Philips OneBlade Pro QP6530/31 Gezicht - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips OneBlade Pro QP6530/31 Gezicht op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p*************@h********** 15-06-2021

Voor elke man

Uitstekend product geschikt voor iedere man. Ideaal voor het trimmen en scheren van de baard. Zowel nat als droog te gebruiken. Eenvoudig in gebruik en een lange batterijduur.

Pluspunten

• Nat en droog te gebruiken
  • Instelbare trimmer

i***********@g******** 14-06-2021

Fijn apparaat voor elke huid en haarlengte!

De Philips OneBlade Pro QP6530/31 is een prettig scheerapparaat voor elke huid en haarlengte. Ikzelf kamp met een erg gevoelige huid en hiervoor leent de OneBlade zich perfect omdat de mesjes, in tegenstelling tot andere scheersystemen, de huid niet direct raken. Nadeel hiervan is dan weer dat het apparaat nooit een compleet haarloos scheerresultaat levert. De Philips OneBlade Pro QP6530/31 wordt geleverd met een opzetstukje waarmee je in verschillende lengtes kunt trimmen. Omdat deze verstelbaar is hoef je niet telkens te wisselen van opzetstuk, dit werkt erg prettig. De batterij gaat erg lang mee, in de twee weken dat ik het apparaat nu heb gebruikt heb ik nog niet bij hoeven te laden. Let wel: ik gebruik het apparaat niet elke dag, maar eerder om de 3 dagen. De batterij status lees je gemakkelijk af op het displaytje. Helaas geeft krijg op het scherm niet te zien wanneer het mesje aan vervanging toe is, volgens Philips gaat een mes ongeveer 4 maanden mee.
Dit product is ontvangen als onderdeel van een producttest, Philips heeft geen redactionele invloed op deze beoordeling.

Pluspunten

• Fijn voor gevoelige huid
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Geen glad scheerresultaat
  • Mesjes moeten af en toe vervangen worden

RoytjeV 10-06-2021

Philips OneBlade voldoet aan verwachting!

De Philips OneBlade voldoet aan alle verwachtingen die ik voor mijzelf had. Zo moest het product goed om kunnen gaan met een gevoelige huid. De OneBlade zorgt ervoor dat je kan scheren zonder irritatie plekken en of rode builtjes die ik normaal gesproken wel krijg, Daarnaast moest hij makkelijk en snel in gebruik zijn om zoveel mogelijk tijd te besparen maar er toch verzorgd en strak uit te zien.
Als laatst vind ik het ontzettend belangrijk dat de OneBlade de haartjes goed zal afsnijden/scheren zodat je niet vaak over hetzelfde stukje huid hoeft te gaan. Dit doet hij voortreffelijk.

Pluspunten

• Snel en gemakkelijk te gebruiken
  • geen irritatie op de huid
  • Scheert gemakkelijk de haren weg

Minpunten

• Geen opberg case

Arts12345 10-06-2021

Handig in gebruik!

Fijn scheerapparaat die zowel nat en droog te gebruiken is. Met een gevoelige huid geen irritatie gehad. Batterijduur is goed. Hij scheert niet helemaal glad

Henricus 08-06-2021

Zeer tevreden over het product

De philips OneBlade QP6530 is zo goed als perfect, zeer tevreden over het product. Om het kort samen te vatten: Compact, Lange accuduur en goede afwerking. In één passage is het haar er af en levert later geen huid irritatie op. Met het koppelstuk kan je de lengte aanpassen. Persoonlijk raad ik dit product dan ook sterk aan!

Pluspunten

• Accuduur
  • Compact
  • Afwerking

m********@h********** 08-06-2021

Must have voor de perfecte verzorging.

De Philips OneBlade Pro is een must have voor de perfecte verzorging van het gezicht. Erg gebruiksvriendelijk. Een fijne trim setting met 12 standen die van 0,5 tot 9 gaat. Je hoeft niet continu de lengte kam te vervangen, slechts een draai aan de lengtestand en je kan binnen een tel verder aan je scheerbeurt. Het geschoren haar heeft ook genoeg plek en hoopt zich niet op zodat dit de scheerbeurt niet belemmert. Strak design en een lange levensduur van de batterij, gemiddeld anderhalf uur tot het opnieuw opladen. Kenmerkend aan de OneBlade en erg fijn is het gebruik onderwater. Dit is persoonlijk echt een must bij het uitkiezen van een scheerapparaat.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Batterij duur en indicator
  • Waterproof

Minpunten

• Persoonlijk geen

Nicolaas44 07-06-2021

Goed scheerapparaat voor je dagelijkse routine

Goed scheerapparaat die automatisch onderdeel wordt van je dagelijkse routine. Opzetstukjes zijn erg fijn en bieden alle functies die je verwacht. De messen zijn scherp genoeg om makkelijk het werk te verrichten naast dat ze niet snel wondjes creëren.

nick0103 07-06-2021

Met dit product kan je zowel glad scheren als trimmen. Dit kan zowel droog als onder de douche. Dit maakt het ideaal voor trimmen en scheren van gezichtshaar, maar kan ook gebruikt worden voor bijwerken van kort haar rond de oren als precisie tondeuze. Het scheren/trimmen werkt heel goed en over het algemeen worden geen haren gemist waardoor het scheren snel gebeurt is, een passage is voldoende. De trim stand kan tot 0.5mm nauwkeurig worden ingesteld, dit werkt heel soepel met de trimkop. Ik heb het product pas 2.5 week dus weet nog niet hoelang de mesjes meegaan. In de handleiding staat 4 maanden. Batterijduur is top, hij gaat heel lang mee.

Pluspunten

• Scheren onder de douche
  • batterij levensduur
  • mist geen enkele haar

Minpunten

• mesjes moeten vervangen worden