Braun BT5090

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT5090 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

w***@p******** 09-12-2021

Mooi van buiten slecht van binnen

Geschreven voor: Braun BT5090

Een matig apparaat het motortje heeft weinig kracht en de batterijen zijn snel uitgeput, na 2 jaar doen de batterijen helemaal niets meer. Apparaat is totaal niet geschikt voor het doel waarvoor het gebruikt dient te worden. Allemaal toeters en bellen maar de basis is gewoon slecht.

Pluspunten

• Model en uitvoering
  • Prijs

Minpunten

• Scheerresultaat
  • Batterijen
  • Wegwerpartikel

Willem 07-06-2018

Slecht scheerresultaat

Geschreven voor: Braun BT5090

ik heb dit scheerapparaat gekocht omdat mijn oude aan vervanging toe was. Ik heb voor deze gekozen voor de nauwkeurigheid van de scheerlengtes die je kan instellen. Helaas geen grote miskoop. Hij scheert erg slecht. Ik moet heel vaak over dezelfde haren heengaan voordat hij ze pakt, en dan nog scheert hij niet alles weg. Ook de batterij is van zeer korte duur. Ik heb de eerste paar maanden op batterij kunnen scheren, maar daarna doet hij het alleen nog met de stekker in het stopcontact.
Absoluut geen aanrader.

Pluspunten

• veel verschillende standen

Minpunten

• slecht scheerresultaat
  • slechte batterij

JillesA 14-01-2018
  • Product gekregen

Aanrader, fijn apparaat!

Geschreven voor: Braun BT5090

Een aantal weken terug heb ik de Braun BT5090 gratis ontvangen om te testen. Na al een aantal verschillende baardtrimmers van verschillende merken te hebben gehad, was ik heel erg benieuwd hoe dit apparaat zou bevallen. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit apparaat. Het apparaat ligt lekker in de hand tijdens het scheren en het is ook super handig dat je gewoon kunt doorscheren op stroom als de batterijen op zijn. De verschillende standen zijn makkelijk in te stellen en met een paar keer heen en weer halen is je baard al op de gewenste lengte getrimd. Aanrader!

Tim D. 28-12-2017

Niet tevreden

Geschreven voor: Braun BT5090

Na enkele jaren was m'n oud toestel aan vervanging toe. Ik dacht met deze Braun een goede koop gedaan te hebben. Bleek dat m'n oude toestel het eigenlijk nog beter deed dan dit toestel. Scheert niet zuiver en moet tien keer over dezelfde plek gaan om toch maar alles mee te hebben.

Minpunten

• Slecht scheerresultaat

wimvdd 11-12-2017

goed apparaat, doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Braun BT5090

Een paar weken geleden heb ik de Braun BT5090 mogen ontvangen om te testen.
Ik had al een andere baardtrimmer maar die ligt nu in de kast te verstoffen. Ik heb hem niet meer aangeraakt sinds ik deze heb!
Hij ligt goed in de hand, maakt weinig herrie, gaat lang genoeg mee op lading. Ook blijft de kam goed zitten, zelfs al je je haar er mee doet.
Het enige nadeel is dat hij geen zelf oliende mesjes heeft. Dit moet je dus na iedere scheerbeurt zelf even doen.

Al met al is het een erg fijn apparaat dat ik iedereen aanraad.

Pluspunten

• weinig geluid

Minpunten

• geen zelfoliende mesjes