Philips Nose trimmer series 1000 NT1650/16 Trimmer voor neus en oren - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Nose trimmer series 1000 NT1650/16 Trimmer voor neus en oren op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Iris 05-02-2021
  • Product gekregen

Super fijne trimmer

Hele fijne neustrimmer. Alle haartjes worden goed verwijdert en het doet geen pijn. De trimmer is compact en daardoor handig in gebruik.

Pluspunten

• Pijnloos
  • Verwijdert goed de haartjes
  • Snel
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

GinoW 04-02-2021
  • Product gekregen

goede trimmer

Deze trimmer is echt heel goed. Door de dubbele messen gaat het trimmen sneller. Daarnaast is de trimmer stillrr dan andere trimmers waardoor het geluid geen pijn doet aan de oren.

Pluspunten

• snelheid
  • stiller
  • trekt geen haren uit

Minpunten

• geen tasje of etui

Sjaakies 15-01-2021

Het apparaat werkt prima. Scheert zonder het haar uit je neus of oor te trekken. Ik vind het een aanrader.

Pluspunten

• Trekt niet aan de haartjes
  • Gemakkelijk

Spook71 14-01-2021

Prima trimmer

Het is een prima trimmer die voldoet aan de verwachtingen. Ligt goed in de hand voor het gebruik. Het enige minpuntje is (maar dat is persoonlijk) is het gebruik bij het verwijderen van de oorharen. Maar naar enige oefening en handigheid is dit te doen.

Pluspunten

• gebruiksgemak

Minpunten

• gebruik bij het verwijderen van de oorharen

Sliepie 06-01-2021

Goede, gebruiksvriendelijke neustrimmer

De trimmer is een gebruiksvriendelijk apparaat. Het is pijnloos en goed handzaam in gebruik. Ik zou het zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Pijnloos

TomZw 05-01-2021

Het apparaat is gebruiksvriendelijk, maar het resultaat is matig. Het trimmen geeft een voldoende resultaat omdat veel haartjes niet weg getrimd worden. Voor een trimmer duurt het lang voordat het gewenste effect is bereikt. Het apparaat is wel compact en pijnloos tijdens gebruik.

Pluspunten

• Compact
  • Pijnloos

Minpunten

• Veel haartjes worden niet meegenomen.

Bordilie 02-01-2021

Fijn apparaat

In vergelijk met de goedkope varianten uit China is dit een verademing. Het doet geen pijn en het opgaat snel.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk schoonmaken

Sjoerdm98 31-12-2020

Fijn product

Het is een erg fijne neus en oortrimmer. De mesjes zijn goed scherp. Ook doet deze geen pijn vergeleken met andere merken neus en oortrimmers. Wat erg fijn is is dat de kop er vanaf gehaald kan worden waardoor je hem goed kan afspoelen. Bij andere neus en oortrimmers kan dit niet en loop je risico het product kapot te maken

Pluspunten

• Fijn
  • Niet pijnlijk
  • Scherpe mesjes

Raalegnub 31-12-2020

Pijnloos neus- en oorharen trimmen

De Philips Nosetrimmer NT1650 ligt fijn in de hand en is simpel in gebruik. Apparaat werkt op 1 batterij (deze wordt meegeleverd) en zit in een degelijke verpakking. Verder gaat het trimmen van de neus- en oorharen pijnloos. Wat ook erg handig is, is dat je de neustrimmer onder de kraan kunt schoonmaken. Prijs - kwaliteit is gewoon goed.

Pluspunten

• simpel in gebruik
  • pijnloos
  • goede prijs - kwaliteit

Minpunten

• geen

Rashford 30-12-2020

Geen pijnscheuten meer, maar kriebels in de neus ????

Dit product is een verademing of te gebruiken. Voorheen trok ik met een pincet mijn neusharen eruit. Ten eerste duurt dit veel te lang in vergelijking met de Philips trimmer, en daarnaast verruil je pijn voor een paar kriebels in je neus. Wat een vooruitgang.

