge gezichts-haren

DaveW 01-03-2017

Philips OneBlade Waarom...Daarom!

Sinds een aantal dagen heb ik de Philips OneBlade pro QP6510 in bezit.

Volgens Philips kun je er alles mee doen wat scheren/trimmen betreft.
Aangezien ik een gevoelige huid heb en alleen het scheren met een gesloten kam kan verdragen was ik best sceptisch. Toch ben ik de uitdaging aangegaan om dit apparaat te gebruiken.

Nu gebruik ik de OneBlade en ik ben verkocht! Zowel droog als nat scheren gaat vlekkeloos! Mijn huid is niet rood na het scheren en zelfs ik kan mijn baard stijlen. En om tijd te besparen kan dit allemaal onder de douche. Het apparaat heeft een rubberen coting en die zorgt ervoor dat het apparaat niet glad wordt en wel stevig in je hand ligt.

De vormgeving van de OneBlade is goed en praktisch. Het apparaat ligt lekker in je hand. Het maakt niet uit hoe je hem vasthoudt.

Bij het stijlen kun je kiezen uit verschillende trimlengtes. Hiervoor wordt een opzetstuk bijgeleverd. Deze klikt makkelijker vast en is er weer makkelijk af te halen.

Het schoonmaken van alle onderdelen is goed te doen. Gewoon onder de kraan houden!

Nu vraag jij je vast af of het apparaat geen nadelen heeft. En ik heb er zelf maar 1 ondervonden. Het scheermes moet ongeveer 4 maanden mee gaan. Echter voor drie mesjes betaal je meer dan €20,-. Dat vind ik prijzig.

Overal raad ik het product zeker aan! Want scheren en stijlen was nog nooit zo makkelijk!

Pluspunten

• ligging in de hand
  • scheerresultaat nat scheren
  • scheerresultaat droog scheren
  • trimmen

Minpunten

• prijs aanschaf nieuwe mesjes

Jeroen 27-02-2017

Handig en compact

Super handige trimmer. Lekker compact. En een erg goede accuduur. En daarnaast ideale verstelbare kop welke je kunt instellen in maar liefst 12 verschillende lengtes. En hij is bestand tegen water dus ideaal voor het bijwerken/ scheren van je baard tijdens het douchen

Pluspunten

• Accuduur
  • Instellen lengte baard

Remco1 27-02-2017

Harde baard is moeilijk

Ik heb al veel verschillende apparaten gebruikt, maar elke keer komt toch naar voren dat het scheren niet goed gaat en ga ik weer terug naar het mes. Tot ik nu de OneBlade geprobeerd heb. Het is een handige draadloze baardtrimmer. Ok hij scheert niet zo glad als een mes. Maar heeft wel de souplesse en mogelijkheid om je baard makkelijk in model te brengen. Buiten dat je alles in een model of weg kan scheren kan je je baard er ook gemakkelijk in een bepaalde lengte meer scheren dankzij het opzet stuk. Ik heb dat zelf gebruikt voor mijn bakkebaarden. Zo zien ze er nu niet plukkerig uit en hoef ik ze niet met een schaar bij te werken. Of zoals ik soms deed, helemaal afscheren om dan opnieuw te laten groeien. Ik moet nog wel wennen aan het scheren de OneBlade. Maar de kans is groot dat zit een blijver is. Dus heb je ook een harde baard of zoek je gemak om je baard in model te brengen dan raad ik het zeker aan. En voor de kustest is hij ook geslaagd volgens mijn vrouw

Jellevde 27-02-2017

Perfect trimmen

Heb de OneBlade nu bijna een week in huis en voor trimmen en bewerken bevalt hij perfect. Doordat het mes aan twee kanten zit, kun je heel makkelijk zowel omhoog als naar beneden scheren. Voor lengtes kun je hem gemakkelijk instellen.

Het enige wat tegenvalt is dat hij echt niet geschikt is om glad te scheren. Misschien is dat ook helemaal niet de bedoeling, maar hij lijkt anders te zeggen.

Pluspunten

• Perfect trimmen
  • Gemakkelijk in het gebruik
  • Zowel nat als droog te gebruiken

Minpunten

• Je kunt er niet glad mee scheren