BaByliss For Men E865IE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E865IE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

E073 23-05-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E865IE

Het scheerresultaat is goed, het is alleen wat moeilijk om ook in de hals echt alle haartjes op dezelfde lengte te krijgen. De 3D controle draagt hier wel positief aan bij. Het is een stevig apparaat, makkelijk schoon te maken en doet wat het moet doen. Dit merk staat bij mij voor kwaliteit.

rvanderven 15-05-2014
Geschreven voor: BaByliss For Men E865IE

Ik gebruik deze trimmer bijna een half jaar voor zowel hoofd- al baardhaar en het is een makkelijk te hanteren en in te stellen apparaat met prima resultaat. Door het kunnen instellen van haarlengte is het moeiteloos variëren.

luukvh 02-12-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E865IE

Het apparaat scheert prima en is erg goed af te stellen in lengte tussen 0.4-5mm met stappen van 0.2mm.

Helemaal glad scheren zoals met een mes zal niet lukken, maar daar is een trimmer ook niet voor gemaakt. Schoonmaken is erg makkelijk, de kop kan opengeklapt worden en zit stevig in elkaar.

Levensduur van het mes kan ik nog weinig over zeggen want ik heb hem nog niet zo lang in bezit.

Er zit een standaard bij waar die in kan staan, maar helaas geen hoesje om hem in te vervoeren. De plug die in de standaard gaat kan ook direct in het apparaat.