Philips BT5270/32

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT5270/32 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Teleurgestelde gebruiker 15-11-2020

Waardeloze baardtrimmer door slechte accu

Geschreven voor: Philips BT5270/32

Product heeft iets meer dan 1 jaar naar behoren gewerkt, daarna werkte de accu niet meer goed. Zelfs met snoer aan het apparaat werkte het apparaat pas naar meerdere uren in het stopcontact en niet direct ondanks aansluiting met stopcontact.

Minpunten

• Accu
  • Levensduur apparaat

Testjohan 13-01-2016
Geschreven voor: Philips BT5270/32

De baardtrimmer is licht van gewicht. Ik schoor altijd met een tondeuse maar dit is 10X beter. Het apparaat ligt lekker in de hand.

Het scheerresultaat is goed. het zorgt voor een goede regelmatige baard. Scheren is een feestje met dit apparaat. Het recht bijwerken van de bakkebaarden is een koud kunstje met deze trimmer.

redrider 21-08-2015
Geschreven voor: Philips BT5270/32

Mijn baard is wat harder dan gemiddeld en dit apparaat komt er niet doorheen. Al verschillende dingen geprobeerd. Zeker als ik net uit de douche ben is de baard wat zachter. Ook dan komen er alleen maar hele kleine puntjes af. Heel langzaam, heel snel alles geprobeerd maar de baard gaat er niet af.

Bouke1974 05-12-2014
Geschreven voor: Philips BT5270/32

Mijn eerste trimmer. Wil graag een baard van 3 à 5 dagen laten staan. De keuze is gevallen op de Phlips omdat deze degelijk aanvoelt tov de Babylissen en andere merken behalve Braun.
Instelbaar vanaf 0,5 mm dus voor een stoppelbaard ideaal. Tevens de mogelijkheid om zonder opzet kam te scheren met een breed of een smal scheervlak. Ligt lekker in de hand en een degelijk apparaat. Top apparaat!

jclabau 28-08-2014
Geschreven voor: Philips BT5270/32

Sinds enkele weken gebruik ik de Philips BT5270. Waar ik vroeger vaak last had van irritatie bij het scheren, is dit met deze trimmer volledig verleden tijd. Hij scheert zeer vlot, ook onder de douche en de kop zorgt ervoor dat je eenvoudig op verschillende standen kan scheren. Je kan gemakkelijk je baard wat langer laten staan en dan weer zeer kort scheren. Enig minpunt is het gebrek aan een zakje om hem mee te nemen op reis. Verder een prima scheerapparaat en trimmer, voor alle soorten baarden en snorren!

TevredenTrimmer 27-08-2014
Geschreven voor: Philips BT5270/32

Scheren vind ik vervelend werk en mijn huid reageert soms nogal heftig. Daarom scheer ik mijzelf niet zo vaak en dat resulteert wel eens in een onverzorgd uiterlijk. Omdat het dan erg lang is geworden kost het me weer veel moeite om het haar er weer af te krijgen. Het gebruik van een trimmer lost deze problemen op en het staat ook nog eens mooi.
Sinds een maand heb ik de Philips Beardtrimmer BT5270/32. Het kost erg weinig tijd om baard en snor bij te werken en daar ben ik zeer blij mee. Ik werk nu regelmatiger mijn baard bij. Daarnaast ben ik ook zeer tevreden met het resultaat. Met de vele standen (10 mm tot 0,4 mm!) en de precisietrimmer is het mogelijk om op veel verschillende manieren te trimmen. En uiteraard geen last van huidproblemen!
Enige moeite heeft de Trimmer wel met de haren in de hals (onder de kaaklijn). Door het apparaat op een kortere trimstand te zetten krijg ik uiteindelijk wel de haren getrimd.
Erg handig is dat de Trimmer waterdicht is, dat maakt het schoonmaken erg makkelijk. Gewoon onder de kraan afspoelen en klaar.
Kortom, de Trimmer is een prima apparaat om snel, comfortabel en netjes je baard te trimmen!

