BaByliss For Men E880E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E880E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

johndoe1 18-04-2015
Geschreven voor: BaByliss For Men E880E

niet erg stevig druk bepaalt hou lang je haren worden niet de afstelling wat voor mij nu werkt is lengte hoger zetten en flink druk erop zodat het nog enigszins de zelfde lengte heeft
ziet er leuk uit maar is prut

Gert de Goede 05-02-2015
Geschreven voor: BaByliss For Men E880E

Dit is een mooi en stevig apparaat dat goed zijn werk doet. Het is even wennen in het begin, vanwege de scheerkop die nét even anders is als bij andere vergelijkbare apparaten, maar daarna werkt hij heerlijk. de verstelling van kort naar langer is ook simpel te doen, zodat je binnen de kortste keren al je lichaamsbeharing op verschillende lengen bijgewerkt hebt. een ideaal apparaat!

Patrick_12345 25-01-2015
Geschreven voor: BaByliss For Men E880E

Om de positieve reviews wat te temperen.. De E880E is ok, maar ik vind hem niet echt beter dan mijn oude Braun beard&head. Beweegbare scheerkop lijkt fijn, maar mis toch wel wat precisie. Een grote misser vind ik dat de beweegbare kop bij al lichte druk, enkele millimeters in kan drukken. Daar gaat je baard! Wat heb je dan nog aan een schijn-precisie-instelling op 0.2mm nauwkeurig! Andere belangrijke reden was de Lio-ion batterij, dat lijkt me overigens wel in orde.

srv90125 04-07-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E880E

Ik heb deze nu een paar weken en ben zeer tevreden. Erg goede trimmer vanaf 0,4 millimeter. Mesjes zijn scherp en trimmer/scheren gaat daardoor snel.

debruinpeter 19-05-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E880E

Heb 't apparaat nu drie maanden in gebruik.
Makkelijk schoon te maken onder water.
Mesjes blijven tot nu perfect scherp.
Scheert netjes.

trouwen 01-05-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E880E

Na lang zoeken eindelijk een goede baardtrimmer gevonden. Heb er al een aantal gekocht (voornamelijke goedkope) maar vielen erg tegen.
Afstanden zijn erg precies in te stellen en resterende gebruikerstijd is goed af te lezen.
Afspoelen onder de kraan is erg handig.

Een echte aanrader!