Remington MB4125

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington MB4125 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Kokos 01-05-2018

Trimmer voor jongere mensen

Geschreven voor: Remington MB4125

De voet is van nogal scherp hard plastic en voelt onprettig aan. De trimmer laat overal losse (grijze) haren staan en het kost me te veel tijd, om mijn baardje uniform op de goede lengte te krijgen. Mijn veel goedkopere vorige trimmer deed het een stuk beter en sneller, maar ik heb deze gekocht, omdat ik een draadloze wilde. De batterijduur is overigens voldoende.

Pluspunten

• Batterijduur

Minpunten

• Kan slecht overweg met grijze haren
  • Voet voelt onprettig aan
  • Kost te veel moeite, om alles uniform te scheren

Anoniem 31-12-2016

Goede prijs- en kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Remington MB4125

Deze baardtrimmer is de eerste trimmer die ik heb aangeschaft. Tevreden met de resultaten en lekker fijn met de keuzes van haarlengtes. Ook is het niet duur ( waard voor de prijs). De enige minpunt dat ik kon vinden is dat je het niet kan gebruiken tijdens het opladen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede kwaliteit
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Niet bruikbaar tijdens opladen

Hans 28-12-2016

Prima baardtrimmer

Geschreven voor: Remington MB4125

Op zoek naar een baardtrimmer omdat mijn tondeuse minder geschikt is voor het bijwerken van baard en snor. Zag bij de Kijkshop de Remington MB4125. Een compacte baardtrimmer voor een bescheiden prijs. Na het lezen van enkele reviews heb ik het apparaat aangeschaft.
Ik heb er tot nu toe geen spijt van gehad. Ik heb de baardtrimmer inmiddels een keer of 5 gebruikt en het scheerresultaat bevalt me prima. Zowel baard als snor zijn goed bij te werken. Meestal volstaat één keer scheren. Volgt de contouren van het gezicht goed. De accuduur is voor mij meer dan voldoende. Fijn trimmen gaat uitstekend door het opzetstukje even te verwijderen
De scheerhoogte, ruim instelbaar, is aan te passen door het opzetstukje hoger of lager te plaatsen. Bij het inschakelen van het apparaat wordt de gekozen scheerhoogte vergrendeld. Ideaal. Het opzetstukje is van kunststof en daardoor redelijk kwetsbaar. Niets forceren bij het plaatsen of verwijderen van dit opzetstukje door bijvoorbeeld veel kracht te gebruiken. Ik vraag me af of zo’n opzetstukje los te koop is. Dus voorzichtig hiermee omgaan. Dan kun je jaren plezier hebben van deze baardtrimmer.

Pluspunten

• Compact formaat
  • Prima scheerresultaat
  • Ruim instelbare scheerhogte
  • Vergrendeling scheerhoogte

Minpunten

• Mogelijk kwetsbaar opzetstukje

Sjoerd 28-12-2016

Prima apparaat

Geschreven voor: Remington MB4125

In het begin even wennen wat de beste manier was om het apparaat vast te houden en de scheerrichting te bepalen maar dat eenmaal door werkt het prima.
De batterij gaat met gemak een aantal scheerbeurten mee.
Ik mis alleen een batterij indicatie zodat je niet weet wanneer je moet opladen.

Pluspunten

• Voor de prijs een prima apparaat

Minpunten

• Geen batterij indicate

Duidelijk 27-12-2016

Goede baardtrimmer

Geschreven voor: Remington MB4125

De MB4125 trimt goed en voldoet aan de verwachtingen. Met een iets bredere scheeroppervlakte zou het perfect zijn geweest. Zeker aan te raden.

Pluspunten

• Trimt goed en snel
  • Makkelijk vast te houden
  • Compact

Minpunten

• Mesbreedte / trimoppervlakte
  • Niet oplaadbaar via micro-USB

Martijn 20-12-2016

Goedkope en degelijke trimmer

Geschreven voor: Remington MB4125

Zeer goedkope trimmer, voor dit geld doet hij het echt geweldig. Hij ligt ook verrassend goed in de hand. Het enige wat ik mis, is extra opzet stukken, maar dat kan je ook niet verwachten voor die prijs.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Geen extra's

Dennis 17-12-2016

Doet wat die moet doen, zorgt voor een stoppelbaard

Geschreven voor: Remington MB4125

Het mm systeem werkt goed. Ik heb geen volle baard maar hou wel van een stoppelbaard of net iets langer. Met dit product kan ik dat voor elkaar krijgen en netjes houden.
Om de 2 dagen even paar minuutjes en bijhouden is daardoor een makkie.
Wel mis ik een scheer-iets, waardoor ik alsnog een mesje moet pakken om rest van de wang glad te krijgen.

