Braun Lichaamsverzorger BG5010 – Zorgeloos trimmen voor je hele lichaam

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Lichaamsverzorger BG5010 – Zorgeloos trimmen voor je hele lichaam op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

YoussefA 28-01-2018
  • Product gekregen

Ideale trimmer voor lichaamshaar

De BG5010 is perfect voor iedereen die zijn lichaamshaar wil scheren of trimmen. Ik ben er zeer tevreden van. Je kan kiezen tussen verschillende opzetstukken om te trimmen en je kan er ook voor kiezen om je glad te scheren. Het is het eerste apparaat voor mij dat geen irritaties achterlaat.

Pluspunten

• Verschillende opzetkammen
  • Ligt ergonomisch in de hand
  • Laat geen irritaties achter

Minpunten

• Lange oplaadtijd

michelheik 10-01-2018
  • Product gekregen

redelijk tot goed

Ik heb het artikel nu ruim een maandje in gebruik en ontvangen om gratis te testen. Hij doet waar hij voor gemaakt is; scheren. In mijn geval kort trimmen. Het apparaat ligt fijn in de hand en de houder is goed stevig. Hiervoor had ik een apparaat zonder een mesje en ik moet zeggen dat dat wel even wennen is, gebruik het mesje niet vaak dus weet ik ook niet of ik dit weer zou bestellen. Ten opzicht van mijn vorige Philips lijkt het of deze langzamer scheert, net alsof hij al bijna leeg is terwijl dat niet zo is.

Pluspunten

• stevig

Minpunten

• los mesje

RamonN 28-12-2017

Goede trimmer

Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om te mogen testen. Ik ben over het algemeen tevreden over dit product. De bodygroomer is erg handig in gebruik. Het oplaaddock is bijvoorbeeld heel eenvoudig. Je zet de bodygroomer in dit dock en hij laadt draadloos op. Het is ook erg fijn dat hij waterdicht is waardoor je hem onder de douche kunt gebruiken. Verder is het resultaat van het scheren ook naar behoren.
Het scheermesje op dit apparaat vind ik persoonlijk alleen niet fijn scheren. Het scheermesje heeft 5 scheerbladen wat er bij mij in resulteert dat hij vrij stroef over mijn huid gaat. Bij 3 scheerbladen, wat ik normaal heb, heb ik daar geen last van. Voor veel mensen zijn meer bladen juist comfortabeler, dus dat zijn smaakgebonden zijn.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Scheernesje

rvdzijde 23-12-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Braun BG5010 bodygroomer

Sinds een aantal weken heb ik de Braun BG5010 bodygroomer in gebruik. Ik heb hem gratis ontvangen om hem te gebruiken. Ik ben erg tevreden over het gebruiksgemak van het apparaat. Het scheren gaat perfect. Ik had in het begin een klein beetje angst dat in de omgeving van de intieme zone het scheren wat lastig zou zijn maar die angst vloeide al snel weg. Er zitten drie lengte standen op waardoor je precies een goede stand kunt kiezen voor de plek waar het haar wat langer of juist wat korter is. Het scheren onder de douche gaat uitstekend. Bij kortere haartjes spoel je alles binnen enkele seconden gemakkelijk weg. Heb ik geen minpunten? Ja, die zijn er wel. Na twee keer gebruiken bemerk ik dat er niet zo veel kracht meer in het apparaat zit. Opladen dus. Het volledig opladen duurt bijna een halve dag en voor het allerbeste scheerresultaat kun je toch beter met scheerschuim en echte mesjes werken. De prijs/kwaliteit verhouding van dit apparaat is echter prima. De adviesprijs van het apparaat ligt rond de 45 euro en dat is zeker geen slechte koop.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Gemakkelijk intieme zones veilig te scherpe

Minpunten

• Batterij gaat twee scheer/trim beuren mee
  • Lange oplaadtijd van minimaal 14 uur.

Youri 22-12-2017

Goede accuduur

Ik heb de Braun body groomer BG5010 gratis ontvangen en het is echt een top apparaat!

Het fijne aan dit apparaat is dat hij meerdere apparaten in één vervangt. Hij trimt, scheert en kan het ook beide tegelijk.

Wat het apparaat nog efficiënter maakt, is dat je hem ook nog onder de douche kunt gebruiken wat ook een hoop tijd scheelt.

Als laatst is het een stevig apparaat en heeft hij ook nog een lange accuduur wat ook heel fijn is.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Alles in één
  • Onder de douche te gebruiken

KeesK01 13-12-2017

Prima trimmer

Onlangs heb ik dit product gratis gekregen om gedurende enkele weken te testen. Mooi apparaat, met degelijke opzetstukjes en een zwaar en stabiel laadstation. Om de intieme zones geheel glad te scheren vind ik het apparaat wat te groot om fijn in de hand te liggen. Wil je een super strak resultaat dan gebruik ik toch liever alleen het mesje.
Voor de lichaamsdelen waar de beharing wat lang mag blijven is de trimmer daarentegen een fijn apparaat. De opzetstukjes voelen fijn aan op de huid, zeker het opzetstukje voor de gevoelige zones. Prima resultaat mee te verkrijgen.
En daarnaast wordt de bodygroomer geleverd met een handige douchehanger. Je kunt deze douchehanger ook prima gebruiken als eenvoudige reisetui.

Pluspunten

• Mooie vormgeving

Minpunten

• Wat grof in de hand