Philips BT7204/15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT7204/15 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gt 19-11-2016

schoon trimmen

Geschreven voor: Philips BT7204/15

Door de ingebouwde haaropvang een ideaal product, geen gekriebel en haar op kleding en vloer. uiteraard knipt en scheert hij goed.

Remco 09-11-2016

Goede trimmer

Geschreven voor: Philips BT7204/15

Goed product. duidelijke handleiding, leuke opzetstukken, precies wat ik ervan verwacht had. alleen het aanmelden van de cashback was wat lastig

potatokiller 28-10-2016

goede grip

Geschreven voor: Philips BT7204/15

De Philips Series 7000 (BT7204) is simpelweg een gewoon goed apparaat. Hij bevat een zeer goede grip. verder heeft het apparaat een goede afzuiging, hierdoor ligt niet alles vol met haartjes. hij is super snel opgeladen en heeft een gebruiksduur van 1 uur.

Pluspunten

• goede grip
  • mooi disign
  • goede afzuiging
  • ook bruikbaar met snoer

Minpunten

• niet waterdicht
  • is er niet

jvdb 05-07-2016

Met afzuiging

Geschreven voor: Philips BT7204/15

Goede trimmer, afzuiging werkt goed. Al je haarafval mooi opgevangen.
Comfort van de langte kam kan hoger, maar heb geen ervaring met andere trimmers dus misschien is dit standaard.

Schoonmaken van het haartjes-reservoir (waar alle naar gezogen wordt) is wel een uitdaging, apparaat kan niet tegen water (heb dit getest, geen succes) dus je moet de haartjes er echt uitborstelen.
(de scheerkop kan wel tegen water, dus die kan je los klikken van het apparaat, maar het apparaat zelf houdt er echt niet van

Joepie 02-07-2016

let op specificaties verschillende 7000 modellen

Geschreven voor: Philips BT7204/15

Prima trimmer voor z'n geld. Trimt goed en snel. En het grote pluspunt: geen rondvliegende haren meer!
Let wel goed op de verschillen tussen alle modellen uit de Series 7000: het aantal opzetstukjes, materiaal handvat en (belangrijk) de goedkopere modellen hebben een NiMH-accu ipv Li-ion-accu.
De degelijkheid betwijfel ik, met name als ik kijk naar hoe de opzetstukjes gemonteerd moeten worden.

Gerold 01-07-2016

Meer dan prima baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7204/15

Helemaal tevreden over mijn baardtrimmer. Licht, gebruiksvriendelijk en doet wat het moet doen. Was wat sceptisch over de zuigkracht van deze baardtrimmer, maar het overgrote deel van de haren wordt daadwerkelijk opgezogen.

T 01-07-2016

Philips baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7204/15

Goede trimmer, maakt alles keurig op dezelfde lengte. Stofzuiger neemt niet alle haartjes op. Verder is er geen stand om een wat langere baard te laten staan. De trimmer is dus vooral heel handig als je een kort baardje wilt hebben, en die ziet er dan ook heel verzorgd uit door het nette trimmen.

Barend 30-06-2016

Werkt prima

Geschreven voor: Philips BT7204/15

Goed apparaat, snel opgeladen, jammer dat ik misleid ben met de cashback actie waarbij stond 20 euro, maar het bleek maar 10 te zijn.

Niels 27-06-2016

Philips trimmer BT7204/15

Geschreven voor: Philips BT7204/15

Voldoet niet helemaal aan de verwachtingen. Kapje heeft pootjes die niet erg sterk zijn en snel breken

Rob Welmers 25-06-2016

baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7204/15

zeer goed product,een handig opvang bakje voor de haren, echt een aanrader.
goed in gebruik en laad snel op.

Nick 21-06-2016

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips BT7204/15

Een goed resultaat zonder de rotzooi van alle kleine haartjes overal. De eenvoudig instelbare hoogte zorgt ervoor dat je bijvoorbeeld snor en baard snel achter elkaar kan trimmen.

Tegelzetter1 21-06-2016

Super machine

Geschreven voor: Philips BT7204/15

Super goeie machine voor weinig geld. Scheert snel en glad. En ziet er ook nog eens mooi uit. En goed in verschillende standen verstelbaar.

bryan 18-06-2016

zeer goed aparaat

Geschreven voor: Philips BT7204/15

via de insiders dit apparaat mogen testen. doet goed zijn werk zuigt 90% van de haren op dus geen geknoei in de wasbak, licht goed in de hand standen goed in te stellen.
Ik ben uiterst te vreden

Marco 16-06-2016

Comfortabele en fijne baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7204/15

Ik gebruik de Philips baardtrimmer series 7000 nu ruim twee weken en ben bijzonder tevreden met dit apparaat. De trimmer is licht en ligt comfortabel in de hand. Ik gebruik hem voor mijn baard en borst en ben blij met de variatie aan opzetstukken. Maar het meest positieve van deze trimmer is het opvangsysteem voor de haartjes. Waar ik met mijn vorige trimmer of de wasbak kon schoonmaken of de badkamervloer kon zuigen, word nu vrijwel alles netjes opgevangen. Erg blij met deze baardtrimmer.

GerbenJ 16-06-2016

Fijne baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7204/15

Nadat ik eerst mijn baard vooral bijwerkte met het extra opzetstuk van mijn normale scheerapparaat, werkt deze baardtrimmer erg goed. Baard ziet er goed verzorgd uit en met de extra precisie trimmer zijn de lijnen goed bij te houden! De wasbak blijft een stuk schoner door het afzuigsysteem dat er voor zorgt dat de meeste haartjes worden opgevangen. Het instellen van de kam op de halve millimeter nauwkeurig werkt erg goed. Verder ligt de trimmer prettig in de hand en is de accuduur prima.

Nadeel is dat hij niet tegen water kan. Opzetstukken kunnen prima onder de kraan gereinigd worden, maar het opvangbakje voor de haren kan dat niet. Die moet met een borsteltje schoongemaakt worden, wat ik persoonlijk niet zo handig vind.

kemphaas 15-06-2016

Mooi apparaat wat goed scheert

Geschreven voor: Philips BT7204/15

Apparaat ziet er goed uit, en voelt heel degelijk aan. Scheert goed en zonder irritatie. Leuke toevoeging van het opvangen van de afgeschoren haartjes, dit werkt behoorlijk goed en scheelt een hoop haren in de wasbak. Het opvangbakje is wat lastig schoon te maken, en is niet uitspoelbaar. Zeker een aanrader voor een goede prijs.

marjon 31-05-2016

gebruiksvriendelijke baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7204/15

een super handige baardtrimmer . gebruiksvriendelijk. mooi ontwerp. werkt perfect . Laad super snel op . Batterij krachtig en gaat lang mee.