Pluspunten

• oplaadbaar
  • lange batterijduur

Minpunten

• de haartjes blijven aan het product plakken
  • appartaat geeft niet aan wanneer batt bijna op is.

Chris 17-12-2016

scheren als een pro! ;-)

Geschreven voor: Remington MB4125

Door het rubber over de hele behuizing ligt hij goed in de hand. De hoogte verstelling schuift degelijk en makkelijk door de standen omhoog en om laag.
Er ziitten geen extra opzet stukjes bij die je toch sowieso nóóit gebruikt. Hij is simpel doeltreffend.
Doet waar ik hem voor gekocht heb.

Pluspunten

• goede grip
  • degelijk

Chris 17-12-2016

Werkt goed. Trimt fijn

Geschreven voor: Remington MB4125

Dit is een fijn apparaat. Draadloos scheergemak. Na opladen zat power om te scheren. Handig verstelbare kop voor meerdere lengtes.

Pluspunten

• Laadt snel op
  • Verstelbare kop voor meerdere lengtes

muslum 17-12-2016

Remington MB4125

Geschreven voor: Remington MB4125

scherpe messen en lange accuduur ligt goed in de hand geen indicator die aangeeft hoeveel accu nog over is.

Pluspunten

• accu
  • scherp
  • stil

Minpunten

• geen accu meter
  • geen laadstation

fras 16-12-2016

goede accuduur

Geschreven voor: Remington MB4125

werkt perfect waar hij voor is, accu gaat lang mee en is makkelijk oplaadbaar, je kan elke stand gebruiken voor de juiste lengte van je baard

Pluspunten

• accu
  • hulpstukken

Minpunten

• geen

JorisV 16-12-2016

Zeer goed apparaat voor weinig geld

Geschreven voor: Remington MB4125

Mijn vorige (Philips) trimmer was niet meer bruikbaar wegens de batterij die helemaal versleten was. Dit was een NiMH batterij. Daarom was ik op zoek gegaan naar een toestel met een (veel beter) lithium batterij en in dit toestel heb ik hem gevonden!
Doordat de accu een lithium is, garandeert ze een veel langere levensduur dan de typische NiMH batterijen.

Ook over het scheerresultaat ben ik zeer te spreken. Je krijgt heel veel voor een heel lage prijs. Enkel jammer dat voor de kortste scheerstanden (

Pluspunten

• Zeer goede (lithium) batterij
  • Aangenaam in gebruik
  • Goedkoop

Minpunten

• Oppassen bij kortste scheerstanden
  • Beetje luid

Harm C 21-10-2018

Ik had na 10 maanden gebruik juist problemen met de batterij. Ik heb hem opengemaakt en op de batterij staat NiMH. Verder kan ik ook nergens op internet een bron vinden die het type vermeld. Dus ik vraag me af wie je heeft verteld dat het een lithium batterij is.
Met de kennis dat het een NiMH-batterij is kon ik overigens het apparaat weer tot leven wekken:)

Anne 15-12-2016

Handig in gebruik en goede prijs

Geschreven voor: Remington MB4125

M'n man is er blij met de baardtrimmer. Het apparaat werkt eenvoudig en geeft een goed resultaat. Aanrader!!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goeie prijs

Minpunten

• Nog geen nadeel gevonden

Glenn 15-12-2016

Goed product voor een aanvaardbare prijs

Geschreven voor: Remington MB4125

Deze trimmer is mijn eerst trimmer voor baard en snor. Doet zijn werk zeer goed en door de verstelbare kam heb je heel veel keuze in lengtes om te trimmen. Dit was zeker een van de pluspunten waarom ik voor dit toestel gekozen had.
Geen slechte keuze en zeker niet voor de lage prijs.

Pluspunten

• Veel verstelbare lengtes
  • Oplaadbaar en snoerloos
  • Bescheiden prijs

Minpunten

• Breedte van kam maakt het soms moeilijker trimmen
  • Geen houder om het toestel in te plaatsen

Joep 15-12-2016

Krachtige trimmer, loopt niet snel vast, handig verstelbaar

Geschreven voor: Remington MB4125

Krachtig apparaat, loopt niet vast
Verstelbare kam werkt super makkelijk
Apparaat ligt lekker in de hand, makkelijk te hanteren
Alleen kleur vind ik niet erg mooi

Pluspunten

• Verstelbare kam
  • Krachtige motor
  • Ligt lekker in de hand, niet te groot

Minpunten

• Kleur rood
  • Niet onder douche

Abdh 15-12-2016

Goede accuduur en prijs- en kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Remington MB4125

De Remington MB4125 was een goede keuze. Wat betreft prijs- en kwaliteit verhouding, steekt de Remington MB4125 er zeker bovenuit. Goede keuze, mooi apparaat en een tevreden klant! Echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Zeer scherpe mesjes, mooie scheerresultaat
  • Maakt weinig herrie

