Braun BT5070 - Reviews

Bedrijfstijd
50 min.
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,9

DennisK28 10-01-2018

Goede baardtrimmer

Ik heb het product gratis ontvangen om te testen.

Ik heb het scheerapparaat nu een aantal weken in gebruik. Het opzetstuk is erg nauwkeurig en kan op de 0.5 mm worden afgesteld. Na het selecteren van de lengte kan deze worden vastgezet, zodat hij niet meer kan verspringen en je daardoor altijd een constante lengte hebt. De batterij gaat een aantal scheerbeurten mee en als de batterij bijna leeg is geeft het apparaat dit ruim van tevoren aan, zodat je nooit halverwege een scheerbeurt met een lege batterij zit. Het enige nadeel is dat het soms lijkt alsof de snelheid van de scheermesjes niet constant is waardoor je soms twee of drie keer over hetzelfde stuk moet gaan.
Al met al ben ik erg tevreden en kan ik dit apparaat aan iedereen aanraden die op zoek is naar een goede baardtrimmer.

Pluspunten

• Goed scheerresultaat
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Snelheid scheermesjes niet altijd even constant.

Weytjens 05-02-2018

In deze prijsklasse zeker een aanrader

Ik heb de Baardtrimmer gratis ontvangen om te testen. Meest positieve punt is zeker de stapsgewijze instellingen van de baardlengte, dit zowel voor korte als lange instelling. Om een langere baard naar kortere te gaan is het opzetstuk echter vrij snel verstopt waardoor het beter is om bij grotere trim acties eerst een schaar te gebruiken. Batterij duur is genoeg om het dagelijks onderhoud te doen. Voor grondigere beurten is het echter nipt. Toestel doet dus wat het moet doen.
In deze prijsklasse zeker een aanrader.

Henk12321 03-02-2018

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

De beard trimmer is een goed product voor deze prijs. Hij scheert soepel en fijn en pakt alle haren snel mee. Het scheerapparaat heeft veel standen en wordt met een extra opzetstuk geleverd.
Het nadeel is wel dat de accu snel leeg is en je dus na 2 a 3 scheerbeurten alweer moet opladen. Dit is iets waar rekening mee gehouden moet worden.

R.Holm 26-01-2018

Goed en stevig product

Ik gebruik dit apparaat nu ruim een maand (als test) en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben! Het apparaat ligt stevig in de hand en de opzetstukjes voelen ook stevig aan. In tegenstelling tot mijn vorige trimmer heb ik het gevoel dat het opzetstuk van deze trimmer niet zomaar kapot zal gaan na een aantal maanden scheren. Al met al zeker een aanrader.

Pluspunten

• stevig
  • batterij

Daniel K 11-01-2018

Prima voor deze prijs!

Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om te testen en ben er erg over te spreken. De accu/batterij gaat lang mee en ook het trimresultaat is erg netjes. Hiervoor heb ik diverse andere merken gehad zoals Philips maar dit apparaat is in dezelfde prijsklasse toch een stuk beter. Wat mij betreft zeker een aanrader!

• Instelmogelijkheden

Marc L. 10-01-2018
  • Product gekregen

Ik beveel dit product aan

Ik ontving gratis de Braun BT5070 om te testen en ik vond het een goed product.
Doordat het scheerapparaat maximaal 25 standen in lengtes heeft, kan het gedetailleerd scheren.
Voordeel van dit product vind ik dat het gemakkelijk onder de kraan schoon te maken is. Scheren onder de douche is dus mogelijk.
Ik beveel dit product aan.

Pluspunten

• Gedetailleerd scheren
  • Handig in gebruik

MichelP 30-12-2017

Prima Trimmer

Ik heb het product gratis ontvangen om deze te testen.

Ik heb de trimmer 2 keer per week gebruikt en mijn eerste ervaring met de Braun trimmer is positief. De batterij werkt goed en gaat lang mee. Het enige waar ik aan moest wennen is het geluid van de trimmer, alsof de batterij bijna leeg is en daardoor vermogen verliest. Dit is niet het geval, de trimmer werkt heel goed.

Het opzetstukje werkt heel goed en is verstelbaar tot meerdere standen. Het is makkelijk te verstellen en ook heel goed schoon te maken.

Groot pluspunt van de Trimmer: de precisietrimmer
De precisietrimmer is heel erg fijn voor de plekjes waar je niet goed bij kan met de normale trimmer. Vooral voor de snorharen is het heel erg handig.

Samengevat:

Pluspunten:
- Makkelijke opzetstukken
- Precisietrimmer
- Batterij
- Makkelijk schoon te maken

Minpunten:
- Het geluid

Ik raad dit product aan voor iemand die trimt in plaats van scheert.

Pluspunten

• Makkelijke opzetstukken
  • Precisietrimmer
  • Batterij
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• het geluid

EliasVD 30-12-2017

Goede baardtrimmer met minpunten

Ik kreeg dit product gratis zodat ik het kon testen.

Het product wordt compleet geleverd met alles wat je nodig kan hebben, zoals een borsteltje en smeerolie, zodat je het apparaat goed kunt onderhouden en een zakje om het apparaat op te bergen.
Het bevat twee verschillende opzetstukken, naargelang de lengte van je baard. Ik heb enkel het kortste opzetstuk gebruikt, gezient de lengte van mijn baard.

Wat ik apprecieer:

- Scheert zonder problemen. Het resultaat is goed.
- Kan afgewassen worden onder water, wat schoonmaken eenvoudig maakt
- Voelt degelijk aan

Wat ik minder vind:

- De batterijduur is niet geweldig. Hij geeft redelijk snel aan dat de batterij op zijn einde loopt.
- De vorm van het apparaat is even wennen om te gebruiken. Dit had intuïtiever gekunnen.
- De uitklapbare trimmer is smal en steekt niet voldoende uit, waardoor je moet oppassen dat je niet met de "normale" trimmer je pijn doet.