heat74 27-08-2014
Geschreven voor: Philips BT5270/32

Ik heb de Philips BT5270 nu een paar weken in mijn bezit. Ik gebruik het apparaat gemiddeld zo'n 2x per week om bij te werken. Ik heb een normale baardgroei en scheer mij normaliter 1x per week nat. Het fijne van deze trimmer is dat hij lekker in de hand ligt, een ergonomisch design heeft en de vele verschillende instellingen. Ook prettig vind ik persoonlijk de kam zodat je een mooi gelijkmatig, gedetailleerd resultaat kunt creëren. Tevens is het prettig dat hij draadloos is en ook onder de douche te gebruiken is. Het enige dat misschien ontbreekt, maar niet heel storend is, is het ontbreken van een houder waar je hem in kan klikken/zetten. Nu moet ik hem ergens los in bewaren. Voor reisdoeleinden zou het misschien ook handig zijn om hem in een 'reiszakje' mee te kunnen nemen. Al met al ben ik zeer tevreden over deze degelijke trimmer met meer dan voldoende mogelijkheden en last but not least, hij ziet er ook nog eens mooi uit in deze mooie blauwe uitvoering.

Frankvwaard 11-08-2014
Geschreven voor: Philips BT5270/32

Ik heb de Philips baardtrimmer nu een paar dagen in mijn bezit. Al vanaf mijn 20e gebruik ik een baardtrimmer omdat scheren door de zware baardgroei vaak irriteert en anno 2014 is een stoppelbaardje helemaal in :) (ondertussen 32 dus redelijk ervaren met deze apparaten)

Elk weekend gaat mijn baard eraf. Goed excuus om de hele week deze lekker te laten staan maar het apparaat dat hem mag kortwieken in het weekend krijgt het zwaar te verduren! Meteen het sterke punt van deze Philips baardtrimmer: een no-nonsense apparaat dat krachtig genoeg is en een mooi resultaat geeft, ook voor de zware baardgroei. Het ligt goed in de hand, handig opzetkapje voor langere lengtes (ideaal voor bakkebaarden). De enige wellicht overbodige feature is het kleine scheermes wat is uitgevoerd op het apparaat. Ik gebruik deze nooit. Maar beter een feature teveel dan te weinig.

Kortom: een degelijke no-nonsense baardtrimmer die ook nog eens onder de douche gebruikt en gereinigd kan worden. Een dikke 8 voor deze baardtrimmer.

Veejo 08-08-2014
Geschreven voor: Philips BT5270/32

De BT5270 trimmer van Philips heb ik nu sinds een maand actief in gebruik. Ik gebruik hem ongeveer 2 keer per week. De trimmer ligt goed in de hand en het is echt handig dat hij waterproof is. Onder de douche trimmen is geen enkel probleem.

Er zit een handig hulpstukje (kam) bij waardoor de trimmer op diverse standen is in te stellen. Dit kan erg secuur; per 0,2mm. De kam gebruik ik echter nauwelijks omdat deze echt pas vanaf wat langere baardgroei effectief is.

Kortom: zeker een aanrader voor de regelmatige trimmer!

jadegelder 15-07-2014
Geschreven voor: Philips BT5270/32

Ik heb denk ik een gemiddelde baardgroei.
En heb denk ik een normale huid.
Ik trim mijn baard ongeveer 1x per week, soms per 2.
Het liefste trim ik mijn baard rond standje 4 a 5.
Met mijn oude trimmer was dit altijd een hoop gedoe.

Ik heb deze baardtrimmer nu een week in mijn bezit.
Het is een erg fijne baardtrimmer.
Dat zit vooral in de kam die op de trimmer zit.
Deze trimmer zorgt ervoor dat alle haren netjes worden meegenomen, ook op langere standen.

Ook is het trimmen in de hals en andere lastigere plekken geen enkel probleem.
Ik ervaarde één nadeeltje van de kam, hij pakte bij m'n snor mijn lip mee.
Dit is niet erg, maar is even wennen qua trimmen van de snor.

