Philips BT7210/15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 163 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT7210/15 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Jacco 26-09-2021

Valt tegen, fragiel en snel kapot

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Ik ben niet zo tevreden. Het opzuigsysteem werkt slecht, en het apparaat was vrij snel kapot, doordat er een lipje afbraak. Ik zou dit product niet aanraden.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • Lange batterijduur

Minpunten

• fragiel
  • opzuigen haartjes werkt onvoldoende

Ontevreden 20-04-2019

pootjes scheerkop gaan kapot

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Scheerkop twee keer kapot gegaan (a 45 euro). Nu opgegeven om weer een nieuwe kop te kopen. Jammer, want het opzuigsysteem is wel prettig.

Pluspunten

• opzuigsysteem

Minpunten

• te snel kapot
  • moeilijk schoonmaken

Rob 15-04-2019

Philips baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Ik heb twee toestellen gehad, bij beide komt na ongeveer een jaar komt de scheerkop los van de draaikop, waardoor de kop los draait van de scheerkop, herrie maar werkt ook niet meer goed, met name bij stand boven de 4 mm lijkt dit snel op te treden. Als het eenmaal is gebeurd wordt het steeds erger met uiteindelijk als resultaat dat de scheerkop er niet meer opblijft tenzij je het aan blijft drukken, je kant het apparaat weggooien niets meer aan te doen grrrrrrr

Minpunten

• Slechte kwaliteit

Rob 01-04-2019

Prima apparaat met zeer matige levensduur

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Zolang het apparaat werkt is het een prima ding. Maar na ongeveer een jaar komt de scheerkop los van de aandrijving en zit het vast in je haren. Echt niet fijn. Teruggebracht en nieuwe gekregen en idd na een jaar orecies hetzelfde euvel. Weggegooid en Remington gekocht. Die maar eens proberen

Mark80 28-03-2017

Opzuigsysteem onhandig

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Ik heb vreselijke spijt van deze aankoop. Het opzuigsysteem klinkt aardig, maar een deel van de haren valt nog steeds op de grond/wasbak. Naast het schoonmaken hiervan moet nu ook het apparaat zelf grondig schoongemaakt worden. Alleen maar extra werk dus. Verder vind ik de ergonomie slecht, waarschijnlijk komt ook dat door het opzuigsysteem. Kwalitatief is het apparaat wel goed.

Pluspunten

• kwaliteit

Minpunten

• ergonomie
  • extra schoonmaakwerk

Danny 23-01-2017

Heerlijke trimkop

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Prima trimmer, veel instel mogelijkheden. De trimkop is heerlijk voor de huid. Het automatisch afzuigen van de baardhaartjes is een fijne bijkomstigheid. Accu duur is zeer goed. Het schoonmaken is minder handig, je kunt het opvangbakje wel schoonspoelen maar dan blijft er toch vocht achter op het filter. Handmatig schoonmaken met een kwastje is het best.

Pluspunten

• Afzuiging
  • Accuduur
  • Trimkop

Minpunten

• Schoonmaken

dennis 27-11-2016

Mooie design

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Opzuigfunctie werkt niet goed genoeg. Ligt verder goed in de hand en mooi afgewerkt. Waar hij voor bedoeld is, werkt gelukkig ook goed! instellen van juiste mm werkt feilloos.

Echter, prijs is aan de hoge kant en neerzetten kan niet, alleen liggend en dan rolt hij ook gemakkelijk om/van de wasbak.

Denk dat je betere prijs/kwaliteit kan vinden dan deze.

Pluspunten

• mooi design
  • gemakkelijk systeem mm instellen
  • goede accu

Minpunten

• duur
  • zuigsysteem zuigt niet genoeg (los in wasbak)
  • kan niet neerzetten / kantel bij neerleggen

Robert 25-11-2016

Aanrader

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Een erg fijn product. Veel verschillende standen en scheert goed en gelijkmatig. Ik raad het iedereen aan om te kopen.

Willem 24-11-2016

Top apparaat.

Geschreven voor: Philips BT7210/15

trimt goed en snel prima en ik merk een flinke verbetering t.o.v. de vorige. ook de prijs is erg gunstig!

Pluspunten

• Trimt goed en nauwkeurig
  • geen haartjes ivm opvang bakje

Minpunten

• Bakkebaarden iets lastiger

Noodles 18-11-2016

Goed gedaan Philips

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Trimer doet wat hij moet doen, vangt vrijwel bijna alle haartjes op en kan heel precies mee gewerkt worden.

