Philips Multigroom series 1000 MG1100/16 Zeer nauwkeurige baardstyler - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Multigroom series 1000 MG1100/16 Zeer nauwkeurige baardstyler op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

tomPBreda 16-10-2015
Wat een fijn apparaat. Niet duur, onbetaalbaar resultaat! Geen acculader en andere poespas. Gewoon een gemakkelijk en klein apparaat. Erg precies en prettig in gebruik. Ook prettig dat je het apparaat met water kunt reinigen. Daarnaast springen de haren niet overal heen. Iets wat ik bij andere trimmers ervaren heb. Een ware aanrader!

Duzeaux 20-08-2015
Deze groomer heeft vooral voordelen ten opzichte van eerder door mij gebruikte trimmers EN scheerapparaten.

Door zijn kleine formaat gaat hij makkelijk mee op reis. Omdat hij zowel geschikt is voor scheren als trimmen, vervangt het voor mij mijn scheerapparaat en trimmer voor mijn korte baard.

Met een simpele draai beweging wissel je de opzetstukjes naar gelang scheren of trimmen is gewenst. Wat ook super is: Hij werkt op 1 AA batterij. Daardoor hoef je hem niet een paar uur aan de lader te hangen of op reis een lader mee te slepen. Een batterijtje is genoeg om binnen een paar seconden weer vol te zijn. Ook onderweg is deze overal te krijgen als je er onverhoopt geen mee hebt.

Ik had het handiger gevonden als de trimkam in lengte verstelbaar was geweest, in plaats daarvan zitten er 3 losse opzet kammen bij (S/M/L) maar deze kunnen makkelijker kwijtraken en ik mis een XL voor mijn iets langere baard.

Het enige nadeel is een nadeel dat niet specifiek voor dit product geld als meer voor alle merken met het verticale messensysteem: Ook met dit apparaat heb ik mij 3 keer lelijk gesneden/geknipt in de huid van mijn bovenlip en hals. Ik hoop dat men daar ooit eens iets op verzint, bijvoorbeeld een nog krappere afstand tussen de mesjes, maar ik snap ook dat dit weer ten koste zou gaan het gemak waarmee haren in de snijkam vallen.

Dit is de reden dat ik hem niet aanraad voor neus- en oorharen.

Divie 16-08-2015
Het is een fijn en compact apparaat wat makkelijk in een tas of koffer past om mee te nemen. Het is makkelijk te gebruiken en heeft 3 trim standen die gemakkelijk zijn te verwisselen. Het werkt op batterijen wat een nadeel is omdat ze steeds vervangen moeten worden.
Het geeft een goed resultaat na het scheren.

johan73 30-07-2015
Het is een uitermate goed product. Het is haarfijn, werkt de contouren uitstekende bij ,en laat een glad gevoel achter. Absoluut een aanrader, voor bijwerken van snor en/of baard!

TerryH 30-07-2015
De Philips precisietrimmer is een handig handzaam apparaat dat gemakkelijk en pijnloos trimt.

De kapjes zorgen ervoor dat je, je baard niet te kort trimt en dat de geen onnodige foutjes maakt.
Verder is de precisie stand makkelijk te hanteren omdat het apparaat klein en ligt is.

De scheerkop die erbij geleverd wordt, is matig. Scheert minder goed dan gespecialiseerde scheerapparaten.

De trimmer is zeer gemakkelijk schoon te houden.

Pluspunten:Goede prijs/kwaliteit, makkelijke schoonmaak, precisie

Minpunten: Scheerfunctie, Snelheid

jorisvo 29-07-2015
scheert vrij redelijk maar is te klein voor mij om volwaardig als baardtrimmer te gebruiken. Met name handig om onderweg nog even de puntjes op de i te zetten als je nog onregelmatigheden ziet, thuis verkies ik een standaard trimmer.

Reinden 29-07-2015
Heb deze nu een week in gebruik en bevalt me prima. Hij is scherp en krachtig genoeg, ondanks dat deze op 1 penlite batterij werkt.

Ik kan nog niet oordelen hoelang deze op 1 batterij werkt maar na een week te hebben gebruikt merk ik nog niet dat de kracht aan het afnemen is. De opzetstukjes zijn precies goed.

Al met al een handig apparaat.

keuveltjuh 24-07-2015
mooi klein desing. hij scheert goed de bakkebaarden, maar voor de rest scheert hij niet goed. terwijl het mes goed scherp is. qua uiterlijk perfect leuke opzet stukjes. maar werkt niet. heb nu me hele baard verwijder en glad geschoren met het ouderwetse scheermes.
klein, veel opzet stukjes
niet oplaadbaar, matriaal is erg dun plastic zal snel breken., scheert niet zoals belooft

johan73 30-07-2015

Absoluut een aanrader, voor bijwerken van snor en/of baard!