Wel vind ik hem tenopzichte van mijn oude trimmer hem wat zwaar.
Dat zal even wenen worden.

frankdrotteveel 03-07-2014
Geschreven voor: Philips BT5270/32

Perfecte baardtrimmer met prettig ergonomisch design
In mijn zoektocht naar een mooie en kwalitatief goede baardtrimmer is mijn keuze uiteindelijk op de BT5270 gevallen. De trim kwaliteit en ergonomie van dit model is echt heel fijn. Wat is erg prettig vind is dat ik na het trimmen de kop gewoon onder het water kan schoonmaken i.p.v. regelmatig 'vegen' met het kleine (meegeleverde) borsteltje, scheelt veel tijd en m'n trimmer is altijd goed schoon.Uitgebreide keuze aan verschillende trimstanden op het apparaat.De trimmer ziet er goed uit en is degelijk uitgevoerd. Makkelijke trimmen met handige draaikop voor het kleinere trimwerk. Ik kies altijd de 1 mm trimstand en heb nu eindelijk de perfecte/egale 'drie dagen baard'.
VOORDEEL :
Trimkop met water afspoelbaar
Zeer degelijk uitgevoerd
Goede accuduur
Perfect egaal trim resultaat
NADEEL :
Geen bijlgeverd reis hoesje / etui

Bremper 22-06-2014
Geschreven voor: Philips BT5270/32

Ik heb al sinds mijn 25e een stoppelbaard. Oftewel ik maak al bijna 20 jaar gebruik van baardtrimmers. Scheermesjes zijn aan mij niet besteed. Sinds enkele weken deze Philips baardtrimmer binnen. Erg tevreden!! Deze machine ligt zeer fijn in de hand. De onderkant is van materiaal gemaakt waardoor hij niet snel uit de hand glipt. De bovenkant is erg mooi vormgegeven. Op duimhoogte bevind zich een draaiknop die zeer gemakkelijk (visueel) de gewenste lengte van de te scheren stoppels aangeeft. Stel hem op jouw gewenst lengte in en scheren maar. Het enige negatieve puntje is het hulpstuk. Deze is net iets te hoekig vormgegeven waardoor de overgang van nek naar wang niet altijd even soepel verloopt. Het zou mooi zijn als er in de toekomst een meebewegend hulpstuk wordt ontworpen. Daarnaast is de batterijduur zeker goed te noemen. Heb er een hekel aan om constant met stekkers in de weer te zijn. :-) Conclusie: Fijn apparaat waar je veel plezier van zult hebben in gebruiksvriendelijkheid en batterijduur. Top!

JtB1983 04-01-2014
Geschreven voor: Philips BT5270/32

Ik heb deze baardtrimmer ca. 2 weken geleden aangeschaft. Inmiddels heb ik de trimmer geretourneerd vanwege lage prestaties van de motor. Daarover verderop in deze review meer informatie.

Vooral het design, de 2-zijdige trimmerkop en de korte oplaadduur gaven voor mij de doorslag om voor deze baardtrimmer te kiezen.

De baardtrimmer ziet er degelijk uit en voelt ook zo aan. Achterzijde van de baardtrimmer en ook het keuzewieltje zijn voorzien van een antisliplaag wat je het gevoel geeft dat je een kwaliteitsproduct in handen hebt. De opzetkam is heel stevig en buigt niet door, ook wanneer er wat meer druk wordt uitgeoefend.

De oplaadduur is 1 uur, exact volgens fabrieksopgave. Scheerduur heb ik niet exact getest, maar ik geloof dat de opgegeven 60 minuten zeker gehaald worden. Handig is het indicatorlampje wat aangeeft dat de batterij bijna leeg is (dit merk je trouwens ook wel aan de baardtrimmer zelf, deze begint op een gegeven moment behoorlijk langzaam te lopen). Ditzelfde lampje geeft tijdens het laden ook aan in hoeverre de batterij is opgeladen.

De 2-zijdige trimmerkop doet zijn werk goed en is redelijk makkelijk schoon te maken onder de kraan. Het scheerresultaat is ook goed en mooi regelmatig.

Al met al een mooie en robuuste baardtrimmer. Deze trimmer zou voor mij de perfecte keuze zijn geweest, ware het niet dat hij al na 2 weken gebruik kuren begon te vertonen. De motor van de baardtrimmer begon plotseling afwisselend harder en zachter te lopen, ook bij volle accu. Dit is bij het trimmen zeer hinderlijk en het geeft je de indruk dat de motor het niet helemaal aankan. Dit probleem is niet meer overgegaan en dat heeft me doen besluiten om de baardtrimmer te retourneren. Vandaar ook de mindere waardering voor degelijkheid.