Philips BT7210/15 - Reviews

Oplaadtijd
1 uur

James 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat hij moet doen

Nu een tijdje in het bezit van de 7210. Het apparaat werkt makkelijk. Licht makkelijk in de hand en is niet zwaar. De haartjes worden tijdens een scheerbeurt goed opgezogen. Hij zuigt niet 100% op, maar wel erg veel. Hij compartiment waar de haartjes inkomen is makkelijk schoon te maken. De baardtrimmer is per 0,5 in te stellen. Dit word ook netjes aangegeven op het apparaat zelf. Je kunt er goed je baard mee trimmen en op lengte houden. De precisie trimmer werkt goed. Opladen gaat makkelijk en gaat ruim anderhalf uur mee. Opzet stukjes zijn goed en makkelijk te verwisselen. Al met al een aanrader tot nu toe.

svencapon 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

super toestel

super toestel die doet wat ervan verwacht wordt
zou het zeker in de toekomst nog aanschaffen
en zeer makkelijk bedienbaar en uitkuisbaar

Dennisvdm 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Boven verwachting goed

In het begin een beetje sceptisch over de zuigkracht van het apparaat. Echter het apparaat zuigt daadwerkelijk het overgrote deel van de haren op, welke in een opvangbakje komen waarna deze na de scheerbeurt gemaakt uit te kloppen/schoon te maken is. Het scheerresultaat is ook erg goed. Alle haren worden meegenomen en zelden kom ik een "vergeten" haartje tegen. Ook de meegeleverde opzetstukken doen precies waarvoor ze gemaakt zijn. Kortom, erg tevreden.

Bartvanrhijn 30-06-2016 Product paar weken in bezit

Top trimmer!

Prima trimmer die doet wat het moet doen! Maakt erg makkelijk schoon en laat weinig troep achter. Wat erg handig is dat je de trimstand in kan stellen! Aanrader!

RESIMILE 30-06-2016 Product paar weken in bezit

Super toestel! Top trimmer!

De trimmer zelf werkt zeer goed.

Maar daarnaast is het geweldig dat sinds ik dit toestel gebruik de badkamer veel properder blijft na een trimbeurt. Het opzuigsysteem is echt een aanrader!

Veel standen mogelijk en toestel ligt vlot in de hand.

Echte aanrader!

Weezy84 29-06-2016 Product maand in bezit

Fijn trimapparaat

De 7000 trimmer werkt zeer prettig.
Het fijne aan het vacuum opvangsysteem is dat niet de gehele wastafel onder de haartjes zit. Daarentegen vind ik het jammer dat de trimmer niet afgespoeld kan worden onder water. Met het meegeleverde borsteltje krijg ik niet alle haartjes verwijderd.
Een houder om de trimmer in te zetten zou ook handig kunnen zijn, maar wellicht is die los verkrijgbaar.
Al met al zeer tevreden!!

Juulke 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige trimmer

Ik gebruik de trimmer nu zo'n 2-3 weken en ben zeer tevreden. Het resultaat is prima, geen last van irritatie of iets dergelijks en met de meegeleverde accessoires is vrijwel elk model mogelijk. Bijkomend voordeel is het feit dat een groot deel van de haartjes worden opgezogen zodat er minder rommel in de badkamer ontstaat.

KevinK 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima trimmer voor bijna dagelijks gebruik

Bij het openen van de doos en eerste gebruik viel vooral de grootte van het apparaat op (ongeveer 3x het volume van mijn toenmalige, simpele trimmer), maar eigenlijk ligt het toestel verrassend goed in de hand. Het feit dat het toestel zelf zeer licht is en zonder kabel werkt maakt dat het makkelijk hanteerbaar is. Het draaisysteem om de lengte met kam in te stellen voelt zeer robuust aan in tegenstelling tot digitale systemen die je tegenwoordig veel ziet.
Het design is modern en zonder overbodige franjes.

Trimmen op verschillende lengtes gaat met het grootste gemak en het grootste deel van de haren worden opgevangen in het reservoir.
Dit laatste biedt voor mij persoonlijk weinig meerwaarde gezien ik mij scheer boven de wastafel en nu dus achteraf toch de haren gewoon daarin terug uitkap. Het reinigen van het reservoir met het bijgeleverde borsteltje is dus wat overbodig (en prutserig) werk. Eveneens is het terugklikken van de scheerkam een beetje precisiewerk. Na een paar keer gaat het makkelijker, maar het is toch telkens even voelen om het juist te krijgen.
De lengtekam plaatsen/verwijderen gaat zonder enige moeite.
Geen overgangsperiode gehad met roodheid, irritatie of dergelijke, gewoon in gebruik genomen en comfortabel trimmen.

Batterijduur lijkt me enorm goed. Ik gebruik het toestel ondertussen een viertal weken om de 2-3 dagen en nog steeds op de eerste oplaadbeurt.
Maakt (logischerwijze) een beetje lawaai tijdens gebruik, maar eerder zoemerig dan storend en zeker niet meer dan andere gelijkaardige apparaten.

Algemeen gezien zeer tevreden met mijn nieuwe trimmer en een aanrader voor iedereen die op zoek is.

Bluedevil 28-06-2016 Product paar weken in bezit

Goeie baardtrimmer

ik heb deze baardtrimmer nu een paar weken in gebruik en bevalt me prima.je kan keurig de lengtes van je baard instellen dit gaat per 0.5 mm en word ook netjes aangegeven op apparaat zelf. tevens zitten er ook verschillende opzet stukjes bij wat ook handig is als je bepaalde vormen in je baard wilt maken.
tevens worden grotendeels van de haartjes opgevangen in het apparaat zelf hiervoor zit een opvangbakje met stofzuiger functie in de baardtrimmer zelf verwerkt.

enige nadeel is dat het apparaat niet onder wat kan en dus ook het bakje waar de haartjes in komen niet uitgespoeld kan worden en het soms lastig is om helemaal schoon te maken.

pvrijswijck 27-06-2016 Product paar weken in bezit

Propere Trimmer

Toestel ligt zeer goed in de hand. Werkt snel en stil. Vangt de haren zeer goed op. Mooi design. Niet te zwaar.

blistred 27-06-2016 Product paar weken in bezit

prima degelijke trimmer

een stevige goed trimmende machine. de haartjes worden door de zuigwerking bijna allemaal opgevangen. zit tevens een sterke motor in, slaat tijdens trimmen niet vast. Het enige wat ik mis is het opladen met micro usb wat je tegenwoordig veel ziet bij veel elektrische apparaten. en een stevige transportbox zodat alles netjes bij elkaar blijft

Behangpapier 27-06-2016 Product paar weken in bezit

Krachtig Scheerapparaat

Ik zat al een tijdje met een versleten scheerapparaat dat nie krachtig genoeg meer werkte. Na mijn eerste scheerbeurt met die toestel van Philips merkte ik pas hoe slecht mijn vorige toestel eraan toe was. Zeer krachtig apparaat dat heel efficient alle haartjes wegscheert. Vooral in de halsstreek is gebeurt het scheren nu op nog geen 5 minuten tijd! Ideaal om toch clean op het werk te arriveren zonder dat je er al te veel tijd in moet steken! Verder ook zeer handig dat het toestel je badkamer nagenoeg zonder haartjes achterlaat. Enkele minpuntjes zijn het ontbreken van een opzetstuk voor neushaartjes en eveneens het grote design van de standaardkop (niet de kleinere kop) dat nauwkeurigheid wat in de weg staat (maar dit kan je dan weer met de kleinere kop goedmaken).

kevinvdsteen 27-06-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk product

Wat me het meest verbaasde over de baardtrimmer was dat je snel even kan trimmen zonder onder de haardjes te zitten. Je stelt 1 keer eenvoudig de gewenste lengte in en je kan vlak voor vertrek thuis even alles bijwerken zonder bang te zijn dat er haardjes op je kleding terecht komen. Met het wieltje stel je de lengte in en een verlicht nummer daar boven geeft de ingestelde haarlengte aan.

W 26-06-2016 Product paar weken in bezit

Lekker makkelijk

Op de doos van de philips baarttrimmer staat het al vermeld - Less Mess vacuum trimmer- je hebt minder troep door het aanzuigsysteem.
In de doos zit naast de trimmer zelf, een baard- en stoppelkam, een precisietrimmer, een precisiekam, een schoonmaakborsteltje en een etui.
De trimmer laad snel (max 1 uur) op en geeft aan wanneer het leeg is.
Je kunt trimmen zonder opzetstuk dan is het lekker kort en met opzetkam dan kun je de lengte door een eenvoudig wieltje instellen op 20 verschillende lengtes van 0.5mm tot 10mm.
Schoonmaken is ook eenvoudig de mesjes en de kam kun je afspoelen en de opvangbak kun je reinigen met het borsteltje.
De trimmer ligt lekker in de hand is lekker stil en simpel in gebruik.

vipinholland 26-06-2016 Product paar weken in bezit

TOP TRIMMER!!!

Uiterlijk

De baardtrimmer word geleverd inclusief een grote en een kleine opzetstuk, schoonmaakborsteltjes en een opbergetui.

De baardtrimmer heeft een mooi design en voelt licht aan. Er zit een draaiknop op waarmee je het aantal millimeters te trimmen kunt instellen. Het aantal millimeters word dan verlicht weergegeven. Verder zit er een aan en uitknop op.

Werking

De baardtrimmer is makkelijk in gebruik. Even het aantal mm instellen en zodra de trimmer is opgeladen kun je aan de slag(is ook met snoer te gebruiken). Geen rommel meer door de zuigfunctie. De mesjes van de trimmer zijn scherp en trekken niet je haren eruit maar snijden ze goed af. De trimmer heeft een accu die lang genoeg mee gaat voor meerdere trimbeurten.

Onderhoud

Het reservoir voor de opgezogen haartjes is handig en makkelijk schoon te maken met de bijgeleverde schoonmaak kwastjes.

MartijnYeah 26-06-2016 Product maand in bezit

Mooi gestileerd apparaat met goede scheerprestaties, wel wat fragiel

Ik heb dit apparaat nu ongeveer een maand in m'n bezit en merk dat ik er redelijk tevreden over ben. Het apparaat ziet er goed uit, komt met een aantal opzetkammen en een zacht draagtasje. Compleet dus. Grappig detail is dat de milimeter instelling van de scheerkop zichtbaar wordt als je er aan draait, ook al staat het apparaat niet aan.
De plastic opzetstukjes komen wel wat fragiel op me over. Ik kan me zo voorstellen dat er wat afbreekt als je het apparaat mee op reis neemt in het meegeleverde zakje. In die zin was een reisetui beter geweest.
Verder zijn de scheerprestaties goed, en dat is waar het uiteindelik om gaat. Het opzuigen is leuk bedacht maar ik heb het met mijn beperkte baardgroei niet zo nodig. Er wordt bij mij weinig afgezogen zeg maar.

Rolexx 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Handige baardtrimmer die perfect werk aflevert

Waarom kiezen voor een trimmer?
(Voor mij nu de eerste keer dat ik een baardtrimmer ben beginnen te gebruiken. Hiervoor gebruikte ik altijd nog een traditionele scheermachine)
- Als je niet wil dat je baard altijd glad geschoren moeten zijn. Is een trimmer veel handiger een trimmer iets vaker te gebruiken
- Look blijft proper en toch niet te clean.

Beoordeling toestel:

Pluspunten:
+ Handig te monteren
+ Instelbare lengtes + beschermkoppen
+ 2 soorten trimkoppen
+ goeie prijs/kwaliteitsverhouding
+ Zacht contact met huid
+ Compact toestel

Minpunten
- Niet alle haartjes verdwijnen in opvangbakje
- Opvangbakje is moeilijk volledig zuiver te krijgen
- Opzetstukje vrij fragile aan de zijkanten, zou wel eens kunnen afbreken

Orpheuske 26-06-2016 Product maand in bezit

Gebruiksvriendelijk, prima apparaat

Dit apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. Het vangt zelfs de haartjes op tijdens het scheren/trimmen, hetgeen het scheren/trimmen proper maakt. Het design van het apparaat is ook zeer mooi. Daarenboven was er totaal geen aanpassingsperiode nodig: geen uitslag, roodheid, zelfs niet bij de eerste trimbeurt, ook niet op de kortste trimstand. De accessoires maken het trimmen zeer gemakkelijk, ook van de bakkebaarden. Ook geen gedoe met een kabel die in de weg hangt. Echt een aan te raden toestel.

bwillems79 25-06-2016 Product maand in bezit

prima trimmer

Dit is een prima baardtrimmer die doet wat hij moet doen. Het apparaat ligt goed in de hand en vangt de haartjes goed op. Er zitten handige accessoires bij.
Het enige minpunt vind ik het bijhorende draagzakje, dit had iets steviger mogen zijn, zoals bij mijn scheerapparaat.

Sebaq 25-06-2016 Product paar weken in bezit

Degelijke trimmer

Na enkele weken testen kom ik tot de vaststelling dat het een degelijk toestel is. De batterij gaat lang mee en de trimlengte instellen gaat zeer gemakkelijk. Het zuigsysteem werkt zeer goed bij kleine trimbeurten, maar stelt teleur bij het grotere werk. Verder ligt de machine ook zeer makkelijk in de hand.