BaByliss For Men T840E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men T840E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,3

Niet blij mee 28-06-2018

Klote ding

Geschreven voor: BaByliss For Men T840E

Echt een waardeloos apparaat, gekocht omdat ik mijn scheerapparaat vergeten was.

Je krijgt een maandlandschap op je gezicht van deze baardtrimmer, hij scheert niet overal evenveel weg.
Het resultaat is erg teleurstellend, is niet geschikt voor een "3 dagen baardje", dan bedoel ik een een baardje van 1-2 mm.
Dus na het scheren met de Babyless T840E nog maar even natscheren, dan heb je wel een blote billen gezicht, maar loop je in ieder geval niet voor aap.

Ik heb ook nog steeds een Philips scheerapparaat, die doet het echt veel beter, dezelfde prijsklasse.

Update 3 Juli 2018
Naar aanleiding van mijn review heeft de fabrikant contact opgenomen, deze gaan een ander product opsturen.
Volgens hun is de BaByliss T840E een zeer populair model, dus misschien is deze gewoon niet geschikt voor mijn gezicht, of moet je een echte bromfietsclub baard van minstens 2 cm hebben.
Ik ben erg benieuwd naar het product wat ze op gaan sturen, in ieder geval erg netjes dat de fabrikant contact opneemt.

Pluspunten

• rotzooi

Minpunten

• doet z'n werk niet

BaByliss Nederland 02-07-2018

Goedemorgen beste review-schrijver,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met dit product van BaByliss For Men.
Heb je inmiddels een baardtrimmer gevonden waar je tevreden over bent? Zo niet, dan ontvang ik graag je adresgegevens + eventuele wensen (lengte-instellingen, precisie, etc.) per e-mail. Je kan me bereiken via: emma_aarts@conair.com.

Groet,
Emma - senior brand manager BaByliss For Men Nederland

Edwin 28-08-2017

Ervaring na 3 weken gebruik van Babylis T840e

Geschreven voor: BaByliss For Men T840E

Ik ben niet tevreden over dit product. Ik moet meerdere malen 6-10 maal over de baardhaten gaan om alle haren goed te kunnen scheren. (baardlengte ongeveer 4mm) Het wieltje om de lengte in te stellen heeft weinig weerstand, waardoor tijdens het scheren onbedoeld de lengte aangepast kan worden. (onbedoeld aan het instelwietje draaien) De kam/afstandshouder voelt fragiel aan. Als het opvangbakje geleegd moet worden, moet de kam/afstandshouder los gehaald worden. Dit gaat dusdanig stroef dat deze er hard afschiet, met als gevolg dat de opgevangen haren alsnog uit het apparaat schieten. Ik zou het apparaat niet aanraden.

Pluspunten

• 3 jaar garantie

Minpunten

• Scheert niet lekker
  • Kam/afstandhouder fragiel
  • Instel wieltje te los
  • Kam/afstandshouder lastig los te trekken

Arend 29-06-2017

Miskoop, werkt niet naar behoren

Geschreven voor: BaByliss For Men T840E

Een paar maanden geleden deze trimmer gekocht. Ik vond deze uitermate moeizaam werken en kreeg het niet voor elkaar een egale korte stoppelbaard te creëren. Moet bijgezegd worden dat ik een newbie ben op dit gebied.
Na een maand geklungel bijna de intentie voor zo'n minibaard opgegeven, toch maar een ander apparaat gekocht (een Philips oneblade) en die werkt super. Binnen enkele minuten een perfect resultaat, voor mij dus geen Babyliss meer.

Minpunten

• Werkt Voor mij niet goed