Grieto 14-12-2016

Makkelijk in te stellen en lange accuduur

Geschreven voor: Remington MB4125

Lang gezocht naar een goeie baardtrimmer op accu en niet op batterij.
Hij doet precies wat je verwacht van een trimmer is ook gemakkelijk in te stellen op lengte,
als hij ingesteld is verschuift hij niet meer als je hem aandoet. Zeer gemakkelijk in gebruik.
Lange accu duur. Laat ook vrij snel op. gebruik hem nu een dikke maand en ben zeer tevree

Pluspunten

• lange accu duur
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• nog geen minpunt gehad

Leo Bos 14-12-2016

Handig apparaatje

Geschreven voor: Remington MB4125

Compact apparaat voor een bescheiden prijsje. Scheert met name de wat langere haren goed. Bij kortere haren is ie bij mij iets minder effectief.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Compact

Minpunten

• Kortere haren gaan moeizamer

Roel 14-12-2016

Perfecte baardlangte en lange accu duur.

Geschreven voor: Remington MB4125

Iets duurder dan andere merken maar de kwaliteit is gewoon beter. De accu gaat lang mee en de baard lengte kan perfect worden ingesteld. Het lijkt wel of de snede beter is waardoor de stoppels minder scherp zijn. Een heel mooi en licht apparaat dat lekker in de hand ligt.

Pluspunten

• Gewicht
  • Accu duur
  • Fijne snede
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Iets duurder dan andere merken
  • Geen USB lader (makkelijk voor op reis)

anoniem 14-12-2016

Ligt lekker in de hand

Geschreven voor: Remington MB4125

Een praktisch apparaat dat makkelijk in de hand ligt en ook het schoonmaken is snel gebeurd door even af te spoelen onder de kraan

Pluspunten

• Na gebruik schoon te spoelen onder de kraan
  • Scheerkop verschuift na instellen niet
  • Makkelijk te hanteren
  • Voor bepaalde tijd snoerloos

Minpunten

• Opladen duurt wat lang

John 08-02-2020

Hallo,

Je schrijft dat je de baardtrimmer onder de kraan schoon spoelt. Hoe haal je de scheerkop uit elkaar? Of spoel je de trimmer gewoon na het scheren met kop en messen in elkaar ?

Gert Cornelis 14-12-2016

Goed toestel

Geschreven voor: Remington MB4125

Zeer goed toestel voor de prijs. Het scheert zelfs met gemak in de moeilijk te bereiken hoekjes. Ook de batterij gaat lang mee. Het plastieken opzetstukje voelt wat breekbaar aan.

Pluspunten

• Batterij
  • Grootte
  • Batterij

Minpunten

• Plastiek

Mark 14-12-2016

Top scheerresultaten voor een meer dan prima prijs!

Geschreven voor: Remington MB4125

Ook dit product van Remington stelt me niet teleur, integendeel. De trimmer ligt goed in de hand en levert uitstekende scheerresultaten. De snijlengte is zeer makkelijk af te stellen, simpel maar solide. De accuduur is goed, helaas is de trimmer bij een lege accu niet te gebruiken aan het netsnoer. De goede looks van de trimmer zijn voor mij minder belangrijk maar wel het noemen waard.
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop, vooral door de uitstekende prijskwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Scheerresultaten
  • Comfortabele grip
  • Accuuduur
  • Prijs

Minpunten

• Bij lege accu niet te gebruiken aan netsnoer

Bram 14-12-2016

Mooi apparaat om snel je baard te trimmen

Geschreven voor: Remington MB4125

Goede baardtrimmer, zeker voor die prijs. Lichtgewicht, maar voelt solide aan. Handig dat er niet met losse opzetstukjes gewerkt hoeft te worden, maar dat het enige opzetstuk verstelbaar is.

Pluspunten

• Prijs
  • Gemakkelijk in gebruik

Elvir 14-12-2016

Prima apparaat voor een prima prijs.

Geschreven voor: Remington MB4125

Was zeker niet de duurste in het schap maar hij werkt prima. Toen ik hem voor het eerst gebruikte was ik wat sceptisch ivm het lage gewicht, maar hij lijkt toch zeer stevig. Verstellen van de standen gaat soepel en ook erg fijn dat hij automatisch die stand vergrendeld als je hem aan zet.

Pluspunten

• Niet duur
  • Vergrendeld automatisch de scheerstand

Minpunten

• Werkt niet als oplader aangesloten is

Ros de Groot 14-12-2016

Goede aankoop

Geschreven voor: Remington MB4125

Het apparaat werkt fantastisch Instellen in een handeling prima Het opladen gaat goed en de batterij doet ook lekker lang mee. 40 minuten scheergemak bij het ingebruik zijn van het apparaat. De hoogte goed te zien