Pluspunten

• Scheerresultaat

Minpunten

• Batterijduur

Sefton 24-12-2017
  • Product gekregen

Prima apparaat, handig in te stellen lengte

Ik heb nu vier weken de Braun Beardtrimmer in bezit en heb hem twee tot drie keer per week gebruikt. Ik heb de Beardtrimmer gratis ontvangen om te testen en ben er best tevreden mee.
Het grootste pluspunt is dat je de lengte van het haar heel eenvoudig kunt instellen en dat je hier geen losse opzetstukken voor nodig hebt. Je draait aan het wieltje en klikt het in de juiste positie. Hoe hard je ook drukt, hij blijft in die stand. Dat is ideaal en een groot verschil met voorgaande trimmers. Ook het rooster wat ervoor zorgt dat je jezelf niet snijdt aan de mesjes is goed ontworpen.
Op de verpakking wordt de batterij sterk aangeprezen. Die valt wat mij betreft een beetje tegen en houdt het niet 50 minuten op dezelfde sterkte vol. Ik houd hem daarom gewoon aan het stroom, wat voor mij geen probleem is.

Al met al vind ik dit een heel fijn en stevig apparaat, omdat ik zonder gedoe alle verschillende standen/lengtes kan selecteren zonder opzetstukken te verwisselen.

Pluspunten

• Heel goed in te stelle lengte
  • Beschermt je huid goed tegen mesjes

Minpunten

• Batterij maakt de beloftes niet waar

KevinD89 21-12-2017

Praktische en veelzijdige trimmer

Ik heb deze trimmer gratis ontvangen om te testen, en ik moet zeggen dat dit echt wel een aanrader is. De trimmer weegt niet veel, ligt goed in de hand, en maakt ten opzichte van toestellen van andere merken weinig lawaai.
Het is ook een praktische trimmer: met slechts twee opzetstukken kan je trimmen vanaf 1mm tot 20mm. Zowel het verwisselen van de opzetstukken als het verstellen van de trimlengte is kinderspel. Dat je de trimmer onder stromend water kan afspoelen, maakt het natuurlijk gemakkelijk om te reinigen.
Het trimmen zelf voelt heel comfortabel aan en geeft een mooi resultaat, alle haartjes zijn meestal van de eerste keer mooi gelijk. Ook de uitschuifbare detailtrimmer werkt perfect. Echt een prima apparaat!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Werkt nauwkeurig
  • Gemakkelijk reinigbaar

AlexanderO 20-12-2017

Werkt niet naar behoren

Ik heb dit apparaat gratis gekregen om te testen
Eigenlijk ben ik niet erg positief
Ik heb de trimmer geprobeerd op mijn baard en snor.
Helaas houdt het opzetstukje bijna alle haren tegen die geschoren moeten worden (stand 5)
Hierdoor moest ik erg vaak met de trimmer over het zelfde stuk heen gaan
Hierna heb ik hem ook nog getest op mijn hoofdhaar. Dit trim ik normaal ook mee met mijn eigen trimmer. Wederom hetzelfde probleem. De haren werden niet bereikt, doordat het opzetstukje veel tegenhield.
Uiteindelijk was mijn geduld op en heb ik mijn eigen Philips trimmer erbij gepakt om het af te maken.
Zonder opzetstuk werkt de trimmer wel goed en scheert mooi kort op de huid.

Pluspunten

• Aparte precisie trimmer

Minpunten

• Opzetstuk houdt de haren tegen

gertdb 07-12-2017

zeer makkelijk in de hand

de braun bt 5070 , die ik kosteloos ontving om te testen, ligt zeer makkelijk in de hand.
En met de twee hulpstukken kan je de trimlengte instellen tot 20mm.
bij het trimmen springen de haartjes ook niet te ver weg, zodat je niet teveel opruimwerk hebt.
Ook de vibraties in de hand vallen zeer goed mee!
en het resultaat is ook dik okee !
na er een paar keer mee over mijn gelaat mee te gaan, alles netjes gelijk getrimd, en geen enkel haartje werd uitgetrokken omdat je te snel over je gezicht gaat.
ook makkelijk dat je deze kan afspoelen onder de kraan !

Deze trimmer is zeker zijn geld waard !

Pluspunten

• goed in de hand

Kenneth088 02-12-2017

Getest en goedgekeurd!

Ik heb het genoegen gehad deze trimmer gratis te mogen uittesten. Naast dat Braun bekend staat om zijn oerdegelijke apparaten, ligt deze trimmer ook zeer goed in de hand en doet wat het moet doen. Wat ook fijn is dat dit toestel beperkt is in aantal kopstukken en je gewoon de lengte kan aanpassen met een draaiknop. Verder is het erg handig dat de trimmer waterbestendig is, wat het schoonmaken vergemakkelijkt!

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Precisietrimmer

PdeVries86 27-11-2017

Fijn apparaat voor een mooie prijs!

Een fijn apparaat voor een mooie prijs. Ik heb het apparaat gratis ontvangen om te mogen testen, dat heb ik inmiddels 3 keer gedaan. Wat me vooral erg bevalt is dat je met 1 simpel apparaat 20 verschillende standen (lengtes) kunt scheren met een hele makkelijk verandering aan de scheerkop. Ik scheer niet alleen mijn baard met de Braun, maar ook m’n bakkebaarden en nek.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel standen (lengtes)

Minpunten

• Accu gaat niet lang mee.