Pluspunten

• Geen pijn
  • Snel gepiept vergeleken met een pincet
  • Strak design
  • Goedkoop
  • Vertrouwd merk

Minpunten

• Kriebels in de neus
  • Geschoren haartjes blijven in de neus zitten

Simon 29-12-2020

Compact,hygiënisch

Erg compact en fijn liggend in de hand apparaat. Ook erg hygiënisch omdat je het kunt afwassen net zo makkelijk.

Pluspunten

• Compact
  • Fijn liggend
  • Afwasbaar

Minpunten

• Nvt

Anoniem 29-12-2020

Prettig apparaat

Prettig klein apparaatje. Handig voor het verwijderen van ongewenste haartjes. Stil in gebruik. Ook kun je het scheerkopje onder de kraan afspoelen.

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Handzaam
  • Scheerkop is af te spoelen

Wintermans 28-12-2020

Prima apparaat. Doet waar het voor gemaakt is.

De neus-/oortrimmer is mij goed bevallen. Het apparaat zorgt voor waar het voor gemaakt is. Als je er eenmaal handig in bent, geeft het snel het gewenste resultaat. Het is een klein en handig apparaat. Het is geheel pijnloos en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Handzaam
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Kriebelt enigszins

airmile 27-12-2020

mooi design

eerst even wennen in gebruik, maar als je de techniek te pakken hebt een verademing in gebruik. Product is zeker aan te raden en het resultaat mag er dan ook zijn,

Pluspunten

• mooi design
  • ligt goed in de hand
  • efficient en laag geluidsniveau

Minpunten

• geen

Man zonder haren 27-12-2020

Philips neustrimmer

Apparaat doet precies wat het moet doen. Geheel pijnloos en gemakkelijk verwijderen van haren in neus en oren. Ook gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Handzaam
  • Pijnloos
  • Snel en gemakkelijk schoon te maken

Alex72 27-12-2020

Handzame neustrimmer

Handzame, lichte handige neustrimmer om mee te nemen in je reistas
Is erg licht en gemakkelijk in het gebruik
Draadloos, werkt op batterijen
Enige minpuntje is dat het afdraaien van de kop (om bijvoorbeeld schoon te maken) dezelfde handeling en vlakbij de aan/uit draai is
Hierdoor draai je soms de kop er af, terwijl je m aan wil zetten
Verder zeer prettig product

Pluspunten

• Licht
  • Draadloos
  • Handzaam

Minpunten

• Soms draai je per ongeluk kop er af

Roel 27-12-2020

Fijne makkelijke neustrimmer

Ik heb dit product mogen testen en lan zeggen dat ik eindelijk een neustrimmer heb gevonden die goed werkt. De trimmer komt met gemak op de wat lastigere plekken zoals het puntje van de neus.
Doordat de trimkop niet omringt is door een koker is het met deze trimmer een gemak om alle neushaartjes kort te krijgen. Schoonmaken is door de afspeelbare kop zo gedaan.
De trimmer is makkelijk in gebruik en direct gebruiksklaar door de mee geleverde batterijen.
Ook is de trimmer geschikt voor oorhaar.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Bereikt lastige plekjes
  • Afspoelbaar

Minpunten

• Helaas geen opzet stukje voor wenkbrauwen

Mark 27-12-2020

Topper!

Het is een super handig ding. ligt goed in de hand... is snel en haalt alle haartjes weg die je dwars zitten in de neus en oren. batterij doet lekker lang mee!

Pluspunten

• batterij is erg goed

Michael 26-12-2020

De neustrimmer is makkelijk en pijnloos in gebruik. Hij pakt niet alle haartjes in één keer, waardoor je vaak over dezelfde plek moet gaan. Vervolgens is het meeste neushaar/oorhaar wel weg. Na gebruik kun je de neustrimmer gemakkelijk afspoelen onder de kraan en dat is wel zo hygienisch.

De neustrimmer is makkelijk te installeren en de batterij wordt meegeleverd. Helaas mis ik wel een kammetje om ook je wenkbrauwen te kunnen doen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.
  • Pijnloos in gebruik.

Minpunten

• Slaat nog wel eens wat haartjes over.
  • Er zit geen kammetje bij voor je wenkbrauwen.