Braun Baardtrimmer BT5070 – Ultieme precisie voor de perfecte baardstijl met 0,5 mm-stappen - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Baardtrimmer BT5070 – Ultieme precisie voor de perfecte baardstijl met 0,5 mm-stappen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

WesleyDO 19-11-2018

Solide scheerapparaat *geen huidirritatie!*

Het scheerapparaat heb ik gratis ontvangen om te testen en ben ontzettend blij met de werking van hiervan!

De bijgeleverde 2 opzetstukjes zijn gemakkelijk op het apparaat te bevestigen en bieden de mogelijkheid om tot 0.5mm te trimmen.
Ook krijg je een fijnharig borsteltje om, na gebruik van de trimmer, gemakkelijk tussen de mesjes vuil te verwijderen.

Het meest prettige is dat ik na het scheren geen huidirritatie heb. Mijn zeer overgevoelige huid is totaal anti-scheermesjes, maar een trimmer is geen enkel probleem!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Meerdere opzetborstels
  • Uitschijfbaar mini trimmer
  • Ligt prettig in hand
  • Lang oplaadsnoer

Minpunten

• Heel Af en toe haperen de mesjes tijdens scheren

Marijn P. 15-11-2018

Prima apparaat!

Na jarenlang een baard en haar trimmers te hebben gebruikt van “goedkopere” merken en kwaliteit ben ik onlangs overgestapt naar de Braun BT5070. Begrijp mij niet verkeerd, mijn oude trimmers zijn ook prima en uiteindelijk doen ze allemaal het zelfde maar de Braun is toch net even wat luxer dan mijn vorige apparaten. De afstelling voor de lengte is nauwkeuriger en steviger. De kleine trimmer op de achterkant is ideaal voor de snor en bakkebaarden. Ook heb ik het idee dat deze trimmer minder haren “vergeet” zodat je sneller klaar bent. Al met al een grote stap vooruit. Dit product heb ik gratis mogen ontvangen. Als ik geweten had dat dit apparaat zoveel beter was dan mijn oude trimmers, dan had ik deze waarschijnlijk eerder zelf aangeschaft.

Pluspunten

• Nauwkeurige afstelling
  • Trimt nauwkeurig
  • Batterijduur

Minpunten

• Smalle trimkop om hoofd te scheren.

Henk12321 03-02-2018
  • Product gekregen

De beard trimmer is een goed product voor deze prijs. Hij scheert soepel en fijn en pakt alle haren snel mee. Het scheerapparaat heeft veel standen en wordt met een extra opzetstuk geleverd.
Het nadeel is wel dat de accu snel leeg is en je dus na 2 a 3 scheerbeurten alweer moet opladen. Dit is iets waar rekening mee gehouden moet worden.

R.Holm 26-01-2018

Goed en stevig product

Ik gebruik dit apparaat nu ruim een maand (als test) en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben! Het apparaat ligt stevig in de hand en de opzetstukjes voelen ook stevig aan. In tegenstelling tot mijn vorige trimmer heb ik het gevoel dat het opzetstuk van deze trimmer niet zomaar kapot zal gaan na een aantal maanden scheren. Al met al zeker een aanrader.

Pluspunten

• stevig
  • batterij

Daniel K 11-01-2018

Prima voor deze prijs!

Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om te testen en ben er erg over te spreken. De accu/batterij gaat lang mee en ook het trimresultaat is erg netjes. Hiervoor heb ik diverse andere merken gehad zoals Philips maar dit apparaat is in dezelfde prijsklasse toch een stuk beter. Wat mij betreft zeker een aanrader!

Pluspunten

• Prijs
  • Instelmogelijkheden

DennisK28 10-01-2018

Goede baardtrimmer

Ik heb het product gratis ontvangen om te testen.

Ik heb het scheerapparaat nu een aantal weken in gebruik. Het opzetstuk is erg nauwkeurig en kan op de 0.5 mm worden afgesteld. Na het selecteren van de lengte kan deze worden vastgezet, zodat hij niet meer kan verspringen en je daardoor altijd een constante lengte hebt. De batterij gaat een aantal scheerbeurten mee en als de batterij bijna leeg is geeft het apparaat dit ruim van tevoren aan, zodat je nooit halverwege een scheerbeurt met een lege batterij zit. Het enige nadeel is dat het soms lijkt alsof de snelheid van de scheermesjes niet constant is waardoor je soms twee of drie keer over hetzelfde stuk moet gaan.
Al met al ben ik erg tevreden en kan ik dit apparaat aan iedereen aanraden die op zoek is naar een goede baardtrimmer.

Pluspunten

• Goed scheerresultaat
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Snelheid scheermesjes niet altijd even constant.

Marc L. 10-01-2018
  • Product gekregen

Ik beveel dit product aan

Ik ontving gratis de Braun BT5070 om te testen en ik vond het een goed product.
Doordat het scheerapparaat maximaal 25 standen in lengtes heeft, kan het gedetailleerd scheren.
Voordeel van dit product vind ik dat het gemakkelijk onder de kraan schoon te maken is. Scheren onder de douche is dus mogelijk.
Ik beveel dit product aan.

Pluspunten

• Gedetailleerd scheren
  • Handig in gebruik

MichelP 30-12-2017

Prima Trimmer

Ik heb het product gratis ontvangen om deze te testen.

Ik heb de trimmer 2 keer per week gebruikt en mijn eerste ervaring met de Braun trimmer is positief. De batterij werkt goed en gaat lang mee. Het enige waar ik aan moest wennen is het geluid van de trimmer, alsof de batterij bijna leeg is en daardoor vermogen verliest. Dit is niet het geval, de trimmer werkt heel goed.

Het opzetstukje werkt heel goed en is verstelbaar tot meerdere standen. Het is makkelijk te verstellen en ook heel goed schoon te maken.

Groot pluspunt van de Trimmer: de precisietrimmer
De precisietrimmer is heel erg fijn voor de plekjes waar je niet goed bij kan met de normale trimmer. Vooral voor de snorharen is het heel erg handig.

Samengevat:

Pluspunten:
- Makkelijke opzetstukken
- Precisietrimmer
- Batterij
- Makkelijk schoon te maken

Minpunten:
- Het geluid

Ik raad dit product aan voor iemand die trimt in plaats van scheert.

Pluspunten

• Makkelijke opzetstukken
  • Precisietrimmer
  • Batterij
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• het geluid

Sefton 24-12-2017
  • Product gekregen

Prima apparaat, handig in te stellen lengte

Ik heb nu vier weken de Braun Beardtrimmer in bezit en heb hem twee tot drie keer per week gebruikt. Ik heb de Beardtrimmer gratis ontvangen om te testen en ben er best tevreden mee.
Het grootste pluspunt is dat je de lengte van het haar heel eenvoudig kunt instellen en dat je hier geen losse opzetstukken voor nodig hebt. Je draait aan het wieltje en klikt het in de juiste positie. Hoe hard je ook drukt, hij blijft in die stand. Dat is ideaal en een groot verschil met voorgaande trimmers. Ook het rooster wat ervoor zorgt dat je jezelf niet snijdt aan de mesjes is goed ontworpen.
Op de verpakking wordt de batterij sterk aangeprezen. Die valt wat mij betreft een beetje tegen en houdt het niet 50 minuten op dezelfde sterkte vol. Ik houd hem daarom gewoon aan het stroom, wat voor mij geen probleem is.

Al met al vind ik dit een heel fijn en stevig apparaat, omdat ik zonder gedoe alle verschillende standen/lengtes kan selecteren zonder opzetstukken te verwisselen.

Pluspunten

• Heel goed in te stelle lengte
  • Beschermt je huid goed tegen mesjes

Minpunten

• Batterij maakt de beloftes niet waar

AlexanderO 20-12-2017

Ik heb dit apparaat gratis gekregen om te testen
Eigenlijk ben ik niet erg positief
Ik heb de trimmer geprobeerd op mijn baard en snor.
Helaas houdt het opzetstukje bijna alle haren tegen die geschoren moeten worden (stand 5)
Hierdoor moest ik erg vaak met de trimmer over het zelfde stuk heen gaan
Hierna heb ik hem ook nog getest op mijn hoofdhaar. Dit trim ik normaal ook mee met mijn eigen trimmer. Wederom hetzelfde probleem. De haren werden niet bereikt, doordat het opzetstukje veel tegenhield.
Uiteindelijk was mijn geduld op en heb ik mijn eigen Philips trimmer erbij gepakt om het af te maken.
Zonder opzetstuk werkt de trimmer wel goed en scheert mooi kort op de huid.

Pluspunten

• Aparte precisie trimmer

Minpunten

• Opzetstuk houdt de haren tegen

PdeVries86 27-11-2017

Fijn apparaat voor een mooie prijs!

Een fijn apparaat voor een mooie prijs. Ik heb het apparaat gratis ontvangen om te mogen testen, dat heb ik inmiddels 3 keer gedaan. Wat me vooral erg bevalt is dat je met 1 simpel apparaat 20 verschillende standen (lengtes) kunt scheren met een hele makkelijk verandering aan de scheerkop. Ik scheer niet alleen mijn baard met de Braun, maar ook m’n bakkebaarden en nek.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel standen (lengtes)

Minpunten

• Accu gaat niet lang mee.