Pluspunten

• alles werkt perfect

Minpunten

• lastig schoon te maken

Edwin 12-11-2016

Philips BT7210/15

Geschreven voor: Philips BT7210/15

De trimmer nu 2 maal gebruikt en dat is me zeer goed bevallen. Hij trimt kort en bij een stevige baard zal hij niet vastlopen door het kractige motortje en scherpe messen. Ook een voordeel is dat hij werkt op accu of netstroom en dat de haartjes opgevangen worden. Al met al een goed product van Philips.

Marielle 07-11-2016

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Mooie prijs kwaliteit verhouding! Je hebt waar voor je geld. Ideaal dat de haartjes worden opgevangen in het bakje!

James 30-06-2016

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Nu een tijdje in het bezit van de 7210. Het apparaat werkt makkelijk. Licht makkelijk in de hand en is niet zwaar. De haartjes worden tijdens een scheerbeurt goed opgezogen. Hij zuigt niet 100% op, maar wel erg veel. Hij compartiment waar de haartjes inkomen is makkelijk schoon te maken. De baardtrimmer is per 0,5 in te stellen. Dit word ook netjes aangegeven op het apparaat zelf. Je kunt er goed je baard mee trimmen en op lengte houden. De precisie trimmer werkt goed. Opladen gaat makkelijk en gaat ruim anderhalf uur mee. Opzet stukjes zijn goed en makkelijk te verwisselen. Al met al een aanrader tot nu toe.

Dennisvdm 30-06-2016

Boven verwachting goed

Geschreven voor: Philips BT7210/15

In het begin een beetje sceptisch over de zuigkracht van het apparaat. Echter het apparaat zuigt daadwerkelijk het overgrote deel van de haren op, welke in een opvangbakje komen waarna deze na de scheerbeurt gemaakt uit te kloppen/schoon te maken is. Het scheerresultaat is ook erg goed. Alle haren worden meegenomen en zelden kom ik een "vergeten" haartje tegen. Ook de meegeleverde opzetstukken doen precies waarvoor ze gemaakt zijn. Kortom, erg tevreden.

Bartvanrhijn 30-06-2016

Top trimmer!

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Prima trimmer die doet wat het moet doen! Maakt erg makkelijk schoon en laat weinig troep achter. Wat erg handig is dat je de trimstand in kan stellen! Aanrader!

Weezy84 29-06-2016

Fijn trimapparaat

Geschreven voor: Philips BT7210/15

De 7000 trimmer werkt zeer prettig.
Het fijne aan het vacuum opvangsysteem is dat niet de gehele wastafel onder de haartjes zit. Daarentegen vind ik het jammer dat de trimmer niet afgespoeld kan worden onder water. Met het meegeleverde borsteltje krijg ik niet alle haartjes verwijderd.
Een houder om de trimmer in te zetten zou ook handig kunnen zijn, maar wellicht is die los verkrijgbaar.
Al met al zeer tevreden!!

Juulke 29-06-2016

Geweldige trimmer

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Ik gebruik de trimmer nu zo'n 2-3 weken en ben zeer tevreden. Het resultaat is prima, geen last van irritatie of iets dergelijks en met de meegeleverde accessoires is vrijwel elk model mogelijk. Bijkomend voordeel is het feit dat een groot deel van de haartjes worden opgezogen zodat er minder rommel in de badkamer ontstaat.

Bluedevil 28-06-2016

Goeie baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT7210/15

ik heb deze baardtrimmer nu een paar weken in gebruik en bevalt me prima.je kan keurig de lengtes van je baard instellen dit gaat per 0.5 mm en word ook netjes aangegeven op apparaat zelf. tevens zitten er ook verschillende opzet stukjes bij wat ook handig is als je bepaalde vormen in je baard wilt maken.
tevens worden grotendeels van de haartjes opgevangen in het apparaat zelf hiervoor zit een opvangbakje met stofzuiger functie in de baardtrimmer zelf verwerkt.

enige nadeel is dat het apparaat niet onder wat kan en dus ook het bakje waar de haartjes in komen niet uitgespoeld kan worden en het soms lastig is om helemaal schoon te maken.

blistred 27-06-2016

prima degelijke trimmer

Geschreven voor: Philips BT7210/15

een stevige goed trimmende machine. de haartjes worden door de zuigwerking bijna allemaal opgevangen. zit tevens een sterke motor in, slaat tijdens trimmen niet vast. Het enige wat ik mis is het opladen met micro usb wat je tegenwoordig veel ziet bij veel elektrische apparaten. en een stevige transportbox zodat alles netjes bij elkaar blijft

kevinvdsteen 27-06-2016

Degelijk product

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Wat me het meest verbaasde over de baardtrimmer was dat je snel even kan trimmen zonder onder de haardjes te zitten. Je stelt 1 keer eenvoudig de gewenste lengte in en je kan vlak voor vertrek thuis even alles bijwerken zonder bang te zijn dat er haardjes op je kleding terecht komen. Met het wieltje stel je de lengte in en een verlicht nummer daar boven geeft de ingestelde haarlengte aan.

W 26-06-2016

Lekker makkelijk

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Op de doos van de philips baarttrimmer staat het al vermeld - Less Mess vacuum trimmer- je hebt minder troep door het aanzuigsysteem.
In de doos zit naast de trimmer zelf, een baard- en stoppelkam, een precisietrimmer, een precisiekam, een schoonmaakborsteltje en een etui.
De trimmer laad snel (max 1 uur) op en geeft aan wanneer het leeg is.
Je kunt trimmen zonder opzetstuk dan is het lekker kort en met opzetkam dan kun je de lengte door een eenvoudig wieltje instellen op 20 verschillende lengtes van 0.5mm tot 10mm.
Schoonmaken is ook eenvoudig de mesjes en de kam kun je afspoelen en de opvangbak kun je reinigen met het borsteltje.
De trimmer ligt lekker in de hand is lekker stil en simpel in gebruik.

vipinholland 26-06-2016

TOP TRIMMER!!!

Uiterlijk

De baardtrimmer word geleverd inclusief een grote en een kleine opzetstuk, schoonmaakborsteltjes en een opbergetui.

De baardtrimmer heeft een mooi design en voelt licht aan. Er zit een draaiknop op waarmee je het aantal millimeters te trimmen kunt instellen. Het aantal millimeters word dan verlicht weergegeven. Verder zit er een aan en uitknop op.

Werking

De baardtrimmer is makkelijk in gebruik. Even het aantal mm instellen en zodra de trimmer is opgeladen kun je aan de slag(is ook met snoer te gebruiken). Geen rommel meer door de zuigfunctie. De mesjes van de trimmer zijn scherp en trekken niet je haren eruit maar snijden ze goed af. De trimmer heeft een accu die lang genoeg mee gaat voor meerdere trimbeurten.

Onderhoud

Het reservoir voor de opgezogen haartjes is handig en makkelijk schoon te maken met de bijgeleverde schoonmaak kwastjes.

MartijnYeah 26-06-2016

Mooi gestileerd apparaat met goede scheerprestaties, wel wat fragiel

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Ik heb dit apparaat nu ongeveer een maand in m'n bezit en merk dat ik er redelijk tevreden over ben. Het apparaat ziet er goed uit, komt met een aantal opzetkammen en een zacht draagtasje. Compleet dus. Grappig detail is dat de milimeter instelling van de scheerkop zichtbaar wordt als je er aan draait, ook al staat het apparaat niet aan.
De plastic opzetstukjes komen wel wat fragiel op me over. Ik kan me zo voorstellen dat er wat afbreekt als je het apparaat mee op reis neemt in het meegeleverde zakje. In die zin was een reisetui beter geweest.
Verder zijn de scheerprestaties goed, en dat is waar het uiteindelik om gaat. Het opzuigen is leuk bedacht maar ik heb het met mijn beperkte baardgroei niet zo nodig. Er wordt bij mij weinig afgezogen zeg maar.

Luuk Vissers 25-06-2016

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Een aantal keer gebruikt voor het scheren, en hij werkt zeer eenvoudig, en is op veel standen af te stellen. Scheert erg gemakkelijk en goed. Ben zeer tevreden over de aankoop.

Marionus 24-06-2016

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips BT7210/15

Design van het apparaat is erg mooi! Scheert goed en zuigt de haartjes op waardoor er nagenoeg geen rommel in de wasbak ontstaat! Enkel de opzetstukken voelen wat fragiel aan en moet voorzichtig mee worden omgegaan.