De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de BaByliss E650E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wilem 08-11-2018

Een teleurstellende aankoop.

Geschreven voor: BaByliss E650E

Dit product werkt op een AA-batterij, oftewel: dat zou ie moeten doen. De trimmer blijkt in de praktijk veel te weinig power te hebben om zijn werk naar behoren te doen: het toerental loopt tijdens gebruik al heel snel fors terug tot bijna nul. Kortom: een product waar je niets aan hebt.

Pluspunten

• Geen.

Minpunten

• Product voldoet in het geheel niet.

BaByliss Nederland 12-11-2018

Goedemiddag Willem,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over jouw neustrimmer!
We ontvangen juist zo'n goede feedback op dit product.

Op dit moment hebben we ook geen andere binnen het assortiment waar ik je blij mee kan maken. Ik heb wel een 'oud' model liggen, maar ik weet niet zeker of ik je daar blij mee maak. Je zou het kunnen proberen?

Mocht je daar interesse in hebben, dan kun je me jouw adres sturen naar emma_aarts@conair.com

Dank in ieder geval voor je feedback! We zullen ons onderzoekscentrum er in ieder geval over informeren. Fijne dag!

Groet,
Emma - senior brand manager BaByliss For Men Nederland