BaByliss For Men T840E - Reviews

Bedrijfstijd
60 min.
Kleuren
zilver, zwart

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

2,5

• Slecht

Edwin 28-08-2017 Product paar weken in bezit

Ervaring na 3 weken gebruik van Babylis T840e

Ik ben niet tevreden over dit product. Ik moet meerdere malen 6-10 maal over de baardhaten gaan om alle haren goed te kunnen scheren. (baardlengte ongeveer 4mm) Het wieltje om de lengte in te stellen heeft weinig weerstand, waardoor tijdens het scheren onbedoeld de lengte aangepast kan worden. (onbedoeld aan het instelwietje draaien) De kam/afstandshouder voelt fragiel aan. Als het opvangbakje geleegd moet worden, moet de kam/afstandshouder los gehaald worden. Dit gaat dusdanig stroef dat deze er hard afschiet, met als gevolg dat de opgevangen haren alsnog uit het apparaat schieten. Ik zou het apparaat niet aanraden.

Pluspunten

• 3 jaar garantie

Minpunten

• Scheert niet lekker
  • Kam/afstandhouder fragiel
  • Instel wieltje te los
  • Kam/afstandshouder lastig los te trekken

Arend 29-06-2017 Product paar maanden in bezit

Miskoop, werkt niet naar behoren

Een paar maanden geleden deze trimmer gekocht. Ik vond deze uitermate moeizaam werken en kreeg het niet voor elkaar een egale korte stoppelbaard te creëren. Moet bijgezegd worden dat ik een newbie ben op dit gebied.
Na een maand geklungel bijna de intentie voor zo'n minibaard opgegeven, toch maar een ander apparaat gekocht (een Philips oneblade) en die werkt super. Binnen enkele minuten een perfect resultaat, voor mij dus geen Babyliss meer.

Minpunten

• Werkt Voor